Valitsetko kaupan kassan, jolla maksat ostoksesi
jonon pituuden vai kaupan kassan ulkonäön ja iän perusteella?
Itsellä prosentit jonon pituus n 30 %, ulkonäkö n 70 %
ja ap siis mies.
Kommentit (33)
Minä valitsen lähinnä jonon pituuden ja tavaramäärän mukaan. Ja vältän mummoja, niillä pakkaaminen ja maksaminen kestääääää... Samoin en mene kassalle, jossa näkyy olevan jotain selviteltävää menossa (epänormaalin paljon keskustelua kassahenkilön ja osatjan välillä ;)
Kassalla ei ole mitään väliä, paitsi jos tiedän hänet erityisen hitaaksi.
hinnan tarkistamiseen ja pakkaamiseen menee triplasti sama aika kuin ruokaan. Ja usein vielä hintalappu on tippunut tms. Ulkonäkö ei vaikuta tippaakaan, mutta jos vaikka kolme kassaa on vapaana ja yksi niistä mies, menen sille miehelle (tai yleensä pojalle ;).
-Nainen
Välttelen sitä yrmynaamaa joka ei edes tervehdi (KATSOKAAS KUN KYLLÄ ASIAKASPALVELUTYÖHÖN KUULUU HYMYILY JA TERVEHTIMINEN)
Lisäksi välttelen sitä joka laittaa luottopuolelle vaikka sanoisi pankki!
Mä luulen, että mun mies olisi voinut kirjoittaa aloituksen. Veikkaan, että hän kyllä kiinnittäisi ulkonäköön huomiota. Hän valitsee parturinsakin ulkonäön perusteella eikä ikinä suostuisi menemään miehelle. Kukin tavallaan :-)
Mä valitsen yleensä ostosten määrän perusteella jonon. Tosin jos mulla on isot ostokset, niin päästän kyllä edelleni pienet ostokset, sillä siinä ajassa kun asettelen omia tavaroitani, niin joku ehtii hyvin ostaa sen maitopurkin.
Meidän Prismassa on suurin osa kassatytöistä nuoria ja hyvän näköisiä, joten yleensä ei kauaa jonoa tarvitse valita.
Vain pari mustapekkakorttia joukossa :D
kun lörpöttelevät jokaisen kanssa...
Vierailija:
Mä luulen, että mun mies olisi voinut kirjoittaa aloituksen. Veikkaan, että hän kyllä kiinnittäisi ulkonäköön huomiota. Hän valitsee parturinsakin ulkonäön perusteella eikä ikinä suostuisi menemään miehelle. Kukin tavallaan :-)
Olen valinnut parturini osaksi hinnan perustella, mutta enemmän valintaan vaikutti se, että parturissa kaikki työntekijät on hyvännäköisiä 20-30 v. tyttöjä.
m27 (ei ap)
Kassan viehättävyys 60%
Mies, 32v
naisten ulkonäköä en käy erittelemään naisena, heistä valitsen jonon pituuden puolesta.
Sukulainen (mies) on kassalla töissä ja mummot kuulemma jonottaa kympillä hänen kassalle viakka olisi vieressä monta vapaata kassaa. :)
Esim.
- Iloinen
- Söpö
- Tyttömäinen (18 - 30v)
valitsee kassan samoilla kriteereillä ja prosenteilla kuin ap =)
Sitten on pari naista, jotka on aina naama norsun v:llä, joten heidän kassalleen en mene. En myöskään niille nuorille tytöille, jotka sanovat yleensä hei:n sijaan moi:n.
eivätkä mitään ämmiä!