Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AMATSONI ALLIT VK 3

16.01.2008 |

Huomenia vain tältä suunnalta :)

Mukavasti on mennyt viikko, sillä pudotusta on tullut :):) Kurjaa vain on se, että jo eilen kurkku tuli kipeeksi ja mitä ilmeisimmin flunssaa pukkaa päälle :( mikä siis meinaa sitä, että ainakin muutaman päivän ajaksi on liikunta unohdettava lähes tyystin... tai ainakin minulle käy niin, että jos vähän puolikuntoisena liikuntaa harrastan, niin takuuvarmasti tulen tosi kipeäksi.

Ylihuomenna on syntymäpäiväni ja taas tulee yksi vuosi lisää plakkariin... mutta ei se mitään... ihminenhän on juuri niin vanha, kuin tuntee olevansa ja elän elämäni parasta aikaa.. joten onko väliä, mitä se fyysinen ikä sitten on... -ei minusta :):)

Tässä siis tuloksia:

Lähtö 82,5

vk2 81,6kg

nyt 80,0kg siis -1,6kg :):):)

vyötärö 89cm

lantio 109 cm

BMI 28 (suunta siis alaspäin jippiii :):) )

Oikein vauhdikasta läskienpoltto viikkoa ;D kaikille

T. PM

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota viimeviikon tulostaulukkoa selattuani, että minulta puuttuu kokonaan pituustieto... joten tässä se: 169cm (enemänkin tuo voisi olla... ;D siis suhteessa nykyiseen painoon...)

PM

Vierailija
2/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, heti ekaksi saa lukea hyviä pudotustuloksia, toivottavasti kaikilla muillakin on samansuuntainen tulos!

Tässä mun viikon tulos!

Lähtö 80

vk2 78,4kg

nyt 76,6 kg siis -1,8kg :):):)

kokonaispudotus: 3,4 kg

Hyvin ainakin mun mielestä mennyt!!!

Tervetuloa uusille mukaan pudottamaan painoa!!!

LapaLepa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei sitten ihan niin hyvää kuulukkaan.. Olen ollut kipeänä sunnuntaista asti, eli ei ollut vaaka kovin ystävällinen tänään:/

Paino oli tänään tasan 104kg, eli +100g viime viikkoon. Onkin kyllä tosi turpea olo, eli nestettä on tässä maatessa kertynyt varmasti.

Onneksi sentään mittanauha oli mukavalla päällä:)

Vyötärö viime viikolla 124cm ja nyt 116cm, eli -8cm!!!:) (en tiedä onko ollut vähän mittausvirhettäkin, mutta kyllä tuo senttien menetys ainakin housuissa tuntuu)

Lantio viime viikolla 118cm ja nyt 116cm:)

Jahka tästä paranen, niin lähtee taas. Motivaatio on yhä tallessa oikein hyvin:)

Vierailija
4/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta alaspäin kuitenkin. Viime viikolla paino 99,9kg, tänä aamuna 99,3 kg eli pudotusta -600g. Mutta alaspäin kuitenkin. Ja sitä paitsi tuo taitaa olla ihanteellinen pudostustahti ainakin kaikkien opusten mukaan....

Ed. viikolla olikin niin huima pudotus ettei voi joka viikko samanlaisia odottaakaan. Kolmessa viikossa paino kuitenkin pudonnut yli 6 kg ja se on hyvä tahti!!

Sitä paitsi olen siis tän elämäntaparemontin kannalla ja yritän elää niin että pystyn ihannepainoon saavuttuani-sit joskus-myös pitämään painoni siinä ja elämään samanlailla kuin nytkin eli en oo totaalikieltäytyjä. n. joka toinen päivä olen pikkuisen herkun suonut päiväkahvin kanssa ja lisäksi en ole ihan joka päivä harrastanut liikuntaa...yritän liikkua enemmän joka toinen pvä, että jaksan sitä tahtia koko loppuelämäni. En ole nähnyt nälkää vaan syönyt paljon salaattia, vihanneksia ja kasviksia, ruisleipää ilman rasvaisia päällisiä sekä hedelmiä. KUn makeanhimo on oikein iskenyt oon juonut lasin light-limua.

Näillä eväillä eteenpäin!! Tsemppiä muille myös. Tänään ja huomenna jumppapäivät, perjantaina ajattelin taas löysätä!!

Vierailija
5/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos MÖHKIS kun jaksat tehdä listaa!

Ja AAE: turvotusta tuo varmaan on pitkälti, ja jos vielä olet ottanut jotain särky- tms. lääkettä, niin nehän turvotttaa. Mä muuten tulen aina myös takuuvarmasti kipeäksi, kun alan " laihduttaa" ja senpä takia tällä kertaa olen ottanut huiman määrän vitamiineja ja hivenaineita ja kalaöljyä. Mä myös meinasin tulla kipeäksi sillä ekalla viikolla mutta lisäsin vaan vitskuja ym. ja se alkava lentsu meni ohi! Kyl se sitten taas siitä se paino ihanasti humpsahtaa alaspäin kun tauti hellittää. :)

Vinkiksi kaikille: jos haluatte tuotteen, jossa KAIKKI mahdolliset vitamiinit ja hivenaineet (muistaakseni yli 130 erilaista), niin ostakaa luontaistuotekaupasta MiviTotalia. Niitä on kahdenlaista pulloa, kysykää sitä parempaa, myyjä tietää. Sekoitetaan esim. appelsiinimehuun (maistuu muutenkin appelsiinilta) 2 ruokalusikallista päivässä. Kyllä muuten piristää!!!

Mun mitat sitten:

Paino oli tippunut sen ihanteelliset puoli kiloa ja toivottavasti se on RASVAA!!! Onhan se yksi voipaketti, vaikka tuntuu vähältä...

Ja vyötäröstä oli lähtenyt 4 cm viikossa (ekalla viikolla sentti) !!! Ihanaa, kun tuo " kupu" alkaa laskeutua!

eli: aloituspaino: 102 kg

viikon pudotus: 0,500 g

paino nyt: 100,3 kg

pudotus yhteensä: 1,7 kg

vyötärö alussa: 118 cm

vyötärö nyt: 113 cm

HItaasti mutta varmasti eteenpäin!

Todella hienoja tuloksia teillä muilla! Ja lisää odotellaan!

T: Sälli

Vierailija
6/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan vain pikaisesti tuloksen. Paino on tänään 80,9kg, eli pudotusta on viime viikosta 800g. Odotin vähän enemmän (salaa toivoin että tulos alkais seiskalla), mutta parempi tämäkin kuin viime viikkoinen nollatulos. Oikea suunta kuitenkin nyt :)

Tsemppiä kaikille!

möhkis

Vierailija
7/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä tauti antaa myöden, aioin aloittaa kuntoilun oikein kunnolla, kun tuo kuntopyöräkin tuli jo. Sitten saa ihrat kyytiä;)

Vierailija
8/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tosi kiva lukea teidän kirjoituksia joista huokuu hyvä tsemppi.

Se tarttuu :) Ailahteleeko teidän mielialat?

Itsellä tuntuu olevan tosi hyvä motivaatio päiviä ja sitten taas niitä huonompia ja olen kovin malttamaton tulosten suhteen.

Toisaalta imetän vielä aamuin ja illoin joten ihan kauheaan rääkkiin en ole edes ryhtynyt.

Asiaan eli tämän viikon tuloksilla en pääse tuulettelemaan, mutta ehkä jo ensi viikolla sitten?=)

Aloituspaino:88kg

Paino 1.1 87.2kg

Paino 9.1 85.3kg

Tänään 85kg

Vyötärö 1.1 98cm ja peppu 113cm

9.1 93cm 111cm

16.1 90cm 111cm

Yritän säilyttää ainakin tän - suunnan, mutta jossain kohtaa varmaan sitä takapakkiakin tulee. Muutaman sadan gramman heitot kuiteski ok kunhan ei ala kiloja nousemaan.

Tsemppiä kaikille!!!

