MIKÄ ON PARAS PESUAINE?
Kommentit (29)
villalle nestemäisenä, muuten jauheena
Kotimainen pyykinpesujauhe. Niitä ei saa normaalikaupoista.
mutta taidan ensi kerralla ostaakin tuota Sertoa, kun sitä täällä niin kehutaan!
Sekä kirjopyykille että valkopyykille tarkoitettua jauhetta ja kummatkin zeoliititonta ja joutsenmerkki paketissa.
on av:n kehujen takia siihen vaihtanut ja vielä osa aikoo kokeilla, niin minäkin. En tiedä mikä on paras pesuaine, itse ostan yleensä vaan kaupan halvinta, ja minulle on tärkeää, että pesuaine myös vähän tuoksuu.
Hitto, ostin omo color nestemäistä pesuainetta ja se, jos mikä. haisee ihan hirveälle.
Sertosta en tykäänyt, jotenkin jauhoisempi koostumus. Mustalle pyykille Omon nestemäistä Black velvetiä (vai mikä se ny on..)
- zeoliititon
- hajusteeton
- Riittoisa, tulee puhdasta pienellä määrällä (edellinen paketti kesti yli puoli vuotta)
Paras hinta/laatusuhde. Mieto tuoksu, huuhtoutuu hyvin ja tärkein lika lähtee miedoissakin lämmöissä.
kiitos av, joku vinkkasi täällä ja kokeilun jälkeen olen ostanut vain Sertoa. Mieto tuoksu ja tahrat lähtee. On valkopyykille ja värilliselle oma.
Käytän serton pyykinpesu, sekä huuhteluainetta. Pariin vuoteen en ole enää muuta kokeillutkaan. Sitä ennen joutui jatkuvasti pesemään pyykkikoneen pesuainesäilitä yms, mutta kun sertoa rupsein käyttämään mitään pesuainejäämiäkään ei jää koneeseen ja pyykistä tulee todella puhdasta ja raikasta.
onko se serto nestemäistä vai jauhetta vai saako molempia...josko innostuisin kokeilemaan kun noin vallan kehutte !! mulla on käytössä joko bio luvil tai omo, siis nestemäisenä ja hajusteettomana
Lähteekö sillä kahvi, curry, kaakao tahrat kun niihin en ole vielä keinoa löytänyt???
Kirjopesuaine zeoliititon ja valkopesuaine zeoliititon ja fosfaatiton. Huuhteluaineena myös LV. Olemme koko perhe herkkäihoisia ja osalla meistä on atoppinen iho, jopka tulehtuu herkästi.
Pesupähkinäjauhetta olen myös kokeillut, tykkään myös siitä, mutta huono puoli on se ettei sovellu sellaisenaan alle 60 pyykkiin. En ole jaksanut keitellä siitä nestemäistä pesuainetta. Pesupähkinäjauhe ei myöskään poista tahroja.
ei ole niin valkoisia saanut aikaan.