Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOPAINOISET, vko 25

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paino oli edelleen 79 kiloa. Unohdin tosin käydä vaa' alla ennen aamupalaa, ja vaaka vilahti silti 78,5 kilossa, ja menkat tekee vasta tuloaan eli turvotusta on vielä, ja...

Olen syönyt ihan fiksusti, mutta ehkä vähän liian isoja määriä kaiken kaikkiaan. Liikuntaakin tuli viikon aikana vain yhden tanssitunnin verran. Tsempattavaa siis on.

Ajatukset on pyörineet nyt kolme päivää vain asumisasioissa. Teimme ykskaks yllättäen tarjouksen yhdestä asunnosta, joka olisi runsaasti nykyistä isompi ja lähempänä mummulaa. Minä luulin ihan tosissani muuttaneeni tähän asuntoon " pysyvästi" , ja nyt olen vähän sokissa, vaikka se asunto onkin ihana ja paljon nykyistä käytännöllisempi. Meidän tarjous on jo hyväksytty, ja jos me saadaan tämä myytyä ennen kuin joku muu nappaa sen asunnon, se on meidän.

Kaikki vapaa-aika ja energia menee nyt siis näyttöjä varten valmistautumiseen (me ollaan sottapyttyisten perhe), mutta sehän se käy hyvästä liikunnasta. :)

Mitä teille kuuluu? Oli muuten kiva kuulla Queenistäkin.

Vierailija
2/13 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,mulla 63.8 (en muista mikä oli viime viikolla), mutta eka tavoite siis on päästä ennen joulua olevaan lukemaan, joka oli 62! Nyt on niin monta kertaa nähnyt tuon 63.jotain, että nyt pitää alkaa tulemaan miinusta!! Viimeksi paino tippui jotenkinniin helposti 64:stä 62:een...No, ehkä mä voisin aloittaa sillä, että jätän suklaat syömättä. Se vaan maistuu niin hyvälle ruuan jälkeen.

Häyryjyrä: Miinusta on tullut! Mulla ainakin aamupala pompauttaa painoa mukavasti ylöspäin. Mulla on kanssa kova talokuume.Ollan haettu yhtä tonttia, mutta saa nähdä saadaanko se:) Toivottavasti saatte talonne myytyä.

Joko meidän Super-Maisu on 59? Vai piditkö jo painoa samassa ? Siis oletko siirtynyt painonhallinta puolelle kokonaan. Muistelin, että 58 kg oli unelmasi...?

Apua, ruoka kiehuu hellalla (unohdin), pitäämennä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tarkistin viime viikon pinosta, ja olit näemmä painanut 64,4. Pudotusta siihen 0,6 siis!

Kyllä ne joulukilot siitä vähitellen sulaa, kun ollaan sitkeitä.

Vierailija
4/13 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kiitoksia tosiaan Höyryjyrä, kun tarkastit viime pinon. Antoi lisä tsemppiä. Nyt muistankin, että yritin selitellä sitä painoa mm. alkavilla menkoilla:)

Tänään mennyt taas 5 suklaakonvehtityyppistä suklaata:(

Vierailija
5/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta,

Paino tippuu mullakin hitaasti, mut tippuu. Viikko meni seuraavasti:

- paino nyt rippa yli 59, eli pudotusta noin 300-400 gr, eli mikä Super-Maisu....

- aina vaan tähtään siihen 58:iin, ja pituus sen 168, ja alkupaino 78,5

Liikunnallisesti viikko kuten ennenkin, mutta työpaikan lounaskeitot taitaa olla kermaisempia ja rasvaisempia kuin kotosalla. Salaattia tietysti syönkin siinä lisäkkeenä. Ja seli selit jatkuu, sunnuntaina tuli synttäreillä tosiaan herkuteltua hyvillä juustoilla ja cavalla...

Toisaalta, en mä millään saakaan enää liikunnalla painettua päivittäisiä kaloreita -500 kcal:n verran, siihen pitäisi liikkua niin hurjan paljon, etten pysty sitä saamaan loppuiän tavaksi (tyyliin joka pvä kova aerobic/uinti/muu tunti). Syön myös sen 1700 joka pvä. Ja sehän oli mun painoiselle ihmiselle se normaalikalorimäärä päivässä.

SUMMA SUMMARUM, jatkossakin paino tippunee vain se 200-300 gr viikossa. No, mähän luuraan listalla sitten pari kuukautta!

