SUURI FARKKUKETJU: Kerro vartalotyyppisi ja sinulle parhaiten sopivat farkut. Autat samalla muita!
Itse tarvitsen farkkuapua, joten olisi kiva, jos ketjuun ilmaantuisi joku...
-hoikka, mutta melko leveän lantion omaava
-vyötäröstä tasapaksu
-reisistä ja pepusta optimikunnossa oleva
-keskimittainen
-normaalijalkainen (ei pitkät jalat, muttei persjalkainenkaan)
...kertomaan farkkuvinkkinsä.
Kertokaa myös vinkkaamienne farkkujen hintataso ja saatavuus :)
Kommentit (6)
170/54 mutta suhteessa muodokkaan takapuolen omaava, vyötärö hoikka, normaalit jalat ja selkä, jalat reisistä paksuhkot
Farkut Sokoksen Ichi-merkkiä, saatavuus ok, hinta jotain 70-80E, ja Ichillä nyt on moniakin farkkuja, nämä kyseiset on tiukat ja kapeat, matalahko lantio mutta ei persvakoa paljastava
Oon erittäin hoikka 48 kg 163 cm, pitkät jalat ja pieni perseinen. Pari vuotta sitten löysin JIM & JILL : stä Freesoulin matalalantio housut ja oli just jämptit, persetaskut sopivat ( ei yli eikä alipituiset ). Sen jälkeen en ole niitä mistään löytänyt ja olisi kiva jos joku kertoisi mistä hoikille ja pienikokoisille naisille löytyisi TIUKAT farkut jotka ei parin minuutin käytön jälkeen ala heti roikkumaan.
Olen hoikka, vatsa on litteä ja kapea lantio. Jalat on aika pitkät, mutta ei koko pituuteeni näden hirvittävän pitkät. Pylly on ihan ok, sais kyllä ola hiukan pienempi. Reidet vähän liian paksut omasta mielestäni (tosin treenaan kohtalaisesti, joten osa on lihasta, mutta silti).
Mulla aivan ehdoton malli on hyvin matalat farkut, reisistä aika tiukat ja lahkeesta levenevät. Pyllyn kohdalta ei liian piukat, mutta kuitenkin tyköistuvat. Sillon näytän todella hoikalta ja hyvältä.
Jos farkut menee lähellä vyötäröä niin se paras musta jää korostumatta. Takamukseni ei ole tarpeeks pieni tiukkoihin farkkuihin, liian löysät taas saa pyllyn jotenkin valumaan ja lösähtämään. Kapenevat ei sovi mulle yhtään eikä suoratkaan, koska sillon jotenkin reidet korostuu ja näytän pulskalta.
mullakin ainainen farkkujen löytämisongelma.
Olen hoikka, lyhyt, mutta pitkäjalkainen suhteessa pituuteen (45kg/160cm). Sen lisäksi mulla on ilmeisesti kapeat reidet, kun strechfarkutkin lököttää silleen pikkaisesti reisistä ja näyttää hassulta.
Toistaiseksi parhaat housut ovat olleet Sokokselta Espritin Five-merkkiä. koko oli järkyttävältä kuulostava 25. Ihan ok, mutta voisin parempiakin etsiskellä.
Takataskut jotka menee yli perseen saavat perseen näyttää muodottomalta roikkuperseeltä. Liian pienet taskut tekee taas perseestä ison oloisen. Nämä ihan stailistin ohjeita.
170 cm, 69 kg, hoikka vyötärö, leveä perspuoli, pitkä selkä (siis ei pitkät jalat). Siis malli päärynä.
Parhaat farkut: Levi´s 501. Ja jos nyt joku sanoo, että ei voi olla, niin niin minäkin luulin, kunnes myyjä kertoi että mitoitus on uusittu, ja tadaa, nehän on oivat! Saatavuus: hyvä, hinta: auts. 501 kävi muuten myös pitkälle, hoikalle miehelleni, joka ei tod ole päärynä, mutta hoikka ja reenattu, siis suhteessa iso pärse ja reidet.
Muutama vuosi sitten ostin hyvät Beaversit (en muista mallia), ja myös Espritiltä on löytynyt soppeleita.