Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ESPOOSEEN PITÄISI MUUTTAA:..

Vierailija
15.01.2008 |

Millaiset palvelut siellä on lapsiperheelle?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä, miten sieltä pääsee kulkemaan Polille.

Vierailija
22/30 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin pienet lapset. Asuvat ihan Sellon lähellä. Koskaan ei ole valittaneet levottomuudesta. Riippuu tietty, missä liikkuu.

Vierailija
24/30 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.

Laaksolahti-Viheri-Kauniainen-Tapiola-O

Espoon keskus-Kauniainen-Tapiola-O

Matinkylä-Haukilahti-Tapiola-O

Lepuskistakin pääseen varmasti.

Oletteko harkinneet Espoonkruunua? Niillä on asunnot mm. Nuottanimessä ja Mankaalla.

Sen verran pitää kommentoida tuohon Viherikeskusteluun, että 18-vuotiaaksi Laaksolahdessa asuneena ja nykyään Et-Espoossa asuvana minua ei saa mikään muuttamaan Espoossa Turunväylän ja Kehä II ulkopuolelle.

Vierailija
25/30 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksettiin 203000¿. Tosin tehtiin keittiöön remppa, joka vei 6000¿. Se siitä alueen kalleudesta. Ja kesällä tehtiin kaupat. Mankkaata voin kyllä suositella, samoin Pohjois-Tapiolaa. Kaksi kaveriperhettä osti Otaniemestä kerrostalokolmion, ja ovat olleet tosi tyytyväisiä. Otaniemessä on aivan ihanaa asua, itse muutimme sieltä seitsemän vuoden jälkeen pois.

Vierailija
26/30 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä aluetta.

Vierailija
27/30 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherlaakso on lapsiystävällinen paikka; hyvä koulu ja päiväkodit. Kirjasto ja terveyskeskus + apteekki löytyy myös.

Vierailija
28/30 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulut vanhat, perinteikkäät ja hyyvätasoiset. Alueella mukavasti vihreätä ja hintataso kohtuullinen. Haukilahdessakin olen asunut mutta siellä en viihtynyt.

Vierailija
29/30 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kanssa suositella Viherlaaksoa, tosin en ole asunut siellä, käynyt koulua vaan. Laaksolahti ja Lähderanta, missä minä puolestani asuin 18-vuotiaaksi asti, on tosi kivoja paikkoja lapsiperheelle, sieltä on hyvät yhteyden sekä Helsinkiin (bussi tai bussi+juna, matka-aika noin puolesta tunnista kolmeen varttiin) että Tapiolaan ja Otaniemeen (20-30 min. suoralla bussilla).

Viherlaaksossa, joka parin kilsan päässä noista em. paikoista, tosiaan on kaupat, kirjasto, terveyskeskus, apteekki yms., eli joka päivä ei tarvii mihkään kauas lähteä pikkujuttujen takia. Sitten lähellä on Sello, josta kans saa kaikenlaista.

Vierailija
30/30 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos karkeasti katsoo niin matinkylän vanhan ostarin läheisyys on levotonta,leppävaara myös--siis ihan aseman seutu ja espoon keskusta,lähinnä suvela.

Tuomarila,Muurala,Järvenperä,Niipperi,Suna,Olari,Lähderanta,Laaksolahti,Viheri,Latokaski,Nöykkiö ovat ainakin rauhallisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi