Uskallatko tunnustaa asuvasi ns. huonolla alueella? Miten viihdyt?
Itse asun Kannelmäessä 1950-luvun talossa ja viihdyn erinomaisesti. Asunto on kaunis, palvelut lähellä, liikenneyhteydet loistavat, vireää toimintaa lapsille ja nuorille, hyvät koulut, tarhat ja leikkipuistot.
Kommentit (13)
Viihdyttiin loistavasti, itku silmässä muutettiin.
Edelleen ollaan tyytyväisiä Itä-Helsinkiläisiä, nyt arvostetummalla alueella, mutta luultavasti EI-ITÄ-HELSINKILÄISTEN mielestä koko itä huonomaineista :)
Enpä niihin narkkeihin ja juoppoihin törmännyt kymmenen vuoden aikana kuin kolmesti ja voisin edelleenkin asua siellä.
Täällä on todella helppo liikkua, täältä on hyvät kulkuyhteydet kaikkialle, kaikki palvelut lähellä, ja varsinkin meidän rapussa todella mukavaa porukkaa...
Asumme hyvässä kohtaa Herwoodia, okt-alueella. Luonto lähellä, palvelut lähellä, bussilla ja autolla pääsee näppärästi Tampereen keskustaan. Viihdymme mainiosti!
eikä minulla ole mitään käsitystä onko tämä alue hyvä vai huono, mutta nimi on pitäjänmäki
erittäin huonolla alueella (Suomesta ei vastaavaa varmaan löydy mistään) ja olen iloinen että pääsin sieltä hengissä pois.
Poliiseja siellä parveili päivittäin ja tekivät ruumiintarkastuksia (vai mitä ne nyt on) " tutuilleen" .
Bussikuskit lukitsivat " koppinsa" oven aina kun lähestyttiin asuma-aluettani. Muuten pitivät ovensa auki ajon aikana. Siinä ovessa oli pieni kolo mistä mahtui kolikot pudottamaan maksua varten lippaaseen. Jos ei ollut tasarahaa mukana niin sai kuitin jolla sai hakea vaihtorahat lipputoimistosta sitten kun siellä päin liikkuu.
En viihtynyt ko. alueella vaikka kaupunki jossa asuin oli muuten oikein miellyttävä :)
Ei varmaan mitään verrattuna itä-helsingin narkkialueisiin, mutta oululaisille rajakylä on aina sellanen " paha" paikka.
Viihdymme täällä, paljon lapsiperheitä, useita päiväkoteja jne. Hyvät ulkoilumaastot.
Se täytyy myöntää, että asunnon tarkkaa sijaintia joskus kaunistelen. Se pahamaineinen alue alkaa virallisesti n. 50 m. päästä kotitalostani :)
joka maineeltaan kliseisen huono. kuitenkin kun menen ulos en näe niitä asioita mitä täällä kerrotaan olevan.
lisäksi lapsillamme on suojainen taloyhtiön piha jossa leikkikenttä, lähistöllä ainakin viisi päiväkotia , leikkipuistoja jne. eli viihdymme oikein hyvin!
Olen asunut koko ikäni näillä main, mutta narkkariin olen törmännytiidässä vain kahdesti. Molemmat kerran Kontulan metroaseman liepeillä (ainut paikka idästä, jota kannattaa vältellä), enemmän narkkareita tapaa vaikka Kalliossa, jossa ovat arkipäivää.
Hui kamala!