Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näitä nykypäivän pentuja vaivaa kun ei osata edes tervehtiä,kun tullaan kylään?

Vierailija
18.06.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käyttäytyvät vanhemmat periyttävät käytöksensä

Vierailija
2/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein auttaa se, että sinä tervehdit "pentua!. Jos vastausta ei tule voit aivan hyvin sanoa, että odotat tervehdystä takaisin. Ei tuo sen kummempaa. Pennut  kun oppivat matkimalla. Usein me aikuiset unohdamme sen, että suurin osa pennuista osaa vain sen mitä kotona neuvotaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mitään ei saa vaatia. Älykännykkä vaan käteen ja kaikki nössöttää omissa nurkissaan. Kuplassa ei opita edes käytöstapoja. Loistava tulevaisuus kansallamme.

Vierailija
4/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Useamman kaverin kersat ei edes vastaa tervehdykseen. Tätä olen ihmetellyt.

Vierailija
5/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät opeta enää nykypäivänä käytöstapoja kakaroilleen

Vierailija
6/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan lapsuudessani 60-luvulla lapset opetettiin tervehtimään kättelemällä, jolloin pojat "nyökkäsivät ja pokkasivat" ja tytöt niijasivat.

Eipä nykyään.

Vierailija
7/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennen vanhaan, mummoni kertoi äitiä ja isää teititeltiin. Jos ei teititellyt tuli näpeille tai selkään. Olen huomannut saman tytön kaverit ei tervehdi, hiivitään äkkiä huoneeseen vaan.

Vierailija
8/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ennen vanhaan, mummoni kertoi äitiä ja isää teititeltiin. Jos ei teititellyt tuli näpeille tai selkään. Olen huomannut saman tytön kaverit ei tervehdi, hiivitään äkkiä huoneeseen vaan.

Minä tein sinunkaupat isäni kanssa rippikoulun jälkeen.

Vierailija
9/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vielä fiksuja, ja vasta kun muut paheksuu sitä, näkee ne usein paremmaksi toimia neandertalilaisten tyyliin, vaikka ymmärtävätkin sen tilannekohtaisesti typeräksi.

Vierailija
10/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus

Vierailija
11/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsia on kiva haukkua.

Vierailija
12/12 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei haukuta lasten tervehtimättömyyttä, niin sitten keksitään jokin muu haukkumisen aihe. Vähän siltä se ainakin joskus vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä