tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (22144)
^ siivous aineet jollekin sellaiselle tutulle joka ottaa vastaan. Maskeja olen itse tarvinnut erinäisiäkin kertoja joten minulla on laatikollinen niitä tallessa. Viimeksi käytin pyöräillessä kun katupölyä oli niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Isompi siivous tänään, käytin epämielusampia pesuaineita väkisten loppuun että sain nw viimein tyhjiksi ja roskiin. Tästedes muistan kaupas etten kumminkaa tykkä mistään kovin kukkaisesta tuoksusta yleispuhdistusaineessa tai muussakaan siivousaineessa enkä noita jatkos osta. 2 kauppakassillista lahjotettavaa eri huoneista, keräsin samalla kun palauttelin tavaroita paikoilleen. Nyt mietinnässä mm. Mitä tehdä seuraaville: hengityssuojia (näitä ohuita koronan varalta), täysiä pulloja siivousaineita (olen saanut näitä koska olen alalla töissä, vähän samaa kuin kokit saa lahjoiksi kauhoja). Petsit ja maalit joita en käytäkkään eikä ole paljoa jäljelläkään vein jo pois jaloista odottamaan ongelmajätteeseen vientiä. Aika hyvältä jo näyttää, koko päivä tähän näkyy menevän.
Hengityssuojaimet ja maskit eivät mene miksikään kuivassa huoneenlämmössä valolta suojattuna säilyettäessä. Kuminauhat voivat hapertua toki ajan mittaan. Niitä on hyvä pitää kotona ikäänkuin ensiaputarvikkeen ominaisuudessa.
Legionellasta on varoitettu useampaan otteeseen. Multaa käsitellessä siis FFP2-hengityssuojain käyttöön!
Isompi siivous tänään, käytin epämielusampia pesuaineita väkisten loppuun että sain nw viimein tyhjiksi ja roskiin. Tästedes muistan kaupas etten kumminkaa tykkä mistään kovin kukkaisesta tuoksusta yleispuhdistusaineessa tai muussakaan siivousaineessa enkä noita jatkos osta. 2 kauppakassillista lahjotettavaa eri huoneista, keräsin samalla kun palauttelin tavaroita paikoilleen. Nyt mietinnässä mm. Mitä tehdä seuraaville: hengityssuojia (näitä ohuita koronan varalta), täysiä pulloja siivousaineita (olen saanut näitä koska olen alalla töissä, vähän samaa kuin kokit saa lahjoiksi kauhoja). Petsit ja maalit joita en käytäkkään eikä ole paljoa jäljelläkään vein jo pois jaloista odottamaan ongelmajätteeseen vientiä. Aika hyvältä jo näyttää, koko päivä tähän näkyy menevän.