Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avioliitto kyllästyttää

Vierailija
15.01.2008 |

kaikki sinänsä hyvin, 2 lasta, mies ihan kunnollinen ja kiltti. silti joku mättää ja pahasti. tekisi mieli olla vaan lasten kanssa, aina kun mies töissä niin kaikki hyvin mutta kun se tulee kotiin niin alkaa v*tuttaa. ei riidellä juurikaan, mitä nyt normi kinasteluja. nukun hyvin jos mies yövuorossa tai myöhään töissä niin et nukkuu sitten sohvalla, jos tulee makuuhuoneeseen nukkumaan niin taas alkaa v*tuttaa.

ei ole alko-ongelmaa, väkivaltaa, epäluottamusta tms, suurimmat kompastukset on ne, että mies ei osaa hoitaa raha-asioitaan YHTÄÄN ja tuhlailee huolimattomasti ennen kuin maksaa laskut ja tämän jälkeen kiukuttelee kun " joutuu" maksamaan laskut. mies haluaa/tarvitsee seksiä paljon enemmän kuin mä, mulle ok määrä 1-2krt viikossa, hän haluaa joka päivä ja jos en jaksa niin aloittaa kiukuttelun.

hoidan kotona käytännössä kaiken yksin, jos mies kotona niin istuu vaan koneella. sama homma jos lähden jonnekin tunniksi pariksi niin mies istuu vaan koneella ja lapset touhuaa omiaan. lapset 2 ja 3vuotiaat.

siinäpä se, kyllästyttää tää. pelkään että tapaan jossain jonkun johon ihastun ja sitten petän. mitäs sitten? ollaan oltu yhdessä 5 vuotta. taitaa olla ihan normaali vaihe, vai? en ole tästä lähtemässä, jotenkin vaan tuntuu etten ole tässä suhteessa läsnä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kiukkuinen kuin ampiainen...

Vituttaa tämä elämä ja tilanne ihan älyttömästi!!! Meillä ei oo mtn seksiä!! ARGh erotako..ollaan kihloissa!! N o l o a! ! !! !! !!

Vierailija
2/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa 13 vuotta. Yli vuoden olen harkinnut eroa

lapsia 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksivuotias pärjää jo ihan hyvin hoidossa. Kun käyt töissä, voit hyvillä mielin vaatia miestäsi tekemään osuutensa kotitöistä ja lastenhoidosta. Kummast alkaa v...tys helpottamaan. Näin ainakin kävi minulle.

Vierailija
4/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaksivuotias pärjää jo ihan hyvin hoidossa. Kun käyt töissä, voit hyvillä mielin vaatia miestäsi tekemään osuutensa kotitöistä ja lastenhoidosta. Kummast alkaa v...tys helpottamaan. Näin ainakin kävi minulle.

teen osa-aikasta eli 3-6h päivä. kun tulen töistä niin alan eka syöttää lapsia, laittaa ruokaa ja vaihtaa vaippaa.

mua kyllästyttää, meneekö tää ohi ikinä? toisaalta haluaisin että menisi ohi ilman että joutuisin tekemään mitään sen eteen, kahden keskinen aika miehen kanssa kun ei kiinnosta yhtään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi