Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin käänne Timon ja Rachelin suhdesopassa... taas sai nauraa, kiitos Iltalehti!

Vierailija
18.01.2008 |

- Haen Timolle lähestymiskieltoa, jos hän ei lopeta ahdisteluani. Hän lähettää minulle 20 viestiä päivän aikana, pommittaa viesteillä öisin ja uhkailee kertovansa elämästäni julkisuuteen. En halua nähdä häntä enää ikinä, Rachel tilittää Ilta-Sanomille.

Fitness-urheilijan mukaan hänen ja Timon räiskyvä suhde on lopullisesti ohi ja sen hän on tehnyt Timollekin tiettäväksi.

Timo puolestaan kertoi eilen MTV3:n Viihdeuutisille, että on eron vuoksi sairauslomalla helmikuun alkuun asti.

Rachel odottelee myös raskaustestin tulosta. Viikko sitten Timo ehti jo kertoa positiivisesta kotiraskaustestin tuloksesta julkisuuteen, mutta Rachel ei halunnut vahvistaa asiaa.

- En voi mennä sanomaan juuta tai jaata, odotetaan tuloksia. Lääkäri sanoi, että koskaan ei voi olla varma, hän totesi Iltalehdelle maanantaina.

Pariskunnan muutaman kuukauden kestäneeseen suhteeseen mahtui kihlojen ja mahdollisen raskauden useita eroja ja yhteenpalaamisia. Lisäksi Timo kertoi joutuneensa Rachelin vuoksi vararikkoon, kun yritykseen tarkoitettu laina menikin suhteen myötä taivaan tuuliin.

- Tämä meidän juttumme on ollut juupas eipäs -touhua, mutta vain Timon puolelta, Rachel kertoo Ilta-Sanomille.

- Olen ihan lirissä, ja Timo on pilannut maineeni. Hän on pelleillyt ihan itsekseen, ja koko juttumme on ollut yhtä valhetta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness-alan ammattilainen Rachel Kauppila kertoo päättäneensä lopullisesti suhteen Maajussille morsian -sarjasta tuttuun kihlattuunsa Timo Virtaseen.

- Olen sanonut hänelle, että meidän juttumme on ohi ja piste. Eilen Timo soitti ja kysyi, voisiko laittaa sormuksen takaisin sormeensa, mutta sanoin hänelle, että minulle on ihan sama, minne hän sen tunkee.

Rachel ei halua olla Timon kanssa enää missään tekemissä. Hän kertoo kokevansa miehen yhteydenotot ahdistaviksi.

- Haen Timolle lähestymiskieltoa, jos hän ei lopeta ahdisteluani. Hän lähettää minulle 20 viestiä päivän aikana, pommittaa viesteillä öisin ja uhkailee kertovansa elämästäni julkisuuteen. En halua nähdä häntä enää ikinä, Rachel sanoo.

Timo puolestaan kertoi eilen MTV3:n Viihdeuutisille eron ottaneen niin koville, että hän joutuu olemaan sairauslomalla helmikuun alkuun asti.

Noin kaksi kuukautta seurustelleen parin suhde on ollut räiskyvä, ja kihloja vaihdettiin vuoden alussa. Viime viikolla Timo suututti Rachelin ilmoittamalla medialle heidän odottavan vauvaa.

Rachel kertoo tehneensä kotiraskaustestin viime viikolla ja menevänsä hakemaan asialle vahvistusta lääkäriltä tänään perjantaina. Mahdollisen lapsen Rachel aikoo kasvattaa yksin.

Vierailija
2/3 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän niiden päässä oikein liikkuu, kun joka käänteestä raportoidaan lehtiin. Toivottavasti R ei ole raskaana. Eikö ihmisiä yhtään hävetä tommonen?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeei, meillähän on uudet nykäset :) Taitavat pistää " paremmaksi" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme