Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko tämä palsta tarkoitettu mielestäsi ensisijaisesti naisille ja äideille?
Kommentit (2)
No, sitä lasta meillä ei ole vieläkään, mutta siitä huolimatta tykkään käydä täällä. Harvemmin kyllä mitään vauva-juttuja enää luen. Onneksi täällä on paljon keskustelua muistakin aiheista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En oikein ymmärrä mitä täältä saa mies tai lapseton ( siis joka ei lapsia halua edes ). Kyllä mulla olisi lapsettomana ollut parempaakin tekemistä.