Vierailija
9/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pudotuksen vasta maanantaina, joten se on sitten se punnauspäiväkin. Taitaa jotain lähteäkin, ainakin nestettä kun menkat just alko :)

Tanni: Totta tosiaan, olenpa pyörinyt naillä palstoilla aiemminkin :) Sinäkin kuulostat tutulta! Edellinen pudotusessio loppui pikkukakkosen (siis 2.lapsi :) ) odotukseen, silloin ehdin tiputtaa 10kg. Nyt tuo meidän murunen täytti jo vuoden, joten aika olis taas kiloja karistella.´Imetän vielä pari kertaa vuorokaudessa, mutta sillä tuskin on ravitsemuksellista merkitystä, joten kaipa sitä saa lahduttaa taas ihan kunnolla. Onhan noita läskejä kertynytkin....

Leonmami: Kirjoituksesi kuulosti tutulta, olet melko lailla saman kokoinen kuin minä, pk-seudulta, naimisissa jne... Missä päin asustat? Minä pohjois-Espoossa.

Ihanaa oikeasti että täältä löytyy muitakin, joilla on enemmänkin karistettavaa, jotenkin tuntuu että tuolla lähipuistossakin kaikki äidit on niin hoikkia. Ois kiva saada kohtalotoveriäitejä kaveriksi, voisi sitten tsemppailla vaikka tässä laihiksessa...

Vierailija
10/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös aloitin laihiksen maanantaina, joten pidettäköön se punnituspäivänäkin... Palauttaa ruotuun kivasti viikonlopun jäljiltä!! ;) Tosin mä ramppaan puntarilla kuitenkin joka päivä, mutta pidetään se maanantai virallisena!!

Kukas se kirjoittelikaan (sorry en muista kaikkia nikkejä vielä), että nestettä lähtee, kun menkat alkaa? Mulla on täysin vastakkainen reaktio... Saattaa helposti tulla 2-3kg lisää menkkaaikaan ja sekös on turhauttavaa, mutta onneksi se on nestettä.

Göögle: Mäkin asun Espoossa, Nöykkiön suunnalla jos tarkkoja ollaan. Katselin kanssa, että ollaan aika saman kokoisia... Saadaan hyvä kiri aikaiseksi!! :)

(.) Mielialat ainakin vaihtelee täällä ihan hetkessä jaksamisesta totaali luovuttamiseen. Ruoka pyörii kokoajan mielessä (varsinkin kun nyt olen kotona pojan ollessa kipeänä, huomenna taas töihin) ja saa tosiaan taistella, ettei ramppais kaapilla koko aikaa. Ei siellä mitään herkkuja ole, mutta eipä tarvis syödä MITÄÄN kun ei ole oikea nälkä. Ehkäpä sitten kuukauden päästä himot hälvenee edes hiukan... Päätin muutes, että kun ollaan sinne rantalomalle lähdössä 8 viikon päästä, niin -8 kiloa on siihen mennessä tavoite ja olen totaali herkkulakossa siihen asti!!!!!!!!!!!! Sitten olis sataset paukkuneet jo... *haaveilee* Sit vois siellä vähän herkutella ja palata ruotuun taas kun tullaan kotiin ja sit rutistaa 10-12kg pois ennen heinäkuuta. Miltäs kuulostaa teistä? Onko realistinen tavoite?

Mukavaa viikkoa kaikille!!

Vierailija
11/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä!

Melkein kaikki ovat keventyneet!

Minäkin vaikka vain -500 g, mutta lohduttaudun minäkin sillä että pudotus se on pienikin pudostus, ja tosiaan jos sen ajattelee voipakettina niin tyytyväinen täytyy olla.

Eli 2.1 alkupaino oli 90

nyt 86,7 kg.

Pitäisköhän minunkin alkaa käyttää tota mittanauhaa kun muutamilla teistä on lähtenyt senttejä ihan hirrrrveesti, jos se vaikka motivoisi lisää.

