Suosikki rap-artistit?
Nyt listataan kaikkien suosikki rap-artistit tähän, aloitan:
Ulkolainen: Master P. Todellinen nero riimien suhteen, elävä legenda
Kotimainen: vaikea sanoa, ehkä Aste Kummeli-viittauksen takia
Kommentit (83)
1. Eminem
2. Marshall Mathers
3. Slim Shady
4. Rabbit
5. that white guy from D12
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:12"]
1. Eminem
2. Marshall Mathers
3. Slim Shady
4. Rabbit
[/quote]
Kirjoitinko mä tämän?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:12"]1. Eminem
2. Marshall Mathers
3. Slim Shady
4. Rabbit
[/quote]
Dr. Dre's bitch.
Skandaalilla on muutama hyvä biisi. Ulkomaalaisia en tiedä mitään hyviä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:12"]
1. Eminem
2. Marshall Mathers
3. Slim Shady
4. Rabbit
[/quote]
Kirjoitinko mä tämän?
[/quote]
Mä olin ihan varma, että joku olis ehtiny mua aikasemmin, kun kuitenkin oli jo kolmatta sivua viestejä. ;)
Kotimainen: Wil (lentäjä) , Mc mane, Paperi T, Teflon Brothers, Nikke Ankara, JVG yms
Ulkomainen: Eminem
Mä olen jo vastannut tähän vuonna 2014, mutta pakko lisätä J.Cole. Noussut pikkuhiljaa top kymppiin.
Suomiräppiä mä en pysty kuunteleen ollenkaan. Ehkä mä olen vain liian vanha siihen?
Ei ykkönen, mutta tosi hyvä. Rakastan tuota dj:n oldschool skrätsäilyä lopussa! Harvemmin enää kuulee.
Kotimaisista iskee ihana, ihana Asa, tykkään myös Palefacesta.
Ulkomaisista eniten iskee rap/rave-genreen menevä Die Antwoord ja erityisesti Yo-Landi Visserin hyvin, hyvin omintakeinen tyyli. Musiikkivideotkin ovat sellaisia, että menevät just siinä katsottavuuden rajoilla - niin outoja ja ällöjäkin, että pakko katsoa! Yleensä en katso bändien livetaltiointeja mutta Die Antwoordin keikkoja on tullut katsottua ja seuraavaksi kun tulevat Suomeen olen tasan tarkkaan yleisössä krebaamassa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:25"]Kotimainen: Wil (lentäjä) , Mc mane, Paperi T, Teflon Brothers, Nikke Ankara, JVG yms
Ulkomainen: Eminem
[/quote]
Mc Mane on ihan täyttä paskaa ja pedofiili,ällöttävää, miten aikunen mies laulaa pikku teinitytöistä. Mutta ei noi muutkaan sun mainitsemat oo oikeeta rappia vaan ns pellerappia.
Ulkomaalaisista Nicki ja Eminem, suomalaisista Asa (ent. Avain) on aina iskenyt.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:55"]
"Nicki Minaj is an excellent and dynamic rapper, lyrically and stylistically, she’s topped charts in a male dominated space, she started from the absolute bottom and knows how to hustle and work her image, I don’t care wether you care for her style of music or not but if you dismiss her as a trash artist I’m gonna heavily side eye you."
^^^^^ Kyllä! Nicki on huikea artisti, mutta valtavirta näkee vain perseen. Kuunnelkaapa joskus musiikkiakin.
[/quote]
Kyllä se voittaa Iggy Azalean 100-0. Jos se riisuisi sen kaiken paskan, jolla se on kuorrutettu ja keskittyisi vain räppiin, niin voisi olla vieläkin parempi. Ne sen taidot hukkuu just siihen perseeseen ja kaikkeen muuhun huttuun. Olis aito ja luottaisi vain taitoihinsa.
"Nicki Minaj is an excellent and dynamic rapper, lyrically and stylistically, she’s topped charts in a male dominated space, she started from the absolute bottom and knows how to hustle and work her image, I don’t care wether you care for her style of music or not but if you dismiss her as a trash artist I’m gonna heavily side eye you."
^^^^^ Kyllä! Nicki on huikea artisti, mutta valtavirta näkee vain perseen. Kuunnelkaapa joskus musiikkiakin.
Rap on musiikillisesti köyhää paskaa.
Kube
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Mun top 10 rapparit lista tässä:
1. Eminem
2. Juice WRLD
3. Gettomasa
4. 2Pac
5. Joyner Lucas
6. Eazy-E
7. Ice Cube
8. Dr. Dre
9. Elastinen
10. Iso H
Mercedes Bentso unohtu! Aivan helve*in loistava ja Rauhatäti mutta Sana on paras.