Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mononukleoosin sairastaneita?

Vierailija
15.01.2008 |

Kauanko kesti? Mitä lääkkeitä sait? Nyt viikon jo kestänyt tätä, ja tuntuu että vaan pahemmaksi menee.. Kammottava tauti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt jo kestänyt viikon, eikä loppua näy. Silmät ja kaula turvoksissa.

ap

Vierailija
2/7 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, tuntuu kamalalta kun kurkkua ahdistaa sekä sisältä että ulkoa, rauhaset painaa sisäänpäin ja toisaalta venyttää ihoa. Ja jatkuva päänsärky kuumeen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti mulla ja Panacod oli ainoa kipulääke, joka tehosi. Jostain syystä lääkäri panttasi sitä lääkettä niin, että sain sitä vasta viikon kipua kärsittyäni ja sitten, kun en saanut alas edes vettä :(. Olen synnyttänyt kolme kertaa ilman mitään puudutteita tai lääkkeitä ja silti listaan kyllä mononukleoosini kiputilastoni kärkeen. Onneksi se tulee vain kerran!

Vierailija
4/7 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramal:ia, sitä ei kyllä ilman reseptiä saa ja reseptikin jäi sitten apteekkiin. Jouduin sairaalaan tiputukseen ja ei ole tietoa, mitä siellä sain...

Vierailija
5/7 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis periaatteessa sama tauti sekä virusperäisena, että bakteerin aiheuttamana. Söin särkylääkkeitä ja sit antibioottikuurin. Inhottava tauti!

Vierailija
6/7 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka viikko oli sellaista kovaa kuumetta ja sohvalla makoilua, mutta kuitenkin jaksoin katsoa telkkua, surffata netissä jne. Toinen viikko oli sitä, että makasin sängyssä ja tuijotin kattoa, en syönyt tai juonutkaan paljon mitään, olo oli vaan niin kamala että mitään en jaksanut tehdä. Kolmas viikko oli sitten jo toipumista. Laihduin 4 kg, jotka eivät muuten koskaan tulleet takaisin.