Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tavarapaljous :(

Vierailija
22.04.2014 |

ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/

Kommentit (19923)

Vierailija
19921/19922 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jatkoin tänään iäkkäiden naapureiden auttamista tavaroiden karsimisessa. Laitettiin pari viikkoa sitten tavaroita myyntiin ja myymättä jääneet olivat nyt vieneet lahjoituksena paikkaan, josta kuka tahansa saa hakea ilmaiseksi tavaraa tai viedä lahjoituksia. Oltiin yhdessä katsottu netistä tämän paikan tiedot, kun eivät tienneet mihin käyttökelpoista tavaraa saisi viedä. 

Tänään sitten laitettiin uusia tavaroita myyntiin ja jos ei parissa viikossa kauppa käy, vievät taas itse lahjoituksena pois. Jatketaan taas toisena päivänä. Itsenäisesti katsovat, mitä haluavat poistaa ja minä autan arvioimaan, onko ajanmukaista ja voisiko saada myytyä/laitan ilmoituksen toriin tai selvittelen kierrätystapoja. Mukavaa ajanvietettä meille kaikille ja samalla tulee vaihdettua kuulumisia. 

Hyvä te kaikki :)

Vierailija
19922/19922 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin jo vuosikausia sitten jätelavalle useita pelejä. Useat niistä olivat jo huonossa kunnossa, mutta oli siinä joku kallis ja hyväkuntoinenkin. Ainoa, jota kaipaan on sellainen peli, jonka nimi taisi olla ihan vaan Myyräpeli, ihan lapsille tarkoitettu peli, jossa piti heittää noppaa saada myyriä koloihin ja seuraavalle tasolle. Voittaja oli sitten se, jonka myyrä pääsi viimeiselle tasolle kotiin. En tiedä, valmistetaanko tuota peliä enää. Jos valmistetaan niin ostan tuon pelin ja haluan pelata tuota sukulaislasten kanssa. Olen yrittänyt pelikaupasta ja ihan Prismasta tuota peliä etsiä, mutta eipä ole silmiini osunut. Tuo peli oli aikoinaan jonkun vuoden Vuoden pelikin, siis jo joskus 1990-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19923/19922 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin jo vuosikausia sitten jätelavalle useita pelejä. Useat niistä olivat jo huonossa kunnossa, mutta oli siinä joku kallis ja hyväkuntoinenkin. Ainoa, jota kaipaan on sellainen peli, jonka nimi taisi olla ihan vaan Myyräpeli, ihan lapsille tarkoitettu peli, jossa piti heittää noppaa saada myyriä koloihin ja seuraavalle tasolle. Voittaja oli sitten se, jonka myyrä pääsi viimeiselle tasolle kotiin. En tiedä, valmistetaanko tuota peliä enää. Jos valmistetaan niin ostan tuon pelin ja haluan pelata tuota sukulaislasten kanssa. Olen yrittänyt pelikaupasta ja ihan Prismasta tuota peliä etsiä, mutta eipä ole silmiini osunut. Tuo peli oli aikoinaan jonkun vuoden Vuoden pelikin, siis jo joskus 1990-luvulla.

Katsoppa tuolla nimellä Torista. Onko sama peli? Aika kovia hintoja pyytävät!