Höyryjyrä, pikku shokistasi huolimatta onnea uudesta, tulevasta kodista. Varmasti totut piakkoin ajatukseen, ja alat hitaasti hyvästelllä vanhaa kotia ja antaan ' tilaa' uudelle kodille. Niin se vaan kaikilla meillä on, ett elämässä tapahtuu koko ajan tän painonpudotuksen ohella, ei se voi olla prioriteettilistalla koko ajan siellä korkeimmalla sijalla. Kyllä se paino tippuu myöhemmilläkin viikoilla.

Neppis, onnittelut 600 gr:stä, sehän on tosi paljon. Pistä suklaat pöytään ja muuten jatka samaa rataa, niin kyllä se paino alkaa mennä alaspäin. Ja se epäusko, no, niitähän on kaikilla. Sähän olet siis tiputtanut kuitenkin viitisen kiloa, eli siitä on hyvä jatkaa. Menestystä tonttikauppoihin!

Nyt hommiiin, terkuin Maisu

Vierailija
6/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltanut vaakaan eilen, enkä tänäänkään... Olo on " ihan turvonnut" , sormukset ei meinaa lähteä edes sormista... En tiedä syytä tähän, olisiko ne hormoonit... jokohan menkat alkas...?(ei ole alkanut vielä synnytyksen jälkeen..) Katotaan joko viikonloppuna uskaltaisin vaakaan... Nyt on ollut niin kauan`nolla tulos`että en halua nyt mega plussaa.. Ens ke viimeistään ilmoitan painon, oli se sitten mitä tahansa..

Höyryjyrällä onnea asuntokauppoihin ja neppikselle onnea tontin etsintään!!! Täällä myös noin 3 vuotta sitten myytin vanha asunto, ja etsittiin tontti, johon rakennettiin. Nyt ollaan n. 1 1/2 vuotta asuttu tässä, ja vähitellen tämä alkaa kodilta tuntumaan.

Viikonlopuksi ollaan menossa minun vanhemmilleni, saa nähdä kuinka " keventely" siellä onnistuu..

Lunta odotellessa -pömppis-

Vierailija
7/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino täällä 65,5 eli plussaa on tullut nyt yhteensä 1,5kg alhaisimmasta lukemasta, herkkuja en ole syönyt paitsi eilen maistoin mieheltä palan tuplaa (voi miksi se herkuista kieltäytyminen oli silloin varsinaisella laihiksella niin hankalaa;)) Kovasti se viime raskauden jälkeinen läskilöllöfiilis kummittelee päässä ja hyvä varmaan niin:D

Maisu se vaan kutistuu;)

Queen rv 15+

Vierailija
8/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä päivä. oli vieraita kahteen otteeseen ja molemmilla kerroilla tuli santsattua...Jotenkin vaan mättäsin menemään ja nyt ottaa niin päähän....Sitä ei jotenkin siinä vaiheessa niin ajattele....vasta jälkeen päin tajuaa, mitä on tehnyt.

Mä en kestä, jos en saa painoa alle 63.8 kg ens viikon ke mennessä...

Pömppis, eimitään kiirettä. Meet puntariin kun siltä tuntuu. Toisaalta joskus kun luulee, että puntari näyttää paljon,niin se ei sitten näytäkään niin paljoa ja toisinpäin...

Maisu, sehän olisi hienoa jos saisit se 200-300g/ viikko. Se on aina hieno asia jon painoa vaan tipuu. Toisilla kun se välillä nousee ja pysyy paikoillaa. Ja noissa lukemissa sen ei tarvitse enempää laskeakaan.

Mä oon jo aika tyytyväinen tähänkin kroppaani, sillä tässä on mielestäni iso ero siihen 68 kiloon. Kiloina vaan vajaa 5, mutta ulkonäöllisesti sitäkin enemmän.

Hyvää viikonloppua

-Syömisestään masentunut Neppis-

P.s. Ei tarvi yrittää tsempata,mä kun valitan täällä koko ajan:) Eiköhän tämä tästä taas.

Vierailija
9/13 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olet pysynyt mitoissa. Ja kaikki on kotiapäin sitten synnytyksen jälkeen:)

Mä haaveilen, että mahdollisessa seuraavassa raskaudessa tulisi vain 10 kiloa (ensimmäisessä tuli 30 kiloa)! helpommin sanottu kun tehty. Mutta aika moni, joka on odottanut toista lasta, on pystynyt pitämään painonsa paremmin kurissa. Johtunee varmaan siitäkin, kun tietää ensimmäisen jälkeen, miten vaikeaa niistä kiloista on päästä eroon.

Vierailija
10/13 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te varmaan ajattelette, että mitä mä täällä vielä roikun, kun koko ajan menee läskiksi:) Tänään oon syönyt taas keksejä, karkkeja ym. Mutta olen myös kuntoillut 1h 40 min.

Mulla on nyt tälläinen välivaihe, sillä parin viikon päästä mulla on tosi paljon aikaa treenata ja jotenkin odotan sitä aikaa vaan ja luotan, että sitten alkaa tapahtua... (ja nyt meinaan päästää itseä koko ajan laiharivapaalle sinne saakka). Olisi niin ihana herkutella...Tiedättekö sen tunteen, että mä aloitan maanantaina laihiksen ja siihen asti syö niin antaumuksella:) Vaikka kannattaishan sitä pitää tiukkaa linjaa siihen asti ja sitten olisi hyvä jatkaa.

Onpas täällä hiljaista.

Vierailija
11/13 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla ei nyt vaan itsekuri riitä ja olen jotenkin ottanut tekosyyksi herkutella, kun khden viikon päästä sitten aloitetaan kunnolla. Ruokavaliohan se silloinkin on kaiken a ja o. Eli ihan niin kuin voisinmuka sitten vasta huolehtia siitäkin paremmin....sekavaa, mutta on niin vaikea pukea sanoiksi tätä itsensä huijaamista...

Vierailija
12/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki,

Mun vkonloppu meni tyttären 12 v-synttäreiden kanssa. Sekä pe että la kalorit ylittyi yhden aterian verran (ja la punaviinilasin verran). Loppuviikosta meni arki sekaisin, kun lapsen hoitaja oli kipeenä ja meille tulikin miehen äiti hoitaan taaperoa. En kehdannut olla iltaisin enää poissa liikkumassa ke-to. Pe-la olikin sit niitä synttäreitä, jäi liikunnat. Kävin eilen salilla ja nyt alkuviikosta palailen normaaliin syömiseen. Eiköhän se siitä se parisataa grammaa tippune....tai katotaan nyt, miten paljon tuo hetkellinen liikunnan väheneminen vaikuttaa...

Neppis, muistan tuon tunteesi aiemmilta laihdutuskerroiltani. Mutta itsekin jo järkeilit sen asian, ettei kannata selitellä itelleen ja sillä antaa lupaa herkutella seuraavat 2 viikkoa.

Yrittäisitkö katkaista putken ja taas vaan syödä säännöllisesti, hyvin mut terveellisesti. Auttaisko asiaa se, ett mietit, minkä verran vahinkoa ehdit tehdä seuraavan kahden viikon aikana, jos nyt jatkat herkuttelua. Eikös sulla joululomallakin tullut parisen kiloa, joten sama on vaarassa tapahtua uudelleen? Ei niitä niin helposti saa pois, vaikka oliskin aikaa treenata parin viikon kuluttua oikein kunnolla.

Ja en mä ainakaan ajattele, ett miks sä täällä roikut, täähän on nimenomaan meille laiharilla olijoille tarkoitettu. Täältähän sitä saa sen vertaistuen ja tsempin. Eli kirjoittele vaan jatkossa, ja yritä nyt jättää herkut kaappiin/pöydälle. Parikin onnistunutta päivää kääntää jo kurssisi...

Yst.terv. Maisu

Vierailija
13/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut periksi eli nyt saa ne selittelyt jäädä ja kuinka mukava on sitten parin viikon päästä aloitella, kun paino on hyvällä mallilla. oIkein säikähdin,kun mietin, että paljonko siinä ehtisi vielä lisä kiloja tulla. Ei Kiitos! Ja sitten olisi kamala aloittaa kahden viikon päästä alkulukemista. Ja sittenhän siinä voisi käydä niin, ettei enää motivoidukaan, kun painoa ehtinyt kertyä lisää miltei alkulukemiin.

Eli hyvin selväksi olen tehnyt nyt itselleni ettei mitään selittelyjä enää.

Tänään amulla vaaka näytti ihme ja kumma 63.4 eli-400g mutta keskiviikkonahan se voi näyttää jo mitä vaan...

Tänään tulin hyvin nälkäisenä kotiin ja söin ensin palan kaupan pitsaa. Sitten söin ihan kanaa ja riisiä, mutta en vaan jotenkin tullut täyteen. Sitten otin monta palaa pitsaa lisää ja söin päälle päärynän. Ei fiksua, mutta nyt en syö enää illalla kuin jotain kevyttä, niin ei kalorit ylity. Pitäisi saada vähän tasattua tuota saatua energiamäärää tasaisemmin eri aterioille.

Tsemppiä kaikille ja pian on keskiviikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan