Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi tsiisus! Kaveri ei voi lähteä meidän kanssa päiväretkelle, kun ei ole autoon ylimääräistä turvaistuinta!

Vierailija
17.01.2008 |

Ollaan suunniteltu, että viedään lapset luontoon ja ehkäpä jonnekin kotieläinpuistoon. Nyt, kun pitäis lähteä, ei hän voikaan, kun meidän autoon ei ole heidän kultapalleroiselle istuinta!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ole käynyt online-puolella nauramassa mitään (vai mikä se nyt onkaan). En edes käy siellä.

Nyt tulin takasin katsomaan, mitä tänne kuuluu.

Ihme juttu, että KAIKKI tulkitaan täällä provoksi!

- ap

Vierailija
42/46 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta ei ole mitään väliä. oma tuttavani on myös sanonut noin minulle. mainitsi vielä, että meidän lapsille onkin turvaistuimet.

pidän todella moukkana sinua.

onko vaikea tajuta asiaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. city. fi/antitv/klippi/12745

Vierailija
44/46 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistelin, että alle 150 cm tarvitsee vielä korokeistuimen, olipa kiva huomata, että meidän 140cm 9-vuotias saa olla jo ilman koroketta, koska hänellä alkoikin olla jo epämukava olo siinä korokkeessa.

Ja mahtuukin paremmin kun molemmilla puolilla on turvaistuimet, meillä kun lapsia kolme.

Vierailija
45/46 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

51:lle, minä olen useamman kuin yhden kerran unohtanut kiinnittää lapsen vaikka istuimeen/kaukaloon olen sullonutkin. Kerran unohdin koko kaukalon kiinnityksen, lapsi oli kyllä vöissä mutta kaukalo ei.

Ainakin siis 3-5 kertaa näin. Ja aina säikähdin vasta sitten kun perille päästyä aloin irroitella vöistä ja ne eivät olleetkaan kiinni. Matkaa kerrankin meni taukoa pitämättä, lapsi irti vöistä, sellaiset 150km.

Kerrankin oli muuten hiljaista koko matka takapenkillä kun vyöt eivät painaneet ja estäneet vauvan liikkumista nukkuessa.

Vierailija
46/46 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hän provoilee tai on muuten vaan hyvin yksinkertainen ja surkea ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi