Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein historiaa ja ostin jo nyt ensi jouluksi osan lahjoista

Vierailija
17.01.2008 |

Enpäs ole koskaan aiemmin ollut näin ajoissa, mutta nyt tuli alennuksessa niin soppelit tuotteet omille sisaruksillemme (4 kpl), että osti valmiiksi ensi joulua varten. (puinen juustotarjotin keraamisella levyllä ja teräsveitsellä varustettuna)Sopii heidän jokaisen sisustukseen ja on käyttökelpoinen esine, jota eit arvitse pitää koko aikaa esillä. Tiedän, että tykkäävät. Yli 30 euron tuote oli alessa 5,90;-) ja näitä ostin noille neljälle ja vielä yhden ylimääräisen itselle + sitten vielä neljä pähkinätarjotinta, joissa on pähkinänsärkijä mukana. Pähkinäjutskat maksoivat vain 2,90 kpl ja noita annan sitten myös lahjaksi jouluna, mutta en tiedä vielä kenelle. Oikea hinta niissäkin oli jotain 24 euroa. Jospa viimeinkin saisi tämän joululahjahärdellin pyörimään niin, että ostaisi kaiken alnnuksesta. Mitään pilipalia en osta ikinä enkä myöskään osta mitään vain halvan hinnan takia, mutta nyt sattui mieleiset vähintäänkin sopivalla hinnalla kohdalle. Arvostelijoille tiedoksi, että tuuletan siksi, että olen niin iloinen, että ensi jouluna säästyn miettimästä otsa kurtussa edes osan lahjansaajista kohdalla.

. kolmelle äiti

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi varmaan kans tutkia kaupan hyllyjä sillä silmällä, mutta nyt on rahat niin tiukilla, ettei voi:-(

Vierailija
2/4 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole ikinä vastaavaa tehnyt, mua kiinnostaa, ostaako joku aina hyvissä ajoin lahjat kaappiin jemmaan ja jos, niin kuinka paljon aikaisemmin on kaikki ostettu (ennen joulua). Mulla jää takuuvarmasti taas suurin osa ihan joulun alle, mutta oon tyytyväinen edes nuista muutamista:-)

Rahat on vähissä täälläkin ja nyt matti kukkarossa, kun menin nuo lahjat hankkimaan, mutta ei harmita. En käy ennen seuraavaa palkkapäivää muuta kuin välttämättömät ruuat ostamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua.

Vierailija
4/4 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos satun kaupasta löytämään jotain juuri sille ja sille sopivaa, niin ostan, koska voi jäädä harmittamaan jos sitä ei löydä myöhemmin. mutta en tietoisesti etsiskele ainakaan tässä alessa vielä ensi joulun lahjoja.