Tyhmä kyssä, mutta katseleeko lebakot " kaikkia" naisia sillä silmällä?
Kommentit (10)
Ehkä jotain yleisiä linjoja voisi saada aikaiseksi, mutta esim. vaikka tuo unelmien poikamies on musta aivan KAUHEA.
En ole vielä koskaan tavannut ihmistä jota olisin katsonut " sillä silmällä" . Kuka juntti elukka ylipäätään tekee sellaista?!
nainen on suosikki. Lesbojen maku on yhtä laaja kuin heteroidenkin.
Tosin sen verran asiaa tunnen, että voin sanoa, että joissain lesbopiireissä hieman karsastetaan perinteisen naisellista, heteronaisen oloista naistyyppiä. Yhdistyy vähän liikaa jännitystä kaipaavaan, kokeilunhaluiseen, vähän bi-taipuvaiseen naiseen, joka lopulta kuitenkin palaa miehen kainaloon ja särkee lepakon sydämen. Jotkut myös arvostaa sitä, ettei ole kaappilesbo vaan sellainen, jonka kadullakin lesboksi tunnistaa. Tai ainakaan ei helpolla sekoita tyypilliseen heteronaiseen.
8:lle
sitä lähettää puheen seassa sellaisia viestejä, joita ymmärtää vain hän, joka ei ole hetero, jos tulee takaisin samanlaisia, niin siinä se
15 vuotta ollaan oltu vain toistemme kanssa. Ihmeellinen käsitys on että jos on bi tai homo, on jotenkin niin seksuaalinen, että kaikki kelpaa.
12:
Mä olen kolmen kotiäiti ja bi. Myös mieheni on bi.
Jos on bi, ei ole silti ylenmäärin seksuaalinen ja on pakko panna koko ajan kuin pupu. Olemme naimisissa, ja luovuimme silloin samasta sukupuolesta. Käykö Borgå vieraissa itse?
et taida " tuntea" borgåta... tuo oli häneltä vitsi.
Yleensä se on kuitenkin tuo Jore.
15:
Käykö Borgå vieraissa itse?
katsele kaikkia miehiä sillä silmällä. On vanha ja loukkaava väärinkäsitys, että homoseksuaalisesti suuntautuneet olisivat yliseksuaalisia.
Mutta vaikka lepakot tai bi:t ei innostukaan kaikista naisista, he voivat hyvin katsella sillä silmällä naisia, joista tietävät, että eivät ole naisten perään.