Kysymys!
Miten se Tommi joku tappoi sen muijansa? Ja pyydän jo etukäteen anteeksi jos en ole huomannut aiemmin täällä siitä keskustelua, laitoin googleen sen miehen nimen, ei löytynyt eli turha kirjoittaa mulle KVG. Hausta en löytänyt tältäkään palstalta. En myöskään ole joutanut lukemaan lehteä ja seiskaa ei minulle tule. Pyydän myös anteeksi sitä jos jauhan jonkun ihmisen elämää täällä, kiinnostaisi vain tietää tekotapa ja motiivi, koska julkiduudessahan tämä aihe nyt on. En halua tällä kysymyksellä loukata ketään. Minulla on oma elämä, kiinnostaa vain yleensäkin murha/poliisijutut. Anteeksi myös tämä sepostelu :)
Kommentit (3)
Kadonnut Anna-Emilia löytyi surmattuna
16.1.2008 16:15, päivitetty 16.01. 18:05
Jyväskylässä viime viikon keskiviikkona kadonneeksi ilmoitettu Anna-Emilia Simniceanu löytyi tiistaina kuolleena Mikkelin Majavedeltä. Naisen epäillään joutuneen henkirikoksen uhriksi.
Jyväskylän poliisiin kirjattiin katoamisilmoitus 9.1. paikkakuntalaisesta, vuonna 1981 syntyneestä naishenkilöstä. Katoamisilmoituksen teki omainen.
Jyväskylän poliisi pyysi katoamiseen liittyvien selvittelyjensä perusteella Mikkelin poliisia etsimään kadonnutta mikkeliläiseltä mökiltä. Poliisi löysi kadonneen mökin rannasta kuolleena.
Poliisi on etsintäkuuluttanut rikokseen epäiltynä vuonna 1967 syntyneen jyväskyläläisen mieshenkilön.
- Tekoa tutkitaan epäiltynä tappona, kertoo jutun tutkinnanjohtaja, apulaispoliisipäällikkö Kalle Toivanen.
Minna Laukka
Postita Tulosta
En ole ap mutta mistä löytyisi tietoa siitä tappajan aiemmasta tai aiemmista tapoista?
Tästä viestistä huokuu ehkä pientä v****ilua av:lle kun joka asiasta marmatetaan :D :D Hauska!!