Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ns. kunnon miehet tuntuvat pelkäävät menestyvää ja kaunista naista. Mitä tehdä?

Vierailija
16.01.2008 |

Olen 3-kymppinen johtavassa asemassa oleva nainen. Tiedän olevani fiksu ja myös viehättävä - tein opiskeluaikana jonkin verran mallin töitä. Silti en onnistu saamaan itselleni kunnollista miestä. Tuntuu, että mukavat miehet eivät edes uskalla tulla juttelemaan minulle. Vedän puoleeni vain totaalisia sekopäitä tai oman egon pönkittäjiä (haluavat naisesta yhden statussymbolin lisää). Biologinen kello tikittää, haluaisin kovasti perheen. Miten olette tutustuneet normaaleihin, luotettaviin puolisoihinne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma on lihava ja epäonnistunut, vieraissa juokseva puolisonsa kaikkea muuta kuin kunnollinen perheenisä, jonka mamma on saanut koukkuun tulemalla " vahingossa" raskaaksi.

Vierailija
2/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

egonpönkittäjätyyppeihin? Jotain " maanläheisempää" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tunnustanut minulle, ettei olisi esim. baarissa ikinä kehdannut tulla juttelemaan minulle. Olisi pitänyt torjuntaa niin varmana.

Suosittelen lämpimästi, että tutustut netin kautta miehiin ja kirjoittelet heidän kanssaan melko kauan ennen tapaamista.

Vierailija
4/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa mikä oikeasti työntää kunnon ihmiset pois luotasi.

Vierailija
5/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täällä saa ajatella itsestään mitään positiivista, höh!

Ap voisi vaikka kysellä ystäviltään, että olisko heidän miesten tuttavapiirissä jotain potentiaalisia tapauksia. Ystävät vois siis osaltaan tehdä kartoitusta sun puolesta. Kesäksi joku tennis/golf- kurssi, sieltä vois löytyä noita sun " tasoisia" miehiä. Suurin osa tietty varattuja mutta ei sitä koskaan tiedä jos joku vapaa tai toisella kierroksella oleva eksyy joukkoon!

Vierailija
6/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tosi komeaa ja mukavaa mutta muutaman vuoden itseäsi nuorempaa miestä! Niistä löytyy vielä vapaita eivätkä ole niin paantuneita:) muutama todella viehättävä kaverini (noin kolmekymppisiä) päätyivät tähän ratkaisuun eivätkä ole katuneet..

Ja työpaikoilta, kavereiden kautta jne. Huomaa kavereiden pikkuveljet uusin silmin ;)

Vierailija
7/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma mies löytyi opiskeluaikana. Huomasin silloin, että itsevarmat naiset pelottavat monia miehiä. Nyt olen jo 35-vuotias, ja olen huomannut muutamana viime vuonna sen, että itse asiassa mitä vanhempi on (ja mitä vähemmän etsii kumppania), sitä enemmän miesten kiinnostus on kasvanut. En tietenkään tiedä kuinka vakavissaan olisivat, koska en ole antanut tilanteiden mennä viatonta flirttiä pitemmälle.

Siinä voi olla joku sellainen elementti, että miehellä itselläänkin pitää olla riittävä varmuus itsestään, että uskaltaa lähestyä itsevarmaa ja menestyvää naista tasavertaisena kumppanina. Epävarmat menestyjät hakevat " koristeita" . Rentut sitten kokeilevat tuuriaan tai haluavat pönkittää muuten itsetuntoaan.

Omissa ystävissäni olen huomannut saman, jos ei ole kumppania löytynyt suurin piirtein opiskeluajan porukoista, niin vakiintuneena työelämässä sitä on vaikea löytää.

Mä tekisin niin, että ota asia puheeksi muutaman ystäväsi kanssa, jolla tiedät olevan laaja ystäväpiiri ja pyydä tekemään esittelyjä sopiviin kumppaneihin.

Vierailija
8/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitäisi vedota kiltteihin miehiin. En tarkoita mitään roolin vetämistä, vaan ihan normaalia, kaikista ihmisistä löytyvää syvyyttä ja herkkyyttä.