Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne joilla ollut joskus klamydia, oletteko raskautuneet myöhemmin normaalisti?

Vierailija
17.01.2008 |

Sain klamyn vuosi sitten ja söin tietenkin kuurin siihen. Nyt mietityttää, että onnistuuko raskautuminen normaalisti, joskus jostain tutkimuksesta lukenut huonommasta mahdollisuudesta ja suurentuneesta riskistä kohdunulkoisiin. En kaipaa moralisointia vaan asiallisia vastauksia. Kiitos.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden jälkeen raskauksista toinen alkoi ekasta ja toinen toisesta kierrosta.

Vierailija
2/20 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olen raskautunut 2 x normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
4/20 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kahden miehen matkaan ja annoin heidän molempien vuorotellen laueta sisääni. Kaveruksia kuin oli. En vain enää välitä. En edes syö pillereitä. En halua olla yksin. Vauva?

Ap

Vierailija
5/20 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmpisenä sain klamydian. Tietämättäni se oli jo tovin ollut mulla. Kuurilla hoidettiin pois. Nyt 39-vuotiaana ekaa kertaa raskaana :) Eka raskaus tämän ikäisenä ei siis johdu tuosta nuoruuden klamydiasta vaan ihan siitä ettei aiemmin ole ollut tilannetta, jossa olisin halunnut lapsia.

Vierailija
6/20 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten klamydian voi saada, jos käyttää ehkäisyä

Eihän kukaan anna paljaalla?

Vierailija
7/20 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin nuorena, se kyllä huomattiin nopeasti. Tulin raskaaksi helposti ja nopeasti. Eli tuskin oli ehtinyt kummoisia tuhoja tehdä. Eikö se ole riskinä lähinnä pitkittyneessä klamydiassa.

Vierailija
8/20 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lievä klamydia 22v, nyt ollaan 26v lähtien yritetty vauvaa 1,5 vuotta. Mutta se ei johdu klamydiasta, koska munanjohtimiin on tehty mulla aukiolotutkimus ja molemmat oli auki.

Tää etten ole tullut raskaaksi johtuu pcos:sta ja siitä että oli kilpirauhassyöpä 18v.

Jos sua oikeesti huolettaa, voithan käydä mielenrauhaksi munanjohtimiin aukiolotutkimuksessa yksityisellä?

Vierailija
9/20 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.aava.fi/palvelut/raskaus/ennen-raskautta/munanjohtimien-auk…

Tuolla voi tehdä esim aukiolotutkimuksen jos haluut mielenrauhan asiaan

Vierailija
10/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
11/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut klamydiaa. Olen kolmen lapsen äiti. Ihmettelen, että tuollaista kysellään. Pitääkö olla kaikille erektiossa oleville peniksen näköisille ulottimille haarat auki ja saada tauteja?  Häpeäisit, että edes kysyit.

Vierailija
12/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi klamydiaa nuoruudessa, myöhemmin kaksi lasta jotka saaneet alkunsa heti kun ehkäisy jätetty pois. 

Vierailija
13/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut klamydiaa. Olen kolmen lapsen äiti. Ihmettelen, että tuollaista kysellään. Pitääkö olla kaikille erektiossa oleville peniksen näköisille ulottimille haarat auki ja saada tauteja?  Häpeäisit, että edes kysyit.

Kyllä joskus on kullia saatava.

-- Neljä klamydiaa, pari tippuria ja yksi kuppa.

Vierailija
14/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa hyvä ja muita parempi ihminen. Onnea sinulle. 

Mitäs sitten, jos kumppani on käynyt salaa jossain. Ai niin, sinulla varmaan ei tuollaista voisi tapahtua. Voitko kuitenkin kuvitella, että k a i k k i eivät ole niin kuin sinä?

Vierailija
15/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Klamydian eka LP eli Älpee olen kuitenkin ollut ihan normaalisti työn raskauttama ja orja.

Vierailija
16/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi mitään mitä lääkärit sanovat. Jos sinulla on rakkautta ja raskaudut, niin raskaudu ja ole raskaana ilman pelkoa

Vierailija
17/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin klamydian 18-vuotiaana. Sen jälkeen raskautunut 5 kertaa todella helposti.

Vierailija
18/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut Klamydia nuorena kauan sitten ja myöhemmin olen saanut ongelmitta 3 lasta. Ihmeellistä haistattelua joltain, kuinka pitää olla muka jotenkin "huono" että voi saada taudin. Itselleni tarttui tauti nuorena tyttönä ensimmäisessä seurustelusuhteessa, jossa harrastin ekan kerran seksiä. Valitettavasti mies valehteli seksihistoriastaan aivan kaiken, oikeasti oli ollut vaikka mitä epämääräisiä suhteita ennen, joista oli tauti tullut. (joten e-pillereiden myötä tautikin tarttui) Hirveä paikka kiltille ujolle tytölle kun jopa terveydenhoitaja arvosteli. Tämän ensimmäisen huonon suhteen jälkeen olen ollut kahden miehen kanssa, joista jälkimmäinen on aviomieheni ja lasteni isä. Olempa hirveä h... Ja ei se kenestäkään huonoa tee, vaikka olisi paljon enemmän suhteita, tämän vain kerroin esimerkkinä. Olen ollut vähän ronkeli miesten suhteen, varmaan kun eka oli niin huono kokemus.

Vierailija
19/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa hyvä ja muita parempi ihminen. Onnea sinulle. 

Mitäs sitten, jos kumppani on käynyt salaa jossain. Ai niin, sinulla varmaan ei tuollaista voisi tapahtua. Voitko kuitenkin kuvitella, että k a i k k i eivät ole niin kuin sinä?

Voit edelleen jakaa, tiedät kyllä mitä,  jos kommenttini aiheuttaa suuttumusta. Mutta vanhempana huomaat, että se "ruusunnuppusi" on tautien runtelema. Mutta jatka vaan valitsemallasi tiellä. 

Vierailija
20/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme