Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<<<Syyssissien viikko 3>>>

17.01.2008 |

Huomenta uuteen päivään!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outs@, Kirahviina, Apinaemo, Peikkoäet, Fiia, Typykkä, kewa, Uma...?

Tai sitten muilla on parempaa tekemistä, kuin roikkua netissä :P

Noh, mutta Colis, olitte saanut matkakohteen päätettyä. HIano homma. Jumppailutkin kuulosti mukavalta, ihan kateellinen olen, kun tuollaista olen itsekin kaivannut.

Rakkausvauva, tuosta vahauksesta kysymystulva ;) Mistä siinä brasilialaisessa karvat poistetaan? Ja sattuuko se? Niin houkuttas muakin tollanen, ehkä tässä kun kesä alkaa lähenemään.. Mä toimin samoin kuin Colis ja helposti ärtyy iho. Ihania nuo teidänkin hemmottelut kylpyineen, saunoineen ja meikkauksineen :)

Eilinen menikin meidän perheellä ihan vain kaupoissa pyörien - Jotakin hankintoja kotiin tehtiin (lamppuja, tyynyjä, tekstiilejä, miehelle kännykkä jne.). Kävin vielä vaatekaupat katsastamassa siskon kanssa, niin että mies lähti lasten kanssa edeltä kotiin. Pitäis useamminkin olla ilman lapsia, on niin virkistävää!

Tänään jos nostais vaan jalat kohti kattoa! Väsyttääkin niin vietävästi, kun pikku pimulla alkoi aamu 6.30.

Rentouttavaa sunnuntaita sissin perheisiin.

Dumle ja Menni 4kk lähenee!

Vierailija
2/34 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista tosiaan on. Kaikilla varmasti mukavampaakin tekemistä näin viikonloppuisin kuin olla netissä ;)

Ihanaa Colis tosiaan että saitte matkakohteen päätettyä =) Olis kyllä ihanaa itsekkin päästä aurinkoon, taikka johonkin muualle täältä sateesta ja harmaudesta..

Rakkausvauva, mua kanssa kiinnostaisi tuo vahaus, just lähinnä se että sattuiko ym.?

Risellan Sonja jo parempana hyvä niin :)

Ja Oliviakin jo parempana. Toivottavasti kaikilla pikkusisseillä nyt väistyy nuo sairaudet!!

Meillä Hilla pysyny terveenä, mutta nyt vähän vaikuttaisi nuhaiselta.. :/ Toivottavasti se ei pahene!!

Mulla vähän paska fiilis, miehen kanssa eripuraa paljon ja se sit kaikenkukkuraksi juoksee baarissa ja venyy kaiket aamut sängyssä. No eipä se auta ku keskittyä sit noihin ihaniin pikku tyttösiin :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)

outs@ ja Hilla 3,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ollaan ja ihan terveinä. On vaan ollu kiirusta viime aikoina. On tullu käytyä jumpalla, salilla, siivottua ja eilen olin äitini kanssa kaupungilla ostoksilla. Nyt odottelen että ytäväni tulis kylää ja sitten illalla menen vanhemmilleni saunaan. On meidänkin asunnossa sauna, mutta mukavampi ja rentouttavampi saunoa kun ei tarvi huolehtia Veslistä.

Ihania matkoja kyllä suunnitteilla. Mustakin ois kiva mennä joskus risteilylle, mut en tiedä saisko miestä mukaan kun jo sellaisella työskentelee. Koko tän talven ja kevään mies on töissä Kristina Cruisesilla. JA nythän ne seilailee siellä Punasella Merellä.

Vesli on ollu hieman nuhanen nyt. On saanu joka päivä pari kertaa imee räkää pois ja laittaa tippoja. Onko muuten haittaa jos joka päivä käyttää nuita keittosuolatippoja? Mut onneks nuha ei ole vaikuttanu yöuniin, vaan edelleen nukutaan hyvin kahen tunnin pätkissä.

Kokeilin ekaa kertaa tänään Veslille maissi peruna sosetta (kaupan) ja eihän se kelvannu alkuunkaan. Yökkäs vain sitä. Mä oonkin miettiny et oisko se tuo maissi mistä ei pidä, kerta maissivelliäkään ei ota? No tämä mamma ei syötä enää kaupan mössöjä. No täytyy kokeilla jotain peruna porkkanaa joskus. Ois paljon helpompi kun söis niitä. Sais olla mukana aina kyläillessä ym.

Mutta nyt täytyy lopetella.

Vierailija
4/34 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suppoja yskaa vastaan ja limaa oksennellaan yolla, kuumettakin koko ajan tuon yli 38 ja juotetaan kuumelaaketta, ja sylissa pitais vaan olla! Kurkkukin on selvasti kipea kun royhtailyt ja hikkauksetkin saa aivan hirveen itkun; angiinaa siis!! Sen verran raju on ainoastaan nenan puhdistus tuon imurin kanssa etta vertakin jo tuli, tosin rakasta ja kuumekin vaikuttaa.

Ja nelonen (4.5v) kipeena edelleen, sekin pitaa uudelleen vieda lekurille kun antibiooteista huolimatta ei oo parantunu.

Suolatippoja nenaan voi laittaa jokapaiva vaikka koko elaman ajan; niissa ei oo mitaan aineosia mitka olis kielteisia! Parempi kun klyyveri pysyy puhtaana kaikista popoista ja saasteista.

Muuten meilla on ihan kivat ' kelit' eli sellasta 12-17 astetta ja auringossa ihan lammintakin jo, kevatkukat alkaa jo nosteleen paataan ja eka ruoho vihertaa...

Ja meikalainen painvastoin potkin tuota aijaa valilla uloskin taalta jaloista pyorimasta! Vaikka auttaakin paljon kotosalla, tanaan meni jo aamu viidelta kalaan kaverinsa kanssa! Tosin nyt likkojen sairastaessa ei ihan koko paivaa tarttis olla poissakaan, meil on toripaiva tanaan ja tuoreet vihannekset taytyis kayda ostamassa, ja ma yksin en saa niita raijattua kotiin asti.

Mutta noin muuten kaikki okei ulkomaillakin!

Hyvaa ja turvallista matkaa vaan varauksia tehneille!

- levinia ja Alli 7kg -

Vierailija
5/34 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on yksi väsynyt mutta onnellinen mamma! 8)

Kaiken tämän hulinan ja sairastelujen keskellä kyllä väsyttää mutta onneksi myös nautin tästä elämän vaiheesta. Menee varmasti niin nopeasti ohi, että jälkeenpäin varmasti kaiholla muistelee aikaa jolloin lapset oli pieniä..

Kurja kun sairauksia monella. Parantumisia!

Ja tsemppiä Outs@!!!!! On ikävä kuulla että on eripuraa.. Toivottavasti on ohi menevää ja pian kurja olosi helpottaa!!

Rakkausvauva, kuka noita vahauksia tekee? Siis kelle soittaa jos sellaisen haluaa?

Jollain oli isokokoinen poika.. Imetätkö pelkästään vai annatko jo kiinteitä? Anteeksi, en muista nikkiä..

Dumle, voitko kertoa liikkeen nimen missä oli lasten vaatteiden loppuunmyynti? ja tiedätkö kuinka pitkään se jatkuu?

Mitäs meille keventäjille kuuluu? Onko ruoat pysyneet kevyinä ja liikunta sellaisena kuin suunnitelma oli? itsellä on pysynyt ja paino tippui sairastelujen myötä (ikävä kyllä).

Meillä muuten kaikki hyvin paitsi että selvästi pojan ruoan tarve lisääntynyt mutta millään en kiinteitä vielä aloittaisi.. Saapa nähdä.

Ajatus ei kovin kulje joten mukavaa sunnuntaita!!

Fiia ja Becks

Vierailija
6/34 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan täällä elossa ja terveinäkin. Kivaa se!

Moni on nyt kovasti kiepeänä. Se on kovaa työtä hoitaa sairaista lapsia 24 h. Jaksua kaikille.

Haikarapolska. Meillä aina kakkosen iho reagoi sairauksiin. Varsinkin antibiootit nostava atopia esiin oikein kunnolla. Myös tavalliset nuhat saavat ihon kukkimaan, vaikka ruokavalio olisi muuten ihan ok. Minulla on teoria että kun elimistö on puolustuskannalla tauteihin niin ihokin sitten on heikoimmalla. Toivottavasti Olivia ei ole saanut allergioita.

Uma, on taktisesti tosi hyvä idea lähettää noin söpöjä kuvia Veslistä miehellesi ja sitten kysäistä ohimennen että mites olisi se toinen lapsi. Varmasti siellä ikävissään kun on niin mieli lämpenee toiselle lapselle.

