Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen vauvan kanssa olette risteilleet?

Vierailija
17.01.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ollut sen kauheampaa kun katsoa niitä lapsiparkoja risteilyllä kun vanhemmat istuu iltaa baarissa ja vauvat tai taaperot makaa rattaissa tai vaunuissa. Niin tai juoksevat ympäri tanssiravintolaa!!! Kuka vaan olisi voinut humalassa kaapata nämä pienet lapset. Vauvat huutaa kun musiikki pauhaa ja tupakka haisee, mut paskat ne vanhemmat siitä välittää, pääasia että itsellään on hauskaa! Jossain vaiheessa kummasti vaan lapset hävisi johonkin ja silti vanhemmat istui siellä baarissa. Sydäntä kylmi, varmasti jättivät lapset vaan hyttiin! :/

Vierailija
2/4 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oltiin sen puolivuotiaamme kanssa risteilyllä kaveripariskunnan kanssa, joilla oli saman ikäinen lapsi. Käytiin illalla syömässä ravintolassa ja silloin vauva nukkui vaunussa kyllä. Sitten mentiin nukkumaan.

Ja sen kolmikuisen kanssa olin risteilyllä siskoni kanssa, jolla on muutamaa kuukautta vanhempi lapsi. Silloin ei käyty illalla enää missään. Sammutettiin valot aikaisin, jotta lapset saivat rauhassa nukkua ja supatettiin pimeässä itsemme nukuksiin.

Joillekin kun se päivä Tukholmassa riittää homman jujuksi eikä laivalla siis ole tarkoituskaan kotielämää enemmän rellestää. Meillä oli molemmilla kerroilla oikein mukavaa. Tehtiin ne samat jutut kuin muutenkin, mutta vähän vieraammassa ympäristössä, mikä oli piristävää.

t. muistaakseni 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei meilläkään se elämä kotioloista poikkea yhtään esim. alkoholin käytön suhteen. Ei juoda laivalla ollenkaan alkoholia. Risteilyllä voi käydä ihan lasten ehdoillakin!

Kyllä mä olen nähny laivalla tosi pieniäkin vauvoja. Varmaan jotain 2kk vanhoja.

Toisaalta varmaan helppoa, kun nukkuvat niin paljon. Jos ei koliikkitapaus ole kyseessä.

Vierailija
4/4 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuttomassa a la cartesssa oltiin illallisella ja promenadilla yhdella skumppalasillisella (vauva nukkui vaunuissa hela tiden). Sitten hyttiin nukkumaan, jotta jaksettiin kierrellä koko päivä Tukholmassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi