Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka teette pojan alapääpesun? pesettekö joka kerta myös esinahan alta?

Vierailija
21.01.2008 |

Mä en oikeesti oo tienny, lääkäri vain tänään sanoi et kannattaa pestä myös sieltä ja samalla " venyttää esinahkaa" . Mä kun olen luullut ettei niin saa vielä tehdä. Poika on 4v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapsi vaikka kylpyyn.

Vierailija
2/6 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen nahan alta sen pitä nahka antaa myöten mutta en venytä sitä hirveesti. meillä kuitenkin on jo 8v eikä nahka anna paljoakaan myöten. Olin huolissani asiasta, mutta turhaan. Kuulemma ajan kanssa venyy ja jos sitä alkaa venyttelemään niin tulee kiinnikkeitä ja ne ovat kivuliaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hokannut asiaa ajatellakaan. En ole koskaan " venytelly" tai yrittänyt pestä esinahan alta, pitäisikö siis?

Poika 4v, kylvyssä käy 2 kertaa viikossa ja alapää pestään joka ilta. Onko haittaa (esim. bakteereja pesiytyy) jos ei pese alta?

Vierailija
4/6 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuoden verran pesty nahan ala --> venyy todella helposti. Syynä tähän on se, että nahan alle keräytyy valkeaa töhnää, mikä kutittaa lasta. 2 x/viikossa käy pesulla, pesee itse suihkussa juoksevan veden alla pippelinsä.

Vierailija
5/6 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu jo kaksi pippelitulehdusta (myös minun veljellä oli pienenä) ja lääkäri sanoi että pitää suihkutella myös sieltä enempiä venyttelemättä.

Vierailija
6/6 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tosin ole ollut yhtään tulehdustakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi