Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ooOooO HELMET to-su OooOooo

17.01.2008 |

Aloitan uuden ketjun, jotta on helpompi seurata missä mennään. Laittaako joku linkin alkuviikon teksteihin, kun en luota taitoihini siinä suhteessa?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIINENKIRSIKKA: Oikein paljon onnea pojan johdosta koko perheelle!!! Pikaista kotiutumista pojalle.

NOJANDA: Kummeista... yksi pariskunta on jo lupautunut, toinen kieltäytyi kunniasta vedoten liian moneen Helpottaa oloa kummasti!

G: Herkkua ollut Tropicana mehut erityisesti Ruby Breakfast. Kaikkimikä himottaisi närästää ihan hirveesti. Yksi juttu sentään mikä on hyvää ja ei närästä: marja-weetabix-vaniliajugurtti seos. Sitä tulee syötyä välillä lounaaksi ja päivälliseksi :) Mieli tekisi pizzaa, mut sitä ei uskalla kokeilla edes. Rennietä kuluu jo nyt tarpeeksi...

( . ) Toissayönä kuvittelin jo pääseväni synnyttämään, mutta ei, täällä sitä ollaan. Reilun kaks tuntia oli supistellu 4min välein ja oikein napakasti. Soitin sitten sairaalaan, mutta käski vielä odotella josko jatkuu vaiko loppuuko supistukset. No nehän sitten loppuikin puolen tunnin kuluttua. HÖH! Mietin vaan että miten pitkään sitä uskaltaa kotona odotella, kun sairaalaan on kuitenkin 45min matka...

Nyt taas ei mitään muuta kun kivuttomia supistuksia, mutta niitä tuleekin paljon.

Meille odotetaan poikaa.. itse olin sitämieltä alusta asti ja ultrakin niin näyttää...

Nyt poitsu iltapesulle ja nukkumaan, kun on jo aivan sippi. Jääpä vähön aikaa kaksinkin... hope so!

Jasuliina 36+5

Vierailija
62/76 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista... Osa tekstisstä oli hävinnyt...

NOJANDALLE: oli että kieltäytyi liian monen kummilapsen vuoksi. Yksi ystävä tulisi kummiksi, muttei kuulu kirkkoon. En sitten tiedä miten näissä tapauksissa toimitaan.

AURELA: Kiva kun sait miehen kotiin. Helpottaa kummasti oloa!

Nämä siis puuttui keskeltä edellistä viestiä...

Tietsikka-tunari jasuliina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella tulee olla 2 kirkkoon kuuluvaa, konfirmoitua kummia. Muut voivat olla keitä vain, mutta virallisiin kirjoihin heitä ei merkitä, eli eivät saa kummitodistusta eivätkä heidän nimet näy missään " kirkon kirjoissa" . Esim. kasteessakin lasta voi pitää sylissä kirkkoon kuulumaton henkilö, mutta häntä ei merkitä minnekään kummiksi.

Vierailija
64/76 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut nimi valmiina jo pidemmän aikaa, mutta en halua vielä paljastaa sitä... Täytyyhän tulokkaan tietää ensin oma nimensä, ja sitten vasta muiden. =)

Kummitkin ollaan jo pyydetty, eräs ystäväni otti kunnian ilolla vastaan, ja sitten puolisoni eräs tuttavapariskunta on lupautunut myös. (myös mulle siis tuttuja.) Tai siis virallisesti he ovat siviilikummeja, eli meillä ei tule kirkollisia ristiäisiä, vaan nimiäiset. Juhlat pidetään mun vanhempien luona, en ole vielä päättänyt tilataanko paikalle juhlapuhuja vai riittävätkö esim. kummien löpinät.

Vaikka vauva kastettaisiinkin, ja osa kummeista on " kirkollisia" , niin kirkkoon kuulumatomalle kummille voi tilata oman todistuksen Pro Seremoniat ry:stä.

Uskonnottomista juhlista lisätietoja: http://www.pro-seremoniat.fi/

Masulle ei kuulu mitään uutta, ahdasta on... Supisteluja tuntuu etenkin iltaisin ja liitoskivut vaivaavat taas vaihteeksi. :(

täysikuu ja tytär 35+6

Vierailija
65/76 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikaela77: meillä kun nuo molemmat pojat on saanu alkunsa lapsettomuushoidoilla, niin aika tarkkaan on tiedossa hedelmöittymis päivä :) kyllähän tuo lääkäri ennusteli, et lähelle 4kg ois painoo jos täysille viikoille masus ois kasvanu.

Onneks kuitenkin syntyi jo, paikat kesti paremmin ja sit kun keskola keikka ois ollu edessä myöhemminkin, kun keltasuuden suurin syy on vauvan verestä löytyneet vasta-aineet, jotka onneks häviää sieltä kuitenkin itekseen, nyt kun ei ole enää masussa.

Vierailija
66/76 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sininenkirsikka!!!!!!!

Eikös sulla ollut niitä huolia ja murheita (vuoteluja) silloin alkuun? Hyvän kokoinen on kyllä tulokas, mitat lähes samat kuin meidän esikolla, joka kuiten syntyi 40+6... :P Sinunki synnytyskertomusta sit odotellessa :)

Täällä aika moni leskenä tälle päivää... Niin minäki. Isäntä lähti eilen mökkitalkoisiin Syötteelle ja palaa vasta huomenna takas... Ollaan saatu sit ton esikon kanssa ihan oikeaa laatuaikaa kaksin! Tänään shoppailtiin aletungoksessa ja Huomenna jos ei kovin sada, vietetään kunnon ulkoilupäivä! Paljoa ei liikkua ite jaksa, mut jos sitä kuitenki niin paljo, et vois pojan kanssa tuossa lähimetsässä seikkailla... :P

( . ) Olo on hyvä, etten jopa sanois mainio. Närästää kaikki (äsken söin jäätelöä, päälle piti ottaa pari Rennietä), mut se loppuu sit ponnistukseen... :D Onni potkii ihan hirveästi välillä ja venyttelee itteään pitkin ja poikin, mut la on päivälleen kuukauden päästä, joten tämäki ihanuus loppuu pian...

Iitulii: juu, meillä siis bichon frise... Tuli aikoinaan sijoitukseen vähän kuin vahingossa, mut on kyllä täyttäny meidän sydämet ihan täysillä... Ja nyt pelko menettämisestä kamala. Esikkokin (vaikkei hällä sanoja olekaan) osoittaa valokuvia hänestä ja koirasta seinällä ja ihastelee ja huokailee... Vielä viikko odotellaan tuloksia :(

G: Jäätelö, suklaa ja vichy on olleet tämän raskauden juttuja. Vedän melkein levyn päivässä Marabouta ja Vichyjä menee 1,5-3l/päivä... Äsken söin ½l vaniljajäätelöä... *huoh*

Jospa sitä lähtis itekki nukkumaan esikon viereen...

Luuk@ ja täysiaikainen Onni

Vierailija
67/76 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Sinisellekirsikalle suuren suuret onnittelut pojan johdosta!

Kummeista oli täällä kysymys. Me ei olla vielä kysytty ketään eikä ole oikein tietoa, ketä kysyttäis. Miehen serkku vois olla yksi, mutta hän kun on eronnut, niin sitten pitäis keksiä vielä joku. Minun puolen sukulaisten kanssa ei olla oikein missään tekemisissä, joten heistä ei löydy apuja. Ja ystäväpariskunnat on jo käytetty aikaisemmille lapsille. Täytyy vissiin siis turvautua miehen sukuun.

Nimistäkin oli puhetta. Meillä on jo päätettynä nimi, mutta tietysti täytyy katsastella tilannetta vielä vauvan synnyttyä, että tuntuuko se hänelle omalta :-).

Herkuista oli gallup. Tällä hetkellä mulla ei oo oikein mitään herkkua, kun mulla on makuaisti flunssan takia vähän epäkunnossa ja ruokahalu samasta syystä normaalia huonompi. Ennen kuin noin kävi, herkkua oli omenat ja sitrushedelmät, kirsikkatomaatit (Vimpulan antaman salaattiohjeen mukaan ;-), marjavaahto (vaniljakastike vaahdotettuna ja siihen maitorahkaa ja sokeria sekä runsaasti itse kerättyjä mustikoita ja vattuja) ja kyllä suklaakin tuohon aikaan maistui. Nyt ei tee mieli sitäkään.

( . ) Minä kävin tänään hakemassa ab-kuurin yskääni. Aloin nimittäin epäillä, että mulla on poskiontelontulehdus ja soitin päivystävälle sairaanhoitajalle. Suositteli tulemaan päivystykseen. No, päivystyskäynti meni niin kätevästi, että hoitaja tuli kohta mulle sanomaan, että lääkäri kirjoitti reseptin, koska nyt ei voida röntgenkuvia raskauteni takia ottaa. En siis käynyt edes vastaanotolla, vaan sain reseptin tosta noin vaan. Onhan se tietty vähän hassua, ettei keuhkoja kuunneltu enkä itse päässyt oireitani selostamaan, mutta täytyy nyt vaan toivoa, että tuo kuuri alkaisi nopeasti tepsiä. Tänään on jo tosi ikävästi sattunut tuohon masun sivulle yskiessä. Keuhkoputkessa on koko ajan sellaista sitkeää limaa, jota saa yskiä sieltä pois.

Yksi syy, miksi aloin epäillä poskiontelontulehdusta, oli se, että mulla alkoi olla kummallista kipuilua ylätakahampaassa tai jossain siellä. Kaikki tärähdykset tuntuu ikävästi, samoin kun kumartuu ja sieltä nousee ylös. Jospa se olis sellasta, että tuolla ab-kuurilla korjaantuisi, niin ei tarviis enää hammaslääkäriin lähteä.

Supistusten osalta on vaihteeksi ollut tosi hiljaista, joten täytyy tässä edetä vaan kaikessa rauhassa laskettua aikaa kohti. Maanantaina on polikäynti, niin sitten kuulee lisää uutisia kohdunsuulta ja mahdollisesta käynnistyksestä.

Voi ei, kyllä se tuo kello taas kävelee....

neronja rv 38+0

Vierailija
68/76 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUAN: Ostettiin poistomalli Firkon F9. Vaikuttaa kaikin puolin hyvältä. Materiaalit on paksua vettä hylkivää kangasta. Väri harmaa/oranssi. Kuvaa en enää löytänyt vaunulan sivuilta, on vissiin menneet kaikki tuon mallin vaunut. Aika lailla samanlainen tuntuu tuo F7 olevan.

Vierailija
69/76 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeista oli puhetta, meidän vaavia ei kasteta, kun ei olla miehen kanssa koskaan kirkkoon kuuluttu, mutta nimijuhlat pidetään ja minun serkkuni on jo lupautunut " kummiksi" . Nimikin on vaaville tiedossa, on vähän sellainen erikoisempi, mutta ihan ns. väestörekisterin hyväksymä. On vaan tullut häntä sillä nimellä kutsuttua heti kun sai sukupuolen tietoon, ja todellakin nyt jo persoonallisuus vastaa ko. nimeä aika hyvin.:)

Herkuista, alussa kun oli pahoinvointia selvisin aika monet päivät pelkästään pakastemustaherukoiden ja vissyn avulla, nytkin vielä nuo mustaherukat ovat ah niin herkkua... Nyt ihan loppumetreillä on tullut kamalat mässyt, eilenkin illalla, tai pikemminkin yöllä heräsin syömään Weetabixejä... Menen yleensä kymmenen kieppeillä nukkumaan, herään kahdentoista aikoihin vessaan, niin mies vähän ihmetteli kun hiippailin keittiöön syömään yöllä. Ei kyllä pitäisi alkaa mihinkään yösyöpöttelyyn, kun tuota painoa on kerääntynyt ihan mukavasti, mutta kun... Ai, ja Maraboun sveitsinpähkinäsuklaa, oioi...

( . ) Supistelut ovat hävinneet tyystin, nyt vaan tuo sukkapuikkomeininki on pitänyt minua melkein vuodepotilaana. Ja iskias palasi kuukausien tauon jälkeen eilen illalla, on todella ihanaa nukkua kun joka kerta kun liikahtaa niin pakara on tulessa. Niinkuin jo yllä mainitsin, nälkä on kasvanut järjettömäksi tässä viimeisen viikon aikana, ja on sellainen kaikki menee -olo, olisin valmis syömään vaikka makkaraa, jota " normaalisti" vihaan sydämeni kyllyydestä. Ehkä tässä tankkaillaan tulevaisuutta varten tai jotain...

Valentine rv 36+5

Vierailija
70/76 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas yö...7 vessareissua...huh huh. Ja kaiken lisäksi kolmen aikaan kun heräsin, tunsin taas nyt jo tuttua kylkikipua; poltetta molemmissa kyljissä ja selässä. ILMEISESTI supistuksia. Taitavat vaan olla aika kestosuppareita, nimittäin kun kellotin, supistus kesti puoli tuntia yhteen mittaan (vessassa kävin urheasti samalla), sitten oli puolen tunnin tauko ja toinen samanmoinen. En tuntenut minkäänlaista aaltoilevaa kipua vaan enemmänkin sellaisen kestokrampin. Nallekarkki kuitenkin potki koko ajan ja mulla oli ihan rauhallinen olo. Kun alapäässä ei ollut mitään tuntemuksia, annoin miehenkin nukkua. Kai tää on nyt sitä laskeutumista sitten. Tiistaina on vika neuvolalääkäri, jos sitten saisin jotain painoarvioita ja tietoa siitä, että onko NK jo kiinnittynyt. Nyt aamulla olo on ihan hyvä, mutta tunnen, että alavatsa on tosi arka kun Nallekarkki siellä muljaa.

Eilinen päivä meni kotona kaikkea pientä puuhaillessa. Käytiin iltapäivällä Itäkeskuksessa ostoksilla. Hain vihdoin loput sairaalakassiin tarvittavat tarvikkeet (nyt vaan pitäis kassiin kaikki pakata). Minkäs kokoiset kassit teillä muilla lähtee sairaalaan? Mulla oli mielikuva pienestä kangaskassista, mutta nyt kun katselen tavaroita Nallekarkin huoneen sohvalla, näyttää siltä, ettei selvitä putkikassia pienemmällä. Meillä kun on molemmille 3 päivän vaatteet (Haikaranpesässä käytetään omia vaatteita) jne.

Mulla on ihan hassu äiti. Raskauden alussa se väitti, ettei muista mitään mun ja veljen odotusajoilta ja nyt se soittelee ja kertoo vaikka mitä. Vähän jännittää noiden synnytysten perinnöllisyys, sillä hänellä ei ole ollut mitän ennakko-oireita mun syntymästäni. Äiti heräsi mun laskettuna päivänä klo 3 supistuksiin, jotka ei laantuneet ollenkaan (niinkuin noi mun kestosupparit) ja totes saman tien, et pitää varmaan lähteä sairaalaan ja puoli kuusi aamulla mä synnyin. Veljestä meni laskettuna päivänä sairaalaan käynnistykseen, kun veli oli ollut niin alhaalla jo pari viikkoa, ettei äiti pystynyt kunnolla edes kävelemään. Kalvojen puhkaisusta meni puoli tuntia siihen, kun veli oli pihalla. Ja kuulemma olivat sairaalassa pyytäneet, että saavat laittaa synnytyksen alkamisajaksi sen hetken, kun äiti tuli aamulla sairaalaan. Et tällaista meidän perheessä... Taidetaan joutua itse arvioimaan tilannetta aika tarkkaan. Valmennuksessa Kättärillä kun neuvoivat, että kannattaa lähteä sairaalaan kun säännölliset supistukset viiden minuutin välein ovat kestäneet 3-4 tuntia.

Kummeista oli puhetta. Me ollaan päätetty muutama viikko sitten kummit ja kysytty heiltä. Mun serkku vaimoineen (heillä on LA helmikuun alussa ja siis lapsettomuustaivalta kuljettu yhdessä 4 vuotta) ovat lupautuneet (ja me heille). Neljästä kummista sovittiin ja kun meillä molemmilla on vain yksi sisarus, molemmilla pikkuveli, on heidät pyydetty. Mun veljeni ei kuulu kirkkoon enää (on konfirmoitu, mutta eronnut kirkosta) ja olenkin tosi kiitollinen, kun täältä kuulin tuosta nimiäistodistuksesta. Hintaakin oli vain 4 euroa.

Nimet meillä on tiedossa olleet jo ennen odotuksen alkua, toisin kuin vauvan sukupuoli (eli olemme miettineet valmiiksi nimen sekä tyttö- että poikavauvalle). Meidän molempien etunimet alkavat J-kirjaimella, joten haluttiin nimet, jotka alkavat samalla kirjaimella. Koska meidän sukunimi on aika yleinen, valittiin etunimiksi vähän harvinaisemmat nimet, mutta kuitenkin sellaiset, jotka sopii hyvin suomalaiseen suuhun. Molemmat valitut nimet toimivat myös englanninkielisinä (miehen työn takia muutto ulkomaille voi olla jossain vaiheessa ajankohtainen). Kaksi toista nimeä on valittuna sekä tytölle että pojalle. Molempien nimissä on jotain meistä tai meidän perheistä, tavalla tai toisella. Kerron sitten vauvan synnyttyä tarkemmin.

Mielihaluista on myös ollut puhetta. Alkuraskaudessa kesällä ja vielä syksylläkin söin ihan kamalasti mandariinejä, sillä olen ollut aina huono juomaan. Nyt kuljetan vichypulloa koko ajan mukanani. (vinkkinä; mua ainakin helpottaa, et vaikka joutuu ravaamaan vessassa usein, sieltä tulee muutakin kuin t-lusikallinen. Estää kuulemma myös virtsatieinfektioita). Jacky makupaloja ja Kidiuksia söin kaakaonmakuisina puolivälin jälkeen vähintään yhden päivässä, mutta nyt nekin ovat vaihtuneet mun vanhaan intohimoon, pirtelöön. Juon sitä vähintään kerran päivässä, yleensä sekä aamupalaksi että vielä iltapalaksi. Mun pirtelööni kuuluu 1 banaani, purkki rasvatonta rahkaa, pakastevadelmia, mustikoita ja mansikoita, jugurttijuomaa (actimeliä tai vastaavaa purkki), rasvatonta maitoa ja makeutusaineeksi fun light mehua pari ruokalusikallista. Miehen veli, joka harrastaa salilla käyntiä tosi aktiivisesti neuvoi sen mulle muutama vuosi sitten ja se on jäänyt osaksi pysyvää ruokavaliota. Syksyllä tuntui hetken, että pirtelö närästää kauheasti, mutta nyt tuntuu, että se päinvastoin vähentää Rennien käyttöä. Suklaata söin vähän joulun tienoilla, mutta nyt sekin on vaihtunut lakuun (ihan mahan toiminnan takia) ja irtokarkkeihin (niitä söin aiemminkin yleensä).

Ajattelin kohta yrittää repäistä ja kerrankin pukeutua päivävaatteisiin ennen puolta päivää. Mies on menossa pelaamaan sulkista ja mä ajattelin autoilla vanhempien luokse tohon 5km:n päähän. Mummikin on kuulemma siellä. Juhlakuvia viime viikonlopulta olis tarkoitus katsella yhdessä. Illalla mennään miehen kanssa ulos syömään...

Nonna ja Nallekarkki rv 35+4

Vierailija
71/76 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKAELA77: Kiitos paljon. Nyt sitten on riittävästi kummeja kun yksi pariskunta on. Olisin vaan halunnut tällekkin enemmän kummeja, kun poitsulla on kolme pariskuntaa. Luulin ettei enempää meille suoda, joten kaikki sisarukset kummeiksi... (poitsu hoidoilla, uean vuoden jälkeen).

Ruoan laitto kutsuu...

Jasuliina 36+6

Vierailija
72/76 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi hyvä päivä lähteä synnyttään, ei vaan tunnut missään...

Mies otti lapset ja lähti niiden kanssa aamuyhdeksältä sirkusteleen työporukan lasten kanssa johonkin sirkustemppu-juttuun ja minä jäin nukkuun !! Ihan taivaallinen fiilis!!! Yksin kotona, hyvin nukuttu yö takana, tämä päivä olisi hyvä synnyttää!

Mulla synnytykset ovat myös lähteneet aivain yllättäen käyntiin supistuksilla. Ei ennakoitavissa yhtään. Ainoastaan mahan kuralle meno, mutta en muista tarkalleen alkoiko ensin kipeet supparit ja sitten maha kuralle vai miten se oli...

PETIPUUHISTA: Meillä sängyssä on ollut alussa ihan yhtä vilkasta kuin normaalistikin, nyt lopussa ehkä hieman rauhallisempaa. Lääkärin määräyksestä oli hetken silloin rv 30 tietämillä rauhallista. Ei kuitenkaan viikon taukoja...

KUMMIT: Ei olla viel puhuttu miehen kaa ollenkaan.

NIMI: Pojalle olisi hyvä nimi, tytölle ei viel olla varmoja.

Nyt alan laittaan itseni hienoksi... Lähdetään ulos syömään..

aurela ja masuasukki rv38+2

Vierailija
73/76 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on maassa lunta! Yöllä oli satanut niin että jäi maahankin (eilisen koko päivän siis satoi vesiräntää, niin että suli sitä mukaa kun tuli), eli pikkasen talvisemmalta näyttää.

Me ei kysytty ultrissa että kumpi on tulossa, mutta mulla itsellä on " poikaolo" .. Kirpputoreilla kun olen löytänyt bodeja ja muita, niin vain sinisiä. Molemmille on nimet valmiina, mutta olen jopa kutsunut Kuopusta sillä pojan nimellä.. Että jos tyttö tulee, niin olen varmaan aika yllättynyt. Mitenkään erikoisesti pojasta kertovia raskauden merkkejä ei ole, neuvolassakin kätilö sanoi että on kovin ladylike syke.. Mutta katsotaan kuinka käy.

Vierailija
74/76 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinon pituutta kun katselen, niin aika paljon on lukemista.. =]

Tänään on vähän erikoisempi päivä, nimittäin ulkona PAISTAA AURINKO!!! PIlviä toki vielä liikkeellä, mutta sateesta ei tietoakaan! =] Itselle tuli ihan fiilis että mitäs hemmettiä, mitä tää nyt tarkoittaa.. =] Joten ei auta kuin lähteä ulkoilemaan! =]

KUMMIT: ollaan asiaa mietitty, vielä ei olla ketään tehtävään pyydetty.. Pyydetään ehkä mun siskoa, miehen veljeä, ja serkkuani (miespuolinen, hänestä tulis sylikummi). Ei pyydetä pariskuntana, vaan ihan yksittäisenä henkilönä.. Siskoni on " ainoa lähes varma valinta" , kun ainoa läheinen naispuolinen ihminen, ja pitäähän lapsella kummitätikin olla (ettei vain kolmea kummisetää.. =]). Veljenikään tuskin suostuu hameeseen pukeutumaan ja tätiä esittämään.. =] Aiotaan lapsen syntymän jälkeen laatia kummiksi pyytämiskirjeet ja lähetellä valituille.. =]

NIMET: niitäkin on mietitty, joka päivä tulee mieleen " uusia hyviä ehdotuksia" .. =] Pojalle on ehkä varmemmin nimi tiedossa kuin tytölle. Ja koska sukupuolesta ei vielä tiedä, niin molemmille pitäs joku hyvä nimi löytää.. =] (en kyllä edes muista mitä synnärin esitietolomakkeeseen laitettiin hätäkasteen varalta..)

Nyt ulkoilemaan! =]

jonttu rv 37+5

Vierailija
75/76 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä herkkua tämä yskiminen :-/. Tänä aamuna kun nousin ylös siinä ysin pintaan, oli tosi hyvä olo. Röörit tuntui olevan auki ja kaikin puolin tuntui hyvältä. Nooo, sitten päivän mittaan korvat meni tukkoon ja nenäkin on nyt osittain tukossa. Yskittäis myös aika ajoin, mutta sattuu niin pirusti tuohon masun vasempaan reunaan. Aivan kuin puukkoa siellä väännettäis :-/. Pakko vaan yrittää välttää yskimistä. Onneksi huomenna on se äitipolikäynti, niin voi tästäkin vaivasta keskustella, jos vielä huomennakin jatkuu. Eilen sanoivat kyllä päivystyspolilla, että jos tämän kuurin puolessa välissä ei olo jo ala tuntua paremmalta (viikon kuuri siis), niin pitää ottaa uudestaan yhteyttä. Ainakaan se hammasjomotus tai siis tärähdysten ja kumartumisten aiheuttama kipu ei tunnu enää niin voimakkaasti. Kyllähän tässä on kuin omassa maailmassaan, kuin umpiossa, kun ei tahdo kuullakaan mitään...

n rv 38+0

Vierailija
76/76 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisellekirsikalle suuret onnittelut pojan syntymän johdosta!

huh! vihdoin olen päässyt kahlaamaan läpi kaikki väliin jääneet pinot! johan on ollut aktiivista porukkaa! :)

Mies on ollut isyyslomalla tän viikon joten ollaan vietetty leppoisaa perhe-eloa, joten kauheasti en oo ollut koneella. Ja tänään sitten iski vielä päänsärkykin.

Synnytyskertomus tulee huomenna.

mantelipulla ja tyllerö 19 pv