Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 100kg mitä söit tänää ketjusta!

Vierailija
16.01.2008 |

Olin yllättynyt et yli 100kg söivät noinkin vähän kuin jotkut tuossa ketjussa. Joten tässä mitä minä eilen söin:

-aamulla muroja ja jugurttia + banaania ja kahvia

-lounaaksi chili nuudeleita

-välipalaksi kahvia, 3 leipää juustolla ja kinkulla

-illallinen kaksi lautasta spagettia jauheliha kastikkeella

-lasi kuohuviinia

-karkkia ja lakua

ihan normaali päivä ja arvatkaa kuinka paljon painan? Voin kertoa et olen alipainoinen ja täällä olen saanut kuulla et mun pitäisi alkaa syömään normaalisti. Harmi vaan kun en saa enempää alas 24h aikana

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehevän pihvin kun sitä niin harvoin saa. -25-

Vierailija
42/48 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, sinulle joka ei syö " mitään" mutta painat 125,5kg, sanoisin että jos olet käynyt lääkärissä ja esim. kilpirauhas arvot tarkistettu, ja todettu että olet terve, niin sitten sun on vaan hyväksyttävä se että sulla on hidas aineenvaihdunta.

Itse lihon hyvin helpolla ja huomasin kun olin armeijassa todella sen eron siinä mitä syön. Kun kuukauden verran söin VAIN ruokalan ruokia, aamiainen, lounas, illallinen ja iltapala. Laihduin 4 viikossa 10kg. Mutta heti kun aloin harrastaa päivittäin pikku napostelua, munkkia ja karkkia, paisuin heti kilot takaisin. Kavereille ei käynyt niin.

Eli ei yhtään mitään herkkuja ja naposteluja, ja pitää olla itselleen rehellinen. Elämä ei aina ole reilua, toiset lihoo toiset ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en muuten käytä oikeastaan ikinä light tuotteita. Meillä siis kätössä ruuanlaitossa ihan kuohukerma, ok margariini voin sijasta, juustoja en osta alle 7%:sia, jugurtissa vähintään 1% rasvaa mut syön myös noita 3,6%:sia, maito on tavallista punaista ja käytän öljyä ruuanlaitossa ja meillä on aina paremsaania kotona ym juustoja. Mä luulen et se on määrä ei niinkään laatu. Musta light tuotteet on vaan niin pahoja. Esim vertaa normi colaa ja cola light juomia. Cola light on niin makeaa et mun tekee pahaa. Sitä pystyy just ja just juomaan jos on tosi kuuma ja saa lasin täyteen jäätä muute ei.

Vierailija
44/48 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin kanssa toiset ottavat 2-3 sokeria toiset ei ollenkaan.

Ruuan kanssa kukaan muka ei juo maitoa, sitäkin on erilaista..

tai mehua

Vierailija
45/48 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen nyt yli viikon laihduttanut, mutta vaaka näyttää +5kg!!

Ruokapäiväkirjastani en unohtanut tai kaunistellut mitään:

- aamulla 2 paahtoleipää kinkulla ja margariinilla, kahvia ja jugurttia (rasvaton)

- päivällä kaksi ruispalaa kinkulla ja margariinilla, kaksi vesirinkeliä ja jugurttia taas.

- illalla aurinkoinen-pataa ja kaksi ruispalaa kinkulla ja margariinilla.

Kahvia aamulla, päivällä ja illalla kera makeutusaineen ja rasvattoman maidon.

Monet sanoivat, että liikaa hiilareita, mutta mulla on 1tyypin diabetes, joten hiilareista en voi kamalasti karsia.

Tuo paino sahaa edelleen +/- 5kg pitkin päivää. Tosin menkat alkoivat juuri, joten ehkä kohta saa jotain tolkkua noihin vaaka lukemiin :)

Vierailija
46/48 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon viimeiseen diettiin: mä en tiedä mitä aurinkoinen-pata, mutta ilmeisesti se oli ainoa kunnon ateria koko päivänä. Loput välipaloja. Eikö nyt kannattaisi syödä edes aamupala ja lounas kunnon ruokaa?

Vierailija
47/48 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Hyvä Terveys -lehteä, ja siinä saa ilmaiseksi sen kiloklubin jäsenyyden. Olen sieltä kautta yrittänyt löytää mulle sopivia ruokalajeja ym.

Olen kotiäitinä 2v ja 6kk lasten kanssa, ja yksinkertaisesti unohdan usein syödä mitään päivällä, kun on niin kova härdelli.... Monesti on diabeteslääkäri siitä minulle sanonut, mutta kun en ehdi niin en ehdi... Yritän kyllä petrata, että söisin edes ompun tms päivällä...

Niin, ja se aurinkoinen-pata on siis sellainen jauheliharisoton tapainen tosi ihana ruoka!! Suosittelen. Saa ostaa valmiin pussin kaupasta, mihin vain lisätään vettä ja jauheliha.

olikohan 50

Vierailija
48/48 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse makasin rv27-34 sairaalassa ja tuona aikana maha kasvoi mutta painoa lähti 5kg. Osa varmaan surkastuneista lihaksista, mutta mukana kyllä turvotusta. Kun sitten tulin kotiin tuli 4 vkossa 6kg niin että napsahti!

Nyt käytännössä en syö " mitään" , karkkiakin vain karkkipäivinä ja imetän, ja silti paino jojoilee 77-79kg välillä. Kunnon dietti alkaa vasta, kun lopetan imetyksen.

Ja siis tässä esim. tämän päivän ruokis:

Aamupala Gefilus-tehojuoma, kerhoaamu, joten tiukkaa tekee saada kaikki 3 lasta ruokittua ennen kerhoon lähtöä (normaali aamuina 1-2leipää juustolla, salaatilla ja kurkulla, jogurttia 2dl ja rasvaton/kevyt maito 2dl)

Kerhossa mustikkapiirakka ja kahvi maidolla (ja tämä siis ei kuulu jokapäiväiseen ruokalistaan - rehellisesti)

Lounas 1dl verran makaroonia + pari kauhallista naudanlihakasviketta, jossa sitä täällä mainittua sontaa, salaattia

Välipala n. 2dl itse tehtyä vadelmakiisseliä

Päivälliseksi samaa kuin lounaaksi, koska sitä on vielä jäljellä

Iltapalaksi todennäköisesti lämpöisiä juustoleipiä - 2kpl ruispaloja, teetä 1-2kupillista

Herkuttelun nälkään napostelen banaania, päärynää, rypäleitä jos on...

Purkkaa jauhan lähes jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi