Kuinka kotiäidillä ja duunarilla on varaa 3 x 3 reimatec asuihin?
Naapurilla on kolme lasta ja kaikki on aina puettu päästä varpaisiin goretex- kenkiin ja reimeteckeihin. On kesäsut, välikausiasut ja toppavaatteet. Kaikkia käytetään näillä keleillä, pakkasta kun ei ole. Rukkaset ja pipot ja hatut reimaa.
Äiti kotona, isä duunari, talo valmistui vuosi sitten.
En sano muuta kun että huh huijjaa.
Kommentit (55)
mulle reimatec ei oo mikään jumala
Voivat myös ostaa jostain halvemmalla. Minä saan minimiäitiyspvärahaa, mies opiskelee ja meidänkin muksulla on aina uudet, hyvät vaatteet.
Duunarit ne tässä maassa nykyisin tienaa. Meillä kaksi yliopistossa velkaantunutta valkokauluspätkätyöläistä, jotka asuu asumisoikeusasunnossa ja kattelee vierestä naapureiden duunariperheitä, joilla ei ole suurempia rahahuolia. olis pitänyt ruveta aikanaan putkimieheksi.
Mieti vaikka paperi-, sähkö- tai putkimiehiä.
meillä ei ollut varaa mihinkään, mutta nyt kun perusti rakennusfirman, voidaan ostaa melkein mitä vaan ja asua ihanassa talossa. Niin se vaan on, että niissä hommissa tienaa. Suomi on täynnä mämmikouraisia miehiä, ja kotitalousvähennys on loistava idea:)
Enkä tunne kyllä kateutta ollenkaan, mutta ihmetyttää jotkut perheet. Kai se on niin, että laina-aika on otettu pitkälle aikajaksolle ja sitä lyhennetään niin vähän kuin mahdollista.
vaikka meilläkin 1800 ¿ kuukausi tulot YHTEENSÄ!!
huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa
huh huijja huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa huh huijjaa
huh huijjaa huh huijjaa
huh huijjaa huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
huh huijjaa
Minä olen sähkömies,siis nainen ja mieheni on putkiasentaja. Tulomme ovat siinä 6000-7000e yhteensä kuussa. Nyt olen äitiyslomall aja kyllä meillä vaan hyvin rahaa riittää.
Älkää aliarvioitko ihmisiä kun ette tiedä heistä mitään!!!!!
duunarit todellakin voivat tienata TODELLA hyvin!
Ja mitä se sua ärsyttää? En ymmärrä.
Terv. tupla-akateeminen pari
näin tuntuu olevan yllättänä monella...
Korkeasti koulutetut aliarvioivat pahasti meitä tavallisia tallaajia, jotka kuitenkin tienaamme ihan hyvin,suhteeseen koulutuksen määrään.
Ilman meitä perusduunareita teillä akateemisillä ei olisi taloja,vesiä,sähköja tai muutakaan niissä lukaaleissanne!!!
Sama homma. Vituttaa lyhentää opintolainoja vuoteen 2015 asti. Ja sekin vituttaa, että tuli viisi vuotta hinkattua persettä penkkiin, kun olis voinut ottaa amiksessa rennosti.
Mutta nyt mietin, että miksi oi miksi en kouluttautunut nuoruuden haaveammmattiin (nyk. amk-tasoinen koulutus). Miksi uskoin niitä jotka tuputtivat yliopisto-opintoja ainoana vaihtoehtona ns. fiksulle lapselle.
ja lapsilla yleensä rematecia. Ostan kirppikseltä. Hahaa.
ja ihmisillä ei varaa rakentaa ja remppauttaa kotejaan.
jatkuvasti persaukisena akateemisena pätkätyöläisenä lohdutaudun sillä, että koska olen elämässäni lukenut muutaman kirjan ja ns. hankkinut sivistystä, pystyn siirtämään lapsellenikin jotain muuta ajateltavaa kuin mitä sillä on päällä, miten se asuu tai mitä kamaa on muilla.
Kerran samaa asiaa ihmettelin mielessäni yhden tutun perheestä. Selvisi kysymättä, että perheen äiti hankkii Reimatecinsä käytettyinä.
Nyt minä olla kotiäiti, rahaa säästössä joten vaatteissa ollaan, tosin ikinä emme reimaan tuhlaa, laadukkaampaakin saa.
isovanhemmat kustantavat