Vähän olin pettynyt tohon pudotukseen, mutta toisaalta ei oo tehnyt edes tiukkaakaan, ja nyt on ollut niin kiireinen viikko etten ole paljon liikkumaan ehtinyt, mutta loppuviikoksi on taas luvattu hiukan enemmän aikaa itselleni ja silloin sykemittari saa töitä:)

Ja se ken oli lähdössä etelään, uskon jos pysyt tiukkana -8 kg maaliskuuhun on ihan realistinen tavoite.

laihaLÄSKI

Vierailija
12/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei sitten ole lähtenyt yhtään. Sniif. Päinvastoin +300g tullut lisää. Eli painoa nyt 80.6kg. Vatsa kyllä ihme kyllä kutistunut vielä 1cm ja nyt 93cm (aloitus 2vkoa sitten 98cm) eli kyllä 2krt/viikko vatsa-pakarajumppa ehkä sittenkin tuottaa tulosta ja jouluturvotus on ekä poistunut.

Innostuin myöslantion mittaamaan ja se näytti nyt 107, mielestäni sekin oli viime viikolla 109 vaikka en lukua tainnut tänne laittaakaan.

Toivotaan, että ensi viikolla vaihtuu kymmenet. Tsemppiä kaikille!

Vierailija
13/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meppis

Pituus 166 cm

Aloituspaino: 89 kg

1. viikon jälkeen 86, 8 kg

2. viikon jälkeen 84,6 kg

3.viikon jälkeen 83,6 kg

Pudotus viime viikosta 1,0 kg

Kokonaispudotus 5,4 kg

Joten ennustamani tahdin hiipuminen toteutui. Liikuntaa tulisi lisätä ja siihen siis pitäisi panostaa. Tähän asti pitkälti ruuan kanssa laihduttanut... joten tuo lisäliikunta siis tulevaisuuden tahtäimessä!

Vierailija
14/30 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt viime viikko. Tänään oli vaa' assa 77.5 kg. Joten hyvältä näyttää. Kuntopyörää on pari kertaa poljettu ja eksyin bodyperfect-jumppaan lauantaiaamuna. Ja siellä kyllä hikoilin pahuksesti...hyvä kun hengissä selvisin siitä rääkistä. Tulipahan kuitenkin kokeiltua. Seuravaksi menen kiinteytysjumppaan, sopii varmaan paremmin rapakunnolleni.

Upeita tuloksia teillä! Jatketaan vaan samaan tahtiin. Ja ne, jotka nyt ovat saaneet +-tuloksia...muistakaa, että välillä jumittaa tuon painon kanssa pitkänkin aikaa, elimistö kun ei haluaisi luopua saavutetuista kiloista!

Ensi viikkoon, toivottavasti taas kevyempänä!

Vierailija
15/30 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt syö naista... Oon ollu niiiiiiin tunnollinen ja mikä oli pudotus??!! NOLLA!!!!!! Jee. Viime viikon aikana harrastin kunnon hikiliikuntaa viitenä päivänä, vähintään tunnin kerrallaan. Söin terveellisesti ja en paljoa, herkkuja en ollenkaan. Ja siinä sit tulos. Tosi motivoivaa hei... En käsitä mistä johtuu, mut eipä auta. Eteen päin vaan, vaikka intoo ei kauheesti nyt oo. Lisäks mun " motivaatiomatka" helmikuun lopussa peruuntu kun kaveri joutukin töihin. Tosi kivaaaaaaa....

Onneks teillä hienoja pudotuksia! Ensi viikolla sit munkin pakko saavuttaa hyviä tuloksia, ei tätä muuten jaksa.

Vierailija
16/30 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille, joiden pudotus ei tällä viikolla ole ollut oikein onnistunutta. Kyllä se tunnollisuus taas tuloksissa näkyykin, vaikka ei joka viikko hurjia pudotuksia tulisikaan.

Hyppään itse pinoon nyt vasta, sillä olen ollut tämän viikon keskiosan hotellimajoituksessa töiden takia. Kävinkin vaa' alla jo tiistaiaamuna ja pudotusta oli tullut:

Lähtöpaino: 112 kg

Paino viime viikolla: 109.8 kg

Paino tällä viikolla (ti aamuna) 108.6 kg eli -1,2 kg

Yhteensä pudotus: 3,4 kg

Tyytyväinen olen, sillä tämä pudotus on tapahtunut todella pienin muutoksin :)

Palaillaan taas. Tsemppiä!

Vierailija
17/30 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemuksia keventäjistä? Kertokaa ihmeessä, tai muista nettilaiharijutuista. Jotai ois varmaan hyvä ottaa mukaan, itse kun tahkoaa, niin voipi olla että jossain vaiheessa tulee motivaatio-ongelmaa. Painonvartioihin menisin, mutta täältä p-Espoosta on sen verran matkaa lähimpään autottomana, joten nettiversio ois hyvä vaihtoehto.

Noista menkkaturvotuksista; mulla ainakin nouseen paino reilun kilon ennen menkkoja, sitten se turvotus häviää parissa päivässä niiden alettua. Oon kuullu tota yleisemminkin tapahtuvan.

Vierailija
18/30 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on viikko taas sujunut. Huomaan että minun oisi juotava paljon enemmän vettä-aamuisin ja aamupäivisin on tosi turvonnut olo-normet kuin nakit vaikken mitään suolaisia syökään.

Göögle kyseli onko kukaan mukana missään nettijutuissa, keventäjissä tms. Minä tilasin vähän aikaa sitten Hyväterveys-lehden ja sen mukanahan saa jäsenyyden kiloklubiin. noin viikon oon täyttänyt siellä ruokapäiväkirjaa-ainakin näin alussa on vielä vähän hidasta mutta vaikuttaa ihan hyvälle-kun vaan jaksais täyttää sitä.

Minullakin toive raskautumisesta mutta näillä kiloilla ei onnistu ja en haluaisikaan-jospa se tärppäisi joskus 15kg:n päästä....toivossa on hyvä elää. Jos ei tärppää niin ei maata kaada, meillä kun on jo 3 lasta, mutta neljäs siis saisi tulla os on tullakseen. Kesällä sain keskenmenon ja sen jälkeen ei olla ehkäisyä käytetty mutta kun ei niin ei...

Tänään ollaan koko perhe lähdössä uimaan. Mies lupasi vahtia pienintä uimataidotonta että saan uitua vähintään 700m. Yleensä kun käyn uimassa, uin sen kilometrin ja sen jälkeen on tosi raukea olo. Eilenkin kävin 5km kävelemässä vaikka uhkailin lepopäivällä. Maanantai mulla joka tapauksessa on aina urheiluvapaa kun harrastusten takia ei ehdi urheilemaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Tanni

Vierailija
19/30 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=3][color=purple]AMATSONI ALLIT!![/size][/color]

[color=blue]aae2005[/color]

Pituus: 172

Aloituspaino: 108

Vyötärö: 124

Lantio: 118

2.1. 104.6

9.1. 103,9

16.1. 104

Kokonaispudotus: -4,0 kg

Tavoitepaino: 68

[color=blue]ANRI74[/color]

Pituus: 163

Aloituspaino: 92

Vyötärö: 97

Lantio:

2.1. 92

9.1. 91,6

Kokonaispudotus: -0,4 kg

Tavoitepaino: 67-70

[color=blue]GÖÖGLE[/color]

Pituus: 170

Aloituspaino: 106,8

Vyötärö:

Lantio:

16.1.

Kokonaispudotus:

Tavoitepaino: 70

[color=blue]KIM@LLUS[/color]

Pituus: 160

Aloituspaino: 78

Vyötärö:

Lantio:

2.1. 78

9.1. 76,5

16.1.

Kokonaispudotus: - 1,5 kg

Tavoitepaino: 62

[color=blue]LAIHALÄSKI[/color]

Pituus: 165

Aloituspaino: 90

Vyötärö:

Lantio:

2.1. 90

9.1. 87,3

16.1. 86,7

Kokonaispudotus: - 3,3 kg

[color=blue]LAPALEPA[/color]

Pituus: 166

Aloituspaino: 80

Vyötärö: 83

Lantio:

2.1. 80

9.1. 78,4

16.1. 76,6

Kokonaispudotus: -3,4 kg

Tavoitepaino: 63

[color=blue]LEONMAMI[/color]

Pituus: 171,5

Aloituspaino: 107,2

Vyötärö: 122

Lantio:

16.1.

Kokonaispudotus:

[color=blue]MANIBEL[/color]

Aloituspaino: 79

Vyötärö: 91

Lantio:

9.1. 78,5

16.1. 77,5

Kokonaispudotus: - 1,5 kg

[color=blue]MEPPIS[/color]

Aloituspaino: 89

Vyötärö: 102

Lantio:

2.1. 86.8

9.1. 84,6

16.1. 83,6

Kokonaispudotus: - 5,4 kg

[color=blue]MÖHKIS[/color]

Pituus: 172cm

Aloituspaino: 83,3

Vyötärö: 90cm

Lantio: 106cm

2.1. 81.7

9.1. 81.7

16.1. 80,9

Kokonaispudotus: - 2,4 kg

[color=blue]PHILIPIM[/color]

Pituus: 160

Aloituspaino: 84.6

Vyötärö: 93

Lantio:

2.1. 82,6

9.1. 80,2

Kokonaispudotus: -4,4 kg

Tavoitepaino: 58

[color=blue]PILLI@PULLA[/color]

Pituus: 163

Aloituspaino: 73

Vyötärö: 86

Lantio: 104

9.1. 73,5

Kokonaispudotus: 0,5 kg

Tavoitepaino: 63

[color=blue]PINKICE[/color]

Pituus: 170

Aloituspaino: 112.2

Vyötärö: 108

Lantio: 126

Rinnanympärys: 117

2.1. 112.0

9.1. 109,8

16.1. 108,6

Kokonaispudotus: - 3,6 kg

Tavoitepaino: 78

[color=blue]PYÖREÄMAMMA[/color]

Pituus: 169

Aloituspaino: 82.5

Vyötärö: 91

Lantio: 110

2.1. 82.5

9.1. 81,6

16.1. 80,0

Vyötärö nyt: 89

Lantio nyt: 109

Kokonaispudotus: -2,5kg

Tavoitepaino: 72

[color=blue]-RIHANNA-[/color]

Pituus: 165

Aloituspaino: 88

Vyötärö: 93

Lantio: 111

2.1. 86.2

9.1. 85,3

16.1. 85

Kokonaispudotus: - 3,0 kg

[color=blue]SANKI[/color]

Pituus: 168

Aloituspaino: 81.6

Vyötärö: 98

Lantio:

2.1. 81.6

9.1. 80,3

16.1. 80,6

Kokonaispudotus:- 1,0 kg

[color=blue]SISKONEN[/color]

Pituus:

Aloituspaino: 79

Vyötärö:

Lantio:

9.1. 77,8

16.1. 77,8

Kokonaispudotus: -1,2 kg

Tavoitepaino: 65

[color=blue]SL510 (sälli)[/color]

Pituus: 171cm

Aloituspaino: 102

Vyötärö: 113

Lantio:

2.1. 101.1

9.1. 100,8

16.1. 100,3

Kokonaispudotus: - 1,7 kg

Tavoitepaino:

[color=blue]TANNI[/color]

Pituus: 172

Aloituspaino: 105.7

Vyötärö:

Lantio:

2.1. 103,8

9.1. 99,9

16.1. 99,3

Kokonaispudotus: - 6,0 kg

Tavoitepaino:75

Vierailija
20/30 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun listaani voisi korjata kokonaispudoituksen, se on -6,4 kg. Mittailin tänään vyötärön (aloitettaessa viime vuoden lopulla oli 116 cm, nyt 103 cm!!!) Huima kavennus , en itsekään ollut silmiäni uskoa!

Lantiota en aluyssa mitannut, tänään oli 121 cm.

Muuten, kiitos sinulle Möhkis listan tekemisestä!! Tänään tiedossa synttärikahvikekkerit, täytyy pitää huoli ettei mopo kahvipöydässä karkaa käsistä....

Tanni