Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen s-kirjaimen kehityksestä, kertokaa tietäväiset meneekö ohi ajan kanssa.

Vierailija
09.01.2008 |

Eli keväällä 5-vuotias poikani sanoi aiemmin s- kirjaimen niin, että laittoi kielen liian lähelle hampaita, eikä osannut sanoa s:ää ilman että perään olisi tullut myös t-kirjain. Eli sanoi esim. Kiitosst.



Nyt hän on sitten ottanut täysin toisen linjan, suhauttaa ässän niin, että ilma tulee lähinnä suupielistä ulos, ja kieli on varmaan jossian kitalaessa. siten että se kuulostaa lähinnä sh-äänteeltä. ELi sanoo esim. Aksheli...



Soittelenko taas puheterapeutille (poika kävi siellä kesällä), vai onko tämä todennäköisesti vain väliaikainen ilmiö?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla