Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona.

Vierailija
18.01.2008 |

Tai siis " ehkäisykeinona" .

Onko täällä tällä tavoin raskautuneita paikalla?

Tais osua just ovulaation aikaan kaksi rakastelukertaa, mietin vaan että mitkäköhän olisi mahdollisuudet että olisin raskautunut.

Ns. touhutipoistahan sitä on useampikin tullut raskaaksi.

Jotenkin on sellainen olo että voisin olla raskaana, menkat pitäisi alkaa viikonloppuna.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole keskeytetty ollut ikinä käytössä, en yhtään luota mieheeni että ihan oikeasti vetäisisi ulos ajoissa. kyllä houkutus on suuri että " kerran vielä, ei se oo ihan just nyt tulossa..." . ja on se miehellekin kurjaa jos täytyy koko ajan olla varuillaan koska lasti lentää eikä saa ikinä panna rauhassa loppuun asti.

Vierailija
2/41 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin mies haluaa kantaa oman vastuunsa asiassa. Ei sekään nyt ihan ehdoin tahdoin halua heti kolmatta perään tyrkätä noiden kahden lapsen jälkeen. Jos sun mies haluaa laittaa sut paksuksi, niin kai se sitten on valmis hoitamaan vauvan yövalvomiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä 2, onnea!

Minä lähinnä laskeskellut että voisin hyvinkin olla raskaana, kolme lasta meillä on jo, ja olen raskautunut " helposti" jokaisesta.

No ei auta kun odottaa. Olis se aika shokki, mutta ihana juttu tietenkin..

Vierailija
4/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" puoliksi" ehkäisyä. Siis miksei joko A)ehkäise kunnolla jos ei ole valmis saamaan lasta, tai sitten B)ei ollenkaan, jos on valmis saamaan lapsen. Joo, mikään keino ei ole 100% mutta kyllä keskeytetty yhdyntä on keinoista heikoimpia.

Vierailija
5/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" puoliksi" ehkäisyä. Siis miksei joko A)ehkäise kunnolla jos ei ole valmis saamaan lasta, tai sitten B)ei ollenkaan, jos on valmis saamaan lapsen. Joo, mikään keino ei ole 100% mutta kyllä keskeytetty yhdyntä on keinoista heikoimpia.

Ehkä jotkut haluavat antaa mahdollisuuden vauvalle tulla, eivät välttämättä toivo vauvaa, mutta eivät koe sen olevan huonokaan asia jos raskautuu.

Jättävät asian ns. korkeamman haltuun.

Me emme esim. tahdo käyttää kondomeja, hormoniehkäisyä en halua, kuparikierukkaa en myöskään. Eipä juuri ole muita vaihtoehtoja kuin ns. varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä.

Ei Ap, mutta samanlaisessa tilanteessa oleva :)

Vierailija
6/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä harrastetaan sen verran tiuhaan (joka pvä/joka toinen) että varmasti on osunut myös ovulaatiopäiville. En ole raskautunut.

Nyt ollaan jätetty tämäkin " ehkäisy" tämän vuoden puolella joten jos nyt olen raskaana niin ei kyllä ole touhutipoista :)

Tosin en kyllä tunne olevani raskaana joten en tiedä olenko huonosti hedelmöittyvää sorttia. Yksi lapsi on jo joten täysin hedelmätön en ilmeisesti ole.

Vierailija
7/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin nyt yleensä sattuu menemään. Lakanoita joutuu kyllä aika usein vaihtelemaan. Ei kaikista käytännöllisin " ehkäisykeino" .

Tämä siis 9lle vai kuka sitä kyseli mihin lasti menee..

Vierailija
8/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin täällä 8 kk ikäinen keskeytetyn tulos.

Vierailija
9/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä siittiöitä sieltä lähtee liikkeelle muutoinkin kuin varsinaisessa siemensyöksyssä.

Etenkin jos olet aikaisemmin jo helposti raskautunut, olet siis hedelmällistä tyyppiä.

Itse ymmärrän hyvin pareja jotka harrastavat keskeytettyä yhdyntää. Eiköhän jokainen aikuinen ihminen tajua että on " vaara" tulla raskaaksi. Ja jos ei todellakaan halua lasta, käyttää tietenkin muuta ehkäisyä.

Taidat toivoa plussaa? :)

Vierailija
10/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset tajuavat riskin. Toista on sitten ihan teinit, jotka pelleilevät ilman ehkäisyä.

