Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

homous on sairaus ja siitä voi terapialla parantua!

Vierailija
15.01.2008 |

jos se olisi ns. normaalia, niin miksi lisääntymiseen tarvitaan sekä mies että nainen??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoituksessa?

Vierailija
2/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoot homot keskenään, mutta se ei ole normaalia! Miksi kaiken pitää nykyään normaalia ja sallittua muka suvaitsevaisuuden nimissä??

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen että son moro mun osaltani. Mulla on aika paksu nahka mutta tämä on ahdistavaa.

Vierailija
4/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla kenties kokemusta asiasta?

Vierailija
5/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan tällä sitä, että tuo perustelusi ei ole mikään perustelu sille, että heteroseksuaalisuus olisi jotenkin absoluuttisesti parempaa ja aidompaa kuin homoseksuaalisuus.

Eläimetkin voivat olla homoseksuaaleja; niillä on erilaisia mieltymyksiä, kuten ihmisilläkin. Heteroseksuaalisia ihmisiä ja eläimiä on aina tarpeeksi suvunjatkamisen kannalta, joten siitä ei kannata kantaa huolta.

Olen muuten itse täysin heteroseksuaalinen.

Vierailija
6/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapia jossa homo muutetaan heteroksi ja hetero homoksi. Ihan käytännön kokemuksia kyselisin. Nimimerkillä itse normaalissa terapiassa käynyt.

Vierailija
7/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homokin voi elää piilossa terapian avulla,mutten usko että se minnekään katoaa.

Vierailija
8/8 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko hän missään oloissa pitää oman sukupuolensa edustajaa viehättävänä (totta kai), ihaileeko hän joskus toisen sukupuolensa edustajan ulkonäköä tai luonnetta. Onko joskus tuntunut että on löytänyt ihan sielunkumppanin sellaisesta? No tämä viittaa kyllä siihen, että sinä olet peittänyt itsestäsi joitakin piirteitä, jotka nyt ahdistavat sinua. Oletko ollut viimeisen puolen vuoden aikana ahdistunut? Ahaa! Tutkailepa tuntojasi, olisiko sinun syytä tunnustaa, että kartat jotakin itsessäsi olennaista asiaa?

Tämä on tietysti ihan vain hassuttelua, eihän tätä nyt selvästikään missään tapahdu. Homoseksuaalin terapoimista heteroksi en halua ajatellakaan, sitä varmaan edelleen jossain tapahtuu.