tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (19904)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kun vaatehuoneeseen pääsi hyvin sisään karsintojen jälkeen, että mulla on ainakin 6 takia joita en tule ikinä enää käyttämään. Ne seuraavaksi!
kiva kun on saanut täältä vertaistukea!
Sama minulla. Ongelma vaan se että halvinkin nyt tarpeeton (pieni tai liian lämmin) takki on maksanut noin 100 euroa. Paljon siis rahaa kiinni noissa turhakkeissa. Miksi olen tämmöinen hutilus ? Ollut onneksi. Nyt olen tarkka ja pyrin ostamaan tarpeellista ja aikaa kestävää. Ennen saatoin hurahtaa vaikka ihanaan väriin tms. Pahimmat hutiostokset vaatteissa ja niistä saa takaisin vain murto-osan -jos nyt edes koskaan myytyä saa
Onhan ne takit maksaneet, mutta se raha on jo mennyt. Minä en edes viitsi alkaa myymään missään noita, mutta ei
Ei ihniset lähellä välttämättä todellakaan halua ottaa toisten vanhoja takkeja vain koska antaja pitää heistä.
Mä olen saanut joitain vaatteita ystävältä joka laihtui ja halusi päästä eroon isommista, ihan laadukkaista vaatteistaan. Hän tarjosi niitä jotka olivat minun tyylisiäni ja oikeaan osui, olen niistä tykännyt ja käyttänytkin paljon. Itsekin olen muutamia hutiostoksia antanut parille ystävälle ja hyvin on kelvannut, muuten käytän yleensä vaatteet loppuun itse. Lisäksi olen lahjoittanut kirjoja, toki ensin olen kysynyt että kiinnostaisiko. Ja monesta kirjasta olen päässyt näin eroon ja ystävät on olleet tyytyväisiä. Painotin aina sitä ettei niitä tarvi palauttaa vaan voi antaa eteenpäin tai kirjaston kierrätyshyllyyn tai vaikka kierrätyskeskukseen.
Äitini kuoltua yllättäen annoin hänen vaatteitaan pois eräälle vähävaraiselle sukulaiselle joka oli niihin erittäin tyytyväinen ja kiitollinen. Mietin että äitikin olisi ollut tyytyväinen siihen mitä tein. Itselleni ne eivät käyneet koska olimme niin eri kokoa. Huivit ja käsilaukut pidin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on muotiltut kumpparit?
Tarkoitin muotoiltuja kumppareita :D siis kunnon pohja holvikaarineen.
Kerro ihmeessä mistä löysit, minkämerkkiset. Alkoi kiinnostaa kun en myöskään ole löytänyt hyviä.