homous on sairaus ja siitä voi terapialla parantua!
jos se olisi ns. normaalia, niin miksi lisääntymiseen tarvitaan sekä mies että nainen??
Kommentit (8)
olkoot homot keskenään, mutta se ei ole normaalia! Miksi kaiken pitää nykyään normaalia ja sallittua muka suvaitsevaisuuden nimissä??
- ap
ihminen että son moro mun osaltani. Mulla on aika paksu nahka mutta tämä on ahdistavaa.
Tarkoitan tällä sitä, että tuo perustelusi ei ole mikään perustelu sille, että heteroseksuaalisuus olisi jotenkin absoluuttisesti parempaa ja aidompaa kuin homoseksuaalisuus.
Eläimetkin voivat olla homoseksuaaleja; niillä on erilaisia mieltymyksiä, kuten ihmisilläkin. Heteroseksuaalisia ihmisiä ja eläimiä on aina tarpeeksi suvunjatkamisen kannalta, joten siitä ei kannata kantaa huolta.
Olen muuten itse täysin heteroseksuaalinen.
terapia jossa homo muutetaan heteroksi ja hetero homoksi. Ihan käytännön kokemuksia kyselisin. Nimimerkillä itse normaalissa terapiassa käynyt.
Homokin voi elää piilossa terapian avulla,mutten usko että se minnekään katoaa.
voisiko hän missään oloissa pitää oman sukupuolensa edustajaa viehättävänä (totta kai), ihaileeko hän joskus toisen sukupuolensa edustajan ulkonäköä tai luonnetta. Onko joskus tuntunut että on löytänyt ihan sielunkumppanin sellaisesta? No tämä viittaa kyllä siihen, että sinä olet peittänyt itsestäsi joitakin piirteitä, jotka nyt ahdistavat sinua. Oletko ollut viimeisen puolen vuoden aikana ahdistunut? Ahaa! Tutkailepa tuntojasi, olisiko sinun syytä tunnustaa, että kartat jotakin itsessäsi olennaista asiaa?
Tämä on tietysti ihan vain hassuttelua, eihän tätä nyt selvästikään missään tapahdu. Homoseksuaalin terapoimista heteroksi en halua ajatellakaan, sitä varmaan edelleen jossain tapahtuu.
tarkoituksessa?