Vierailija
11/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja seksiä harrastetaan sen verran tiuhaan (joka pvä/joka toinen) että varmasti on osunut myös ovulaatiopäiville. En ole raskautunut.

Nyt ollaan jätetty tämäkin " ehkäisy" tämän vuoden puolella joten jos nyt olen raskaana niin ei kyllä ole touhutipoista :)

Tosin en kyllä tunne olevani raskaana joten en tiedä olenko huonosti hedelmöittyvää sorttia. Yksi lapsi on jo joten täysin hedelmätön en ilmeisesti ole.

että ne sun miehesi siittiöt ei ehkä ole ok? Että hedelmällisyys ei aina ole naisesta kiinni? Keskeytetty voi toimia nimenomaan siksi, että miehen liemet ei ole priimalaatua?

Vierailija
12/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kondomia käyttää vain yhdynnän loppupuolella. Me ollaan touhuiltu ilman kortsua aluksi ja sitten lopulla mies laittanut kortsun, johon " lasti" menee. Kolmas lapsi ei olisi katastrofi, siksi näin.

Luin kanssa tuon helmen artikkelin ja tuntuu tieto ristiriitaiselta.

Vierailija
13/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ehkäisseet" keskeytetyllä yhdynnällä jo muutaman vuoden, enkä ole tullut raskaaksi. Kierron " varmoja päiviä" ei ole laskeskeltu, joten keskeytys on ollut ainoa ehkäisymuoto. Silloin tällöin on käytetty kumia.

Olemme valinneet tämän tavan seuraavista syistä:

- minulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy, eikä kumpikaan rakasta kondomeja

- olemme olleet vuosia yhdessä, olemme naimisissa ja muutenkin vakiintuneita; jos tulisin raskaaksi, olisimme molemmat onnellisia ja valmiita ottamaan lapsen vastaan

- olemme kuitenkin vielä sen verran nuoria ja opinnot ovat molemmilla kesken, ettemme " yrittämällä yritä" . Mitään oikeasti todella painavia syitä olla saamatta lasta juuri nyt ei kuitenkaan ole.

- jos emme ensi kesään mennessä ole jo sattuneet tulemaan raskaaksi, aloitamme tosissaan yrittämisen :)

Olen kyllä miettinyt sitäkin, että näin pitkään " tulella leikkiminen" ilman seurauksia saattaisi kertoa myös ongelmista hedelmällisyydessä. Gynekologin mukaan ovuloin normaalisti, eikä päälle päin näkyviä esteitä raskaudelle pitäisi olla. Miestä ei tietenkään vielä ole tutkittu, eikä minuakaan tarkemmin, kun ei varsinaista yritystä ole takana. Jää siis nähtäväksi, miten lopulta käy.

Vierailija
14/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole valmis ottamaan lapsia vastaan miksi sitten puuhailla peiton alla.

Vierailija
15/41 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

milläköhän todennäköisyydellä voi raskautua jos kaksi kertaa samana päivä harrastanut seksiä ja käyttänyt keskeytettyä ehkäisykeinona, ja sitten ottanut j-pillerin tosi nopeeta siihen päälle?

Vierailija
16/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on. Eka raskaus alkoi n. 2kk siitä kun alettiin päästää lasti sisään ja toinen n. 3 kk (mulla kierto n. 34 vrk, seksiä 1 - 2 x/vko).

Itsekin uskon, että miehen " taito" ratkaisee, ulosvedon täytyy tapahtua ajoissa.

Vierailija
17/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette " halua" käyttää varsinaisia ehkäisyvälineitä, liittyykö tämä jotenkin uskontoon?

Vierailija
18/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Te, jotka ette " halua" käyttää varsinaisia ehkäisyvälineitä, liittyykö tämä jotenkin uskontoon?

Meillä ei ainakaan liity uskontoon millään lailla. En vain tahdo laittaa kroppaani enään yhtään hormonia, söin nuorempana pillereitä useita vuosia. Tämä siis sulkee pois pillerit, hormonikierukan ja kapselin. Kuparikierukasta olen lukenut paljon negatiivista, ja muutenkin ajatus tökkii. Kumeista emme mieheni kanssa kumpikaan pidä.

T. se jolla vähän sama tilanne eikä käytä mitään ehkäisyä

Vierailija
19/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta, enkä ole tullut raskaaksi muulloin kun silloin olen halunnut (lasti sisään) Ja 1 lapsi siitä tullut, niin kuin haluttu.

Vierailija
20/41 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi alkaa referoimaan kun oon just lähdössä:) ei se ole pitkä juttu, jaksatte kyllä lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän