Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AMATSONI ALLIT VK 3

16.01.2008 |

Huomenia vain tältä suunnalta :)

Mukavasti on mennyt viikko, sillä pudotusta on tullut :):) Kurjaa vain on se, että jo eilen kurkku tuli kipeeksi ja mitä ilmeisimmin flunssaa pukkaa päälle :( mikä siis meinaa sitä, että ainakin muutaman päivän ajaksi on liikunta unohdettava lähes tyystin... tai ainakin minulle käy niin, että jos vähän puolikuntoisena liikuntaa harrastan, niin takuuvarmasti tulen tosi kipeäksi.

Ylihuomenna on syntymäpäiväni ja taas tulee yksi vuosi lisää plakkariin... mutta ei se mitään... ihminenhän on juuri niin vanha, kuin tuntee olevansa ja elän elämäni parasta aikaa.. joten onko väliä, mitä se fyysinen ikä sitten on... -ei minusta :):)

Tässä siis tuloksia:

Lähtö 82,5

vk2 81,6kg

nyt 80,0kg siis -1,6kg :):):)

vyötärö 89cm

lantio 109 cm

BMI 28 (suunta siis alaspäin jippiii :):) )

Oikein vauhdikasta läskienpoltto viikkoa ;D kaikille

T. PM

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Niinkuin otsikossakin kävi ilmi, niin nyt on mennyt hommat vähän ohraisesti.... Tästä sairastelusta johtuen päädyin " lääkitsemään" itseäni sipsillä, suklaalla yms yms. Nyt on tietysti suoraan sanoen paskan maku suussa, kun niin tuli ahmittua. Ei edes maistunut oikeestaan hyvälle, söin vaan, kun olin kerran aloittanutkin:/

No kuntopyörä tossa vieressä muistuttaa, mitä varten se on hankittu. Huomenna ajattelin jo uskaltaa kuntoilun aloittaa, kaippa olen jo sen verran parantunut. Ja ei todellakaan tee mieli herkkuja enää, eli palaan ruotuun alkaen NYT!

Kiitos ripittäytymismahdollisuudesta;)

Vierailija
22/30 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisitko listaan vielä viimeisimmät lantio ja vyötärömitat keskiviikolta, eli 116cm molempiin.

Terv. Tasapaksu tukki:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tämä oli eka virallinen punnituspäivä, kun vasta viikko sitten aloitin... Hienosti te muut olitte pärjänneet viime viikolla. Itse tulen ehkä melkeinpä yhtä hienosti perässä, sillä...

PUDOTUSTA OLI JOPA -2.8kg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eli tässä mitat:

Lähtö 107.2kg

vk1 104.4kg

Kokonaispudotus siis -2,8kg :):):)

vyötärö vk1 118cm

Vyötärö nyt 114cm

BMI 36.6

BMI vk1 35.7 (suunta siis alaspäin jippiii :):) )

Nesteitähän nuo ovat, mutta kyllähän se kivasti kuitenkin motivoi jatkamaan!! :) GÖÖGLE: kyseli, että onko kukaan liittynyt mihinkään nettilaihdutusjuttuihin mukaan... No MINÄ*viittaa*!! Siis keventäjiin ja niinkun tossa jo aikaisemmin mainostinkin, niin olen tykännyt siitä kovasti... Vaatiihan se aikaa kirjata kaikki syömiset sinne ylös ja välillä tuottaa hankaluuksia just miettiä paljonko jossakin työpaikkaruokalan ruuissa olis kaloreita jne. Suosittelen!!

Kevyttä ja motivoivaa viikkoa kaikille!!

Leonmami

Vierailija
24/30 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä itsekään ehtinyt kirjoitella. Viikko on mennyt tosi hyvin. Mies on mulle vääntänyt niitä Painonvartijoitten ruokia niistä lehdistä. Ollaan nyt kolme viikkoa tehty niin, että mies on ottanut sen lehden, ja tehnyt niiden ohjeitten mukaan ostoslistan. Sit on kiva valita sieltä joku ruoka, mikä just silloin tuntuis maistuvan, ja aina löytyy tarvittavat ainekset. Nykyään meillä menee kauppareissutkin nopeammin kun listan kanssa mennään, eikä vaan haahuilla siellä hyllyjen välissä että mitä tänään ja huomenna taas syötäis...

Pikkusen söin taas lasten karkkipäivänä eli lauantaina niiden irtokarkkeja, siis ehkä 5 kpl, ja eilen söin pari vohvelia mansikkahillolla ja kermavaahdolla. Sitä oli ehkä nokare. Tänään oli ainakin paino laskusuunnassa, huomisesta ei taas tiedä, se kun voi pompsahtaa vaikka kilonkin ylöspäin. Miksei koskaan alaspäin??? Mä punnitsen joka päivä, koska mulla on toi vaaka, joka ottaa ne mitat sitten muistiin.

Liikunta on mulla mennyt pyllylleen, jotenkin en ole päivisin saanut itseäni revittyä sauvailemaan (olen päivät kotona, joten aikaa olis vaikka kuinka....) ja illalla mua ei saa villit hevosetkaan tuonne pimeään sateeseen. Mä oon muutenkin sellainen sohvannurkkaan käpertyjä, hyvän leffan tai lehden/kirjan kanssa + ennenvanhaan herkkujen (nyyh...) mieluummin kuin ulkoilmasta nauttiva.

Kertokaahan omia kuulumisianne! Ei kai kenelläkään meinaa lopahtaa??? Tää alkaa olla varmaan niitä kriittisiä aikoja, kun on n. 3 vk aloituksesta melkein meillä kaikilla, ja alun ehkä isokin pudotus on tasaantunut, ja nyt sitten punnitaan, mistä meidät on tehty!!! Eiks niin, että nyt entistä tiukemmin vaan eteenpäin, me ei todellakaan luovuteta!?

Göögleko kyseli...mä liityin vuoden alusta Keventäjiin, mutta mulle ei sovi se merkkailu, mä en kertakaikkiaan ehdi ja jaksa etsiä niitä ruokia sieltä, se on siis mulle liian hankala systeemi. Onneks otin vaan 3 kk ohjelman, niin kohta se loppuu....

Ja onneks mulla loppuu kuntosalijäsenyys toukokuussa...53 euroa menee joka kuukausi enkä ole toukokuun jälkeen käynyt siellä kertaakaan sen ensimmäisen ohjelmanteon jälkeen...:((( Se mua harmittaa ihan hirveesti mutta eihän sitä sopimusta saa peruttuakaan....Ja kun en vaan saa mentyä niin en saa mentyä. Sali mua ei kiinnosta ja tunneilla en usko pysyväni mukana kun olen niin rapakunnossa.

Mutta, näillä eväillä eteenpäin taas keskiviikkoa odotellen!

T: Sälli

Vierailija
25/30 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole luovuttamassa:)

En minä ainakaan, vaikka ei keventyminen olekaan enää mielessä 24/7 niinkuin alussa.

En ole jaksanut mitään tiukkaa linjaa pitää, mutta hitaasti kiiruhtaen edetään.

Mun on kai sit pakko todeta että liikunta on mun juttu, olen vaihtanut lohtusuklaan lohtulenkkiin(enkä puhu mistään makkaralenkistä).

Mä hankin itselleni joululahjahksi uuden sykemittarin ja se on motivoinut minua ihan hirveesti. Tänäänkin vaikka kuinka oli kurkku kipee ja jokapaikkaa kolotti niin reippailin tunnin kävelylenkin, ja olokin helppotui. Olen jopa löytänyt itseni juoksemassa tuolla lenkkipoluilla:) Ja jos vihdoin tulis hiihtokelit, niin sit kyllä saa sukset kyytiä.

Innolla odotan keskiviikkon punnitusta, tulispa miinusta edes sen voipaketin verran:)

Mieli on korkealla ja voittajafiilis vaikka taival on vasta aluillaan.

laihaläski

Vierailija
26/30 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole minäkään luovuttamassa! Tää viikko on menny hyvin ja odotan innolla huomista punnitusta, nyt on pakko tulla pudotusta viime viikon nollatuloksen jälkeen!

Mullakin on ollu muita mietteitä nyt, nimittäin mies toi mulle lahjaks kissanpennun!! Oon toivonu sitä tosi kauan, ja mies on aina sanonu ettei meille tuu kissaa. No nyt tuli :) Sulonen on kun mikä ja niin kivaa kun on aina seuraa kotona!

Mutta huomenna tuun sit ilmottelemaan tuloksia!!

Vierailija
27/30 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuin melkein paranin siitä keuhkoputkentulehduksesta, niin sitten viimeyönä iski vatsatauti...:( Taisi olla vastustuskyky vielä niin alhalla, että sillasen jostain sain itseeni tarttumaan. No nyt on kevyt olo kyllä (jos jotain positiivista tästä voi sanoa), mutta ei ollenkaan hyvä muuten:/

Todella taistelu kiloja vastaan jatkuu täydellä teholla heti, kun siihen saan taas tilaisuuden.

Pysykää te muut terveinä:) ja tsemppiä projektiin!

Vierailija
28/30 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

ei ole tullut kirjoiteltua, mutta mukana ollaan edelleen. :)

Olen liikkunut ihan hirveästi ja siitä tosi hyvilläni.

Välillä olen " repsahdellut" , mutta ihan sallituissa rajoissa.

Vaa' alla tulee hypättyä, mutta kun ei laske niin ei laske..enemmän odotan siis huomiselta mittanauhan tuloksia. Toivottavasti on sentit saanut vauhtia :) Siitäkin saa tsemppiä jatkoon!

Sälli (Toivottavasti muistan nimimerkin oikein): eikö sitä oikeesti saa peruttua sitä kuukausi maksua?

Mä just kuuntelin erään liikuntapaikan eri vaihtoehtoja ja juurikin sali+jumppakortin sai vuodeksi kerrallaan tietyllä summalla, mutta lisäksi kuukauden irtisanomisaika. Tuntuu aika sitovalta jos ei ole mitään peruutus mahdollisuutta, mutta jostainhan niittenkin pitää tietysti tulonsa saada. Toisaalta vielä ei olisi myöhäistä ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa käymään siellä tunneilla tai salilla!!Olisiko sulla joku kaveri joka lähtisi mukaan?Tai sitten meet vaan yksin ja varmasti et ole ainoa aloittelija. Rohkeesti sinne vaan..siellähän se kunto kasvaa :)

Vielä minäkin siellä tunneilla naama punaisena läskit heiluen :D puuskutan, mutta ajattelin kyllä etten kauaa ole heikoin lenkki!

Ja kuka oli kipeä..hoidat nyt itsesi kunton ja sitten taas remmiin mukaan :) Onneksi vatsatauti menee yleensä nopeasti ohi.

Pikaisia paranemisia!

Kaikille tsemppiä ja huomenna aloitellaan taas uusi pino..ken kerkiääkään ensimmäiseksi :)

Rihanna

Vierailija
29/30 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee,

Olipa mieltä piristävä aloitus, vaikka näkyy jotkin laittaneen vielä paremmaksi, onnea! Oli yhdet juhlatkin tällä viikolla joten erittäin hyvä tulos. En oo muuten noita mittoja ottanut, mittanauha hukassa. Niistä näyttää saavan kyllä hyvin näkyviin ton pienenemisen.

Keventäjissä täytyy siis merkata kaikki syömiset ylös? Onkohan musta tohon.... Käyn kerran päivässä koneella, muistaakohan sitä...? Mitä muuta siinä ohjelmassa on? Nettisivuilla kun ei pääse tutustumaan maksamatta 3kk maksua.

Vierailija
30/30 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tänään mahtavan ketjukirjeen ja ajattelin laittaa sen tänne seuraavaa viikkoanne piristämään! Voitte vapaasti kopsata sitä, varsinkin jos haluatte varjella vasenta tissiänne! ;)

KAUNIS NAINEN

3-vuotiaana:

Katsoo itseään peilistä ja näkee prinsessan.

8-vuotiaana:

Katsoo itseään peilistä ja näkee Tuhkimon.

15-vuotiaana:

Katsoo itseään peilistä ja näkee ruman sisarpuolen.

" Äiti, en voi lähteä ulos tämän näköisenä!"

20-vuotiaana:

Katsoo itseään peilistä ja näkee

liian lihavan tai liian laihan,

liian lyhyen tai liian pitkän,

liian rintavan tai liian laudan,

mutta päättää siitä huolimatta lähteä ulos.

30-vuotiaana:

Katsoo itseään peilistä ja näkee

liian rintavan tai liian laudan..

ja toteaa ettei ole aikaa parannuksiin joten lähtee ulos joka tapauksessa.

40-vuotiaana:

Katsoo itseään ja näkee

liian rintavan tai liian laudan...

mutta toteaa,että ' No, ainakin olen puhdas!'

ja lähtee ulos joka tapauksessa.

50-vuotiaana:

Katsoo itseään peilistä ja näkee että ' on' ..

ja menee ihan minne itseä huvittaa.

60-vuotiaana:

Katsoo itseään peilistä ja palauttaa mieleensä kaikki ne ihmiset, jotka eivät enää edes voi katsoa itseään.

Menee ulos, valloittaa koko maailman,

löytää viisauden, ilon ja kaikki hurmaavat mahdollisuudet ja nauttii elämästään täysillä.

80-vuotiaana:

Ei vaivaudu enää katselemaan itseään peilistä.

Pistää violetin hatun päähänsä ja menee ulos

pitämään hauskaa koko maailman kanssa.

Meidän kaikkien pitäisi kiskaista violetti hattu päähän hieman aikaisemmin...

Lähetä tämä viesti viidelle naiselle.

Jos teet sen, niin tapahtuu jotain mukavaa.

Jos et, niin vasen tissisi alkaa roikkua.

Meinaan lähteä tästä violetin hatun ostoon -

hattukaupassa tavataan!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~