Rakkausvauva; ota käsidesiä Egyptiin ja älä koske rahoihin. Taudit kuulema piileksii niissä rahoissa. Me olimme siellä häämatkalla aikoinaan ja saimme tosi jännän vatsataudin tuliaisena.

Mitäs meille. Olin aamulla lenkillä ja nyt on kiva olo. Paino ei ole pudonnut. Koska en voi syödä juuri mitään, syön hirmuisesti niitä vähiä keksejä joita voin syödä. Kokoajan tekisi mieli jotain makeata, vaikkapa suklaata. Suklaa on tietysti kiellettyjen listalla. Tytöt leikkii isin kanssa ja poikanen nukkuu ulkounia. Olen käyttänyt Asmoa nyt kaksi kertaa vyöhyketerapiassa. Ajatus olisi vahvistaa häntä kestämään paremmin tulevan operaation ja toivon myös helpotusta allegioihin. Katsotaan kuinka käy. Tähän saakka tuloksia allergioihin ei ole näkynyt. Hän saa nyt neljän hoidon sarja ja katsotaan sitten jatkoa. Se on näkynyt selvästi, että hän on pärskinyt käsittelyn jälkeen nenästään hirmuiset räkämöllyskät. Ja nukkunut hyvin sikeää unta. Toivottavasti tästä olisi edes jotakin apua. Sekin olisi jo hyvä tulos ettei allergiat lähtisi tästä pahenemaan. Niin kauan kuin kotimaiset viljat käy kaikki on mielestäni loistavasti.

Olimme perjantaina tyhjentämässä isomummin asuntoa. Voi, sitä tavaran määrää. Asunto on pieni. Mitähän meidän kuolinpesän tyhjentäjät mahtaa aikanaan tuumailla? Nyt tytöt leikkii sieltä löydetyllä nappirasialla. Löysimme muutaman viime vuoden joululahjat avaamatta ja käyttämättä paketeistaan. On vanheneminen merkillinen asia. Mitään uutta ei vain jaksa omaksua. Oli se uusi sitten vaikkapa yöpaita tai uusi keittiöveitsi.

Nyt leivon jotain itselleni.

terv peikkoäet ja APJ 1.10.

Vierailija
7/34 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...voiton puolella aletaan olemaan sonjan korvatulehduksen ja nuha/yskän kanssa. Heräsi viime yönä kolme kertaa syömään ja aamun on ollut jo " leikkimässä" lattialla. Ruokahalu on palannut.

Huomenna meillä on 4kk neuvola ja mittoja ilmottelen sitten sen jälkeen.

Innostuttiin muksujen kans lähteen eilen patikoimaan tuonne metsään. (mies nukkui päiväunia sonjan kans kotona sen aikaa). Pitkä patikka retki tulikin kun 2 tuntia rämmittiin metsässä. Oli kyllä tosi rentouttavaa " haistella" metsää ja olla välillä isompien muksujen kans. Vauva kun vaati syliä sairastaessaan niin paljon. Lämmin kaakao maistui ihanalta ulkoilun jälkeen. :)

Outs@...toivottavasti eripuranne loppuu pian. Tuo on aina kovin stressaavaa kun sukset menee miehen kans ristiin. Voimia sinulle kuiteskin.

Levinia...kateeksi käy nuo 12 lämpöastetta. No kunhan kesäkuun loppu häämöttää niin tämäkin mamma pääsee nauttimaan etelän auringosta.

Hyvät sunnuntain jatkot kaikille.

Vierailija
8/34 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain pikasesti sanomaan et Veslillä puhkes eka hammas ilmeisesti tänään!!!!!

Vierailija
9/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten ohjelmaa tässä poikien kanssa katsotaan. Kohta tulee muumi. Ü

Kiitos toivotuksista, tosiaan nyt mulla on joku kummallinen vatsatauti. Alkaa maidon tulo heikentyä kun ei ole kovin kehossa nesteitä, ei vain pysy sisällä. Toivotaan että pian pääsen tästäkin taudista eroon. Kyllä sitä näin kipeenä arvostaakin terveenä oloa ja kunnon voimia!

Vielä töistä, rakastan työtäni ja siksi oon jo aloittanut työt. Muutama tunti viikossa, iskä lasten kans kotona. Tämän enempää en töitä meinaa pitkiin aikoihin tehdä.

No mutta, jokos kaikilla on kovasti suunnitelmia hiihtolomaksi? Risella ja joku muu suunniteli matkaa etelään kesäksi. Ihanalta kuullostaa!

Mukavaa torstaita! Torstai on toivoa täynnä, sairauksienkin suhteen! Ü

Fiia ja pesue

Vierailija
10/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikko: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=12184623&p=1&tmo…

Me suunnataan hieman shoppailemaan Mennin kanssa. Entisessä työpaikassani lastenvaateliikkeessä on loppuunmyynti, kaikki -50%. Pakko käydä hamstraamassa ;) Etenkin kun se on täällä Jyväskylässä ainokainen harvinaisten merkkien putiikki (Elle, Lego, Claire jne.). Ja pelit on aivan ihastuttavia uniikkeja!

Ollaan noustu jälleen jo ennen 7 ja Menni on jo aamupäiväunilla. Joten laitan pika pikaa naamavärkin kuntoon ja menoks.

Mukavaa päivää!

Vierailija
11/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin joku hetki sitten mainostaan, että kunnossa ollaan oltu, mutta nyt taitaa olla Sonjalle ensimmäinen kunnon nuha/flunssa tulossa. Yski koko viime yön ja nuhanen on muutenkin. :(

Vierailija
12/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet taitaneet purra. Viime yö meillä nukuttiin ja Miko selkeästi rauhallisempi. Tulehtunut korva eritti melko runsaasti eritteitä. Nyt tietysti mmasu hieman sekaisin tuosta lääkekuurista, aloitettiin rela tippojen otto, josko asiaa hieman auttaisi.

Mies juuri lähti lääkäriin, epäilen angiinaa. Joten sairastelu talossa jatkuu..

Muut lapset tällä erää olleet terveinä.. (koputan puuta).

Missä tosiaan on mm. unikko?

Oma olo myös nuutunut.. Tämä ilma varmasti omalta osin vaikuttaa..

Vierailija
13/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menni alkaa toipua, hyvä juttu. Söpöjä kuvia dumlella. Ja Vesli ihanan terhakas poika. Ja Umakin toivoo toista lasta, eikö olekin jännää miten ensimmäinen lapsi toimii sysäyksenä seuraaville.. En olisi itse uskonut miten kova vauvakuume iskee.

Jondeliinin pojalla on kokoa, hyvä että kasvaa. Meilläkin neidin 4 kk neuvolamitat pituus 61,5 cm ja paino 6850 g. Painoa pikkuisen liikaa suhteessa pituuteen. Neiti ei vielä kovin aktiivisesti touhua esimerkiksi lattialla ollessaan että kuluttaisi energiaa. Johtuu ehkä kädestä. Täällä ollut puhetta siitä että ilman vaippaa ovat syyssissit ketterämpiä, täytyisi kokeilla. Lattiataso tuntuu vaan aina niin viileältä, asumme rivarissa, joten ilman vaippaa en lattialla ole oikeastaan pitänyt.

Risellalla ihana loma odottamassa. Toi all inclusive kuulostaa hyvältä ratkaisulta lasten kanssa. Ja Coliksella upea häämatka tiedossa. Itsekin suosisin tuota New Yorkin reittiä, olen joskus Nycissä reissannut ja sinne haluaa aina takaisin. Taidetaan olla samassa putiikissa vauvauinneissa, koska meilläkin maksaa 65 euroa kuukausi. Aava on alkanut kylvyssä, siinä pienessä ammeessa, potkiskella ihan hulluna ja läiskyttää isin ja äidin ihan märäksi. Hauskaa on niin neidillä kuin vanhemmillakin. Sunnuntaina sitten taas isoon altaaseen potkiskelemaan. Aavalla todettiin neuvolassa kostea korva. Ressukka raapii korvaa jatkuvasti vaikka muuten ei vaikuta nuhaiselta. Toivottavasti paranee pian. Aava muuten kuorsasi yöllä! Outoa oli kuunnella miehen sirkkelisahaa toisella puolella sänkyä ja pienen neidin kuorsausta toisella puolella pinniksessä. Kunpa ei nielu- tai kitarisaongelmaa kuitenkaan olisi.

Itse ajattelin olla kotona kaksi vuotta ja mies vuoden. Töihin ei ole kiirettä, joka tapauksessa mulla on työnhaku käynnissä sitten, määräaikainen työsuhde päättyi joulukuussa. Kotona viihdyn kyllä hyvin, yksinäisyys ei ole vielä iskenyt. Tuntuu että nyt näen enemmän kavereita kuin töissä ollessa, jatkuvasti on jotkut kahvitreffit. Tosin samanikäisten lasten äiteihin tutustuisin mieluusti, sellaisia tuttuja tai ystäviä ei ole koskaan liikaa.

Vierailija
14/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on yli puolet kodista imuroitu. Siivouspartio auttaa, nyt on nukkekoti jo siivottu. Tänään tytöt ovat saaneet siivouksen limitettyä leikkeihinsä ja silloin se sujuu. Muutoin on tosi nihkeetä.

Ystävistä; Minulla on täällä Tampereella edelleen vähän ystäviä. Ikiaikojen ystävät ovat muualla. Vähän tulee pidettyä yhteyttä muihin kuin lasten kummeihin ja omien kummilasten perheisiin. Se vain on fakta ettei aika oikein riitä kaikkiin niihin ihmisiin joita haluaisi tavata. Karsintaa on siis tapahtunut ja kyllä helpompi on pitää yhteyksiä niinhin ystäviin jotka ovat suunnilleen samassa elämäntilanteessa. Realiteetit on ikäänkuin selvemmät. Mutta olipas mukava kun eräs nuoruuden ystäväni soitti minulle joulua ennen. Sama ihminen siellä tuntui olevan kuin reilut kymmenen vuotta sitten jolloin viimeksi oltiin yhteydessä. Kaipa ihminen on aika valmis siinä parinkymmennen tietämillä, koska he joista on pitänyt silloin tuntuvat mukavilta nykyäänkin.

Töihin paluusta; aion olla kotona pari vuotta. Minulla ei ole työpaikkaa odottamassa, joten on helppoa päättä olla kotona. Voi tietysti olla että jos jotain kiinnostavaa tulee hakuun joudun hakemaan töitä tässä välissä. Keikkoja teen todennäiköisesti jo kesällä ja toivottavasti siitä eteenpäin tasaisesti. Kodinhoidontuki kun on mitä on. Tällä viikolla olen lukenut lehdestä että yhteiskunnalla ei ole varaa siihen että työikäiset ovat pitkiä aikoja poissa töistä. Olkoon olematta vaan. Kumma vaan että yhteiskunnalla on varaa pitää yllä liian suuria päivähoitoryhmiä ja siellä lapsia korvatulehduskierteissään ja vanhempia töistä poissaolokierteissä. Sekä tuottaa samalla antibiooteille resistantteja bakteereita. Mikä lienee lopulta halpaa ja mikä kallista. Kotonaolo kuulema vaarantaa myös urakehityksen. Vaarantukoon vaan. Minä käyn töissä saadakseni toimeentuloa ja urahirmut ovat sitten jossain muualla.

Nyt täytyy jatkaa huushollin pölyttämistä. Kamala lastenhuone on vielä imuroimatta. Se on kaikista työläin huone aina.

Voikaa hyvin!

terv peikkoäet ja APJ 1.10

Vierailija
15/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menny jo kaks yötä huonosti selän kanssa. On niin pirun kipiä ja aamulla ei taho päästä sängystä ollenkaan ylös. Kyllä oli tuskaa nostaa Vesli sängystä ja kantaa olkkariin leikkimatolle. Näin päivisin aina helpottaa. En tiiä mitä tän kans tekee. Mihestä ois kyllä kova apu...

Dumle kyseli Veslin toppapuvusta ym. Joo on ne äippäpakkauksesta. Vesli ei nimittäin mahu enää 62 cm pukuun ja tuo pakkauksen puku on nyt aikalailla hyvä. Lakki ei vaan taho enää oikein mahtua! :)

Töihin paluustakin ollu puhetta. Mulla vakaa aikomus palata töihin elokuussa. Nyt vain kaikki riippuu siitä onko mulle töitä. Mulla on vakipaikka, mut en pysty enää tekemään aikaisempia hommiani selän takia. Nyt olenkin halunnut sisätöitä ja puolenpäivän hommia. Tekisin lyhyempää päivää siihen saakka, että Vesli on n. kahden vanha. Äitini jää hoitamaan poitsua vuodeksi kotiin. Mitä nyt mies hoitaa silloin kun on kotona, mut muuten. Sit kahen vanhana raaskin jo laittaa tarhaan. Näin pienenä en viitti, koska jos töihin palaan niin työpäivä alkaa jo 5.30-6.00. Ei tarvis niin aikasten poitsua repiä sängystä. Jos töitä ei mulle löydy, niin stten en tiedä mitä tapahtuu.varmaan jään sairalomalle ja aletaan kartottaa mitä mun tilanteelle voi tehä.Lähteekö vakuutusyhtiö uudelleenkouluttaan mua tai tuleeko mukaan työkokeiluun ym. Aika näyttää. Vanhaan työpaikkaani mielelläni palaisin.

Mies ei kommentoinu mitenkään mulle sitä et haluan toisen lapsen.... Se on aika hyvä merkki,kun ei heti tyrmännyt ajatusta. :)

Täälä on ollu ihania reissuja suunnitteilla. Voikun itekin pääsis. Meillä tuo mies ei niin välitä ulkomaanmatkoista. kai se on se et on reissuhommissa, niin tekee sit mieli olla kotosalla kun on vapaalla. Kova hinku mulla ois johkai. Mut ei kuitenkaan ennen seuraavaa talvea tai kesää. Sitten kun Vesli on vähän vanhempi. Ruotsissa saatetaan käydä kesällä, mut en laske sitä ulkomaanmatkaks.

Mutta nyt täytyy lopetella.

Vierailija
16/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehden ja kakspulsssan lukijat. Kertoisitteko minulle jos lehdessä on juttua vastavalmistuneesta väitöskirjasta joka käsittelee sikiödiagnostiikan eettisiä kysymyksiä. Juttu kiinnostaisi minua, mutta en tilaa lehtiä.

terv peikkoäet

Vierailija
17/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmat on sitten ' kivat' ja talviset taallakin: vetta sataa kaatamalla vaakatasossa! Ja tuulee pohjoisesta oikein puhurin voimalla= ei pyykit pysyneet narulla pyykkipojista huolimatta!!! Lampoa nayttaa mittari 12° ja ukkosta ilmassa.

Meillapain ei naa ilmat oo vakaat viela hiihtolomien aikaan, joten maata en vois edes suositella. Maaliskuun lopulta alkaa kevat vasta taysilla.

Kiitoksia oliko se apinaemo tuosta maissin siiviloimisesta; makin ehdin jo harmitella sen kaa, ku Alli sylkee kuoriosia pois, heh hee. 5 muksua ja ei tullu mieleen sihtia kayttaa, hyva mina.

Meillakin Alli sitten on flunssaan tulossa, mikaan ihme kun 4v on angiina+keuhkoputken tulehduksessa ja antibiooteilla! Krohisee ja yskii jo ihan ' mukavasti' varsinkin oisin, huoh. Eika maistu ruoka, joka tarkottanee etta maitopulloja menee tiiviimmin. Kun nelonen kavi laakarissa tarkistettiin Allikin, mutta vasta oli kurkku ' hiukan' artyny.

Mutta nyt meni isohermo neidilla; kokeillaas josko maistuis pelkka porkkana edes?!

Voikaa hyvin

Levinia ja Alli 10.09.07 ; nyt edellispv oli jo 6950g!

Vierailija
18/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kahdessa pinossa tänään, nostan tätä.

Vierailija
19/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjkjljkjhggf

nostan....

Vierailija
20/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu niin sanotusti veti mamman pussin nyörit löysälle :P

Olipa virkistävää - en ollutkaan vielä oikeestaan alennusmyyntejä katsastanut. Mennikin oli oikein enkeli ja nukkui kokonaiset 5 tuntia päikkyjä, vaunuissa, sitten autossa ja taas vaunuissa ja taas autossa jne. Nukkuvana vaan siirtelin paikasta toiseen. Isosiukku haettiin kävellen ja jatkettiin vielä hampurilaisille.

Kohta vielä virkistän päänuppianikin, eli värjäystä tiedossa ja kasvonaamionkin ajattelin laittaa.

Niin ja perus viikko siivouksetkin sain äsken hoidettua, kun Menni jatkoi pari tuntia unia vielä kotonakin.

Aah, nautinnollista :D