Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sopivaa, että mies- ja naispuoliset työkaverit yöpyvät yhdessä työ/huvimatkalla?

Vierailija
17.01.2008 |

Minä olen se nainen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta se on kummallista ja sopimatonta.

Vierailija
2/21 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan ole perheellinen? vai suostuuko semmosetki nykyään tommosiin.

Vierailija
4/21 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotto 100%

Vierailija
5/21 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
6/21 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin naispuolinen kaveri voi olla lesbo tai bi ja alkaa katsella huonekaveriaan " sillä silmällä" tai miespuolinen työkaveri voi olla homo, jolle olet seksimielessä tarpeettomampi kuin ilma ympärillä. Kyllä homman pitäisi kaikissa tapauksissa lähteä siitä, että korvien välistä lähtee päätös olla tekemättä sellaisia asioita, joita ei koe sopiviksi. Jos epäilee omaa toimintaansa, voi pysytellä kaiken aikaa selvinpäin tai pukeutua vaarinkaiman luukullisiin ja vähän lököttäviin miestenkalsareihin yön ajaksi.

Vierailija
7/21 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
8/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneet.

Vierailija
9/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mikään normaali käytäntö tuollainen ap:n kuvaama.

Vierailija
10/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on muutenkin hyviä ystäviä keskenään ja ilmapiiri on rento ja tuttavallinen niin ei kai se nyt maailmaa kaada jos samassa huoneessa nukutte. Eihän se nyt tarkoita että yhtäkkiä alkaisitte sekstailla keskenään. Olen itse monesti nukkunut miespuolisten ystävieni kanssa samassa huoneessa ja jopa samassa sängyssä (herranjestas) ilman mitää sen kummempaa haloota.

11/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että iik.

Vierailija
12/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluavat naida niin se onnistuu kyllä vaikka ois eri huoneetkin varattu!

Vierailija
13/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pikkujouluissa ne saunoo seka saunassa ja istuu samassa porealtaassa alasti. Kyllä mitä ainakin mieheeni luotan. Jos joutuu pettymään niin sitten pettyy. Se on elämää.

Vierailija
14/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan yöpyneet samoissa tiloissa, jopa nukkuneet hätätapauksessa samassa huoneessa. En ole koskaan ajatellut että siinä on jotain sopimatonta - sehän riippuu siitä mitä siellä sängyssä tapahtuu. Me siis olemme nukkuneet.... Mun mies on aina suhtautunut näihin reissuihin tosi hyvin, tietää ettei mitään omituista tapahdu. Vain yhden työkaverin kohdalla (joka oli ihastunut minuun) mieheni oli varuillaan. Mutta koska se oli yksipuolista niin vaaratilannetta ei syntynyt monista yhteisistä tilaisuuksista huolimatta.

Vierailija
15/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on vain väärin. Musta on ikävää olla edes samaa sukupuolta olevan kanssa samassa huoneessa (salaisuuteni on että kuorsaan, enkä tosiaan haluaisi kuulla siitä jälkeenpäin :(). Todennäköisesti jättäisin sellaiselle reissulle menemättä. Sekin on mielestäni väärin.

Vierailija
16/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nukkunut työpaikan hiihtoreissulla kolmen miehen kanssa samassa mökissä!

Meillä työkaverit ovat kyllä niin pelkkiä työkavereita, että en ihmettelisi, jos jollain reissulla mies ja nainen asuisivat samassa huoneistossa, jossa kummallakin on oma huone. Saman perushotellihuoneen jakaminen tuntuisi kyllä oudolta ja voisi herättää jotain puheita. Riippuu tietysti myös siitä, minkälaiset välit näillä on muuten. Ei keskinäisiä kipunoita voi niin täysin peittää, etteikö käytöksestä jo jotain arvaisi. Meillä on yksi pari, joita en ilman taka-ajatuksia voisi kuvitella samaan hotellihuoneeseen, mutta toisaalta monta sellaista yhdistelmää, että en voisi edes kuvitella heidän olevan muuta kuin erittäin hyviä ystäviä.

Vierailija
17/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan kummallista.

Vierailija
18/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni duunireissuissa ei yksikään normaalifirma laita ERI sukupuolta olevia ihmisiä samaan huoneeseen. Tämä on ihan selvä asia. Mielestäni raja kulkee siinä, että samassa isossa mökissä voidaan vielä olla, kunhan kaikilla on oma yksityinen tilansa = huone mökistä.

Ei kysymys ole luotosta, vaan periaatteesta. Ei vain ole korrektia laittaa eri sukupuolisia TYÖkavereita samaan huoneeseen.

Vierailija
19/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samaa mieltä että ei miehiä ja naisia samaan tilaan yöksi. Se ei vain ole korrektia, eikä mitään pettämis- ja seksijuttuja tarvitse siinä edes ottaa huomioon. Niin kuin joku sanoi niin pettää voi missä vain. Kyse ei ole siis siitä vaan se nyt vain kertakaikkiaan on epäsopivaa. Ihan sama vaikka miehet olisi kuusikymppisiä ja naiset kaksikymppisiä tai toisinpäin. EI miehiä ja naisia samaan. Se ei ole sopivaa.

Vierailija
20/21 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko porukalle on varattu yksi huoneisto, mutta minä ainoana naisena saan nukkua yksin omassa huoneessa. Miehet jakavat huoneet keskenään, joutuvat nukkumaan parisängyissä. Suostuin järjestelyyn sillä ehdolla, että huoneistossa on kaksi vessaa. Kun tuollainen äijälauma käy aamup*skalla, on siitä leikki kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme