Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia? eka raskaus, tavarat tippuu käsistä, pää ei aina toimi, kaikki unohtuu

Vierailija
16.01.2008 |

tuntuu että olen ihan jossain toisella planeetalla välillä, asiat harmittaa, unohdin eilen mennä neuvolan valmennukseen, en osaa päättää mitään

ymmärrän tietty että jännittää ja pelottaa mutta missä vaiheessa pitäs olla oikeesti huolissaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Elin kanssa jossain ihan toisella planeetalla ja asioita unohtelin, kaverit kertoili huoliansa niin puolet meni ohi korvien.... en tainnut ollla mitään parasta seuraa silloin!

Vierailija
2/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yrittäny kavereille sanoa että mä oon vähän ulkona ny :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

, laitoin auton vilkun vasemmalle, mutta käännyin oikealle jne:)

Vierailija
4/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ruoka tipuu lattialle ja se taivuttelu nostaa niitä tavaroita on jotenkin raskasta... sen takia meillä lojuu aika epämäärästä tavaraa lattialla :)

ap

Vierailija
5/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ainakin tuollaista, tuntui ettei mikään pysy käsissä jne.. olin oikea rähmäkäpälä =) ja hajamielinen.. normaalisti en ole tuollainen, ainakaan niin paljon kuin raskaana =)

Vierailija
6/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten neuvolat, lääkärikäynnit, työajat (olin 3vuorotöissä), siis ihan kaikki mitä piti muistaa. mulla kans tippu tavaroita, ja se tolkuton väsymys ekat 3 kuukautta. saatoin nukahtaa ihan minne vaan mihin istumaan pääsin.

Vierailija
7/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tärkeet jutut kännykkään muistutukseen :)

ap