Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alipainoiset av-mammat muistakaa katsoa tänään Bella!

Vierailija
15.01.2008 |

Tulee 13.30. Siinä ravintoterapeutti suunnittelee ikänsä alipainosta kärsineelle naiselle lihotuskuurin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen itseeni näin

t.170cm ja 53kg

Vierailija
2/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen juuri ja juuri normaalipainoinen (bmi 19), mutta edelleen on vaikea löytää vaatteista sopivia yläosia, kun pikkuisen lisääntynyt paino on lähinnä alakropassa. Ainoastaan jotkut HM:n teinivaatteiden xs-koot ovat takuuvarmasti sopivia, mutta aikuisempien työpaitojen ja jakkujen metsästys on yhtä tuskaa - samoin rintsikoiden, kun on AA-kupit.

Vierailija
4/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että monet alipainoiset korostavat sitä ja omaa " eriomaisuuttaan" tällä saralla, mutta toiset todellakin kärsivät törrättävistä luista ja tissittömyydestä. Onneksi tämä ei ole kansanterveydellinen ongelma kuten lihavuus.

Vierailija
5/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalle ei saa sanoa että olet läski mutta alipaionoisen painoa saa kauhistella ja sanoa vaikka mitä ikävää. Se on musta kumma juttu. Usein kuitenkin kauhistelun alta paistaa kateus ja se saa ihmisen kuin ihmesen rumaksi.

Vierailija
6/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on yleislääkäri todennut alipainon olevan huomattavasti hankalampi nujertaa kotikonstein kuin ylipaino.

Haittaa voi olla monenlaista: voi aiheuttaa lapsettomuutta tai hankaloittaa imetystä.

Mulla myös tulee tosi helposti kaikki flunssat, jos paino pääsee enemmän alakanttiin. Elimistön puolustuskyky siis kärsii.

Ennemmin olen kyllä alipainoinen, kuin ylipainoinen. Sen voin myöntää. Mielelläni ottaisin kyllä 4-6kg lisäpainoa, niin olisi energisempi ja parempi olo ja ulkonäkökin naisellisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän