Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt töitä RANSKALAISEN henkilön kanssa?

Vierailija
14.01.2008 |

Mielipiteitä kyseistä asiasta?

Oma mielipiteeni rupeaa olemaan aika paljon jo negatiivisen puolella...... Meillä ainakin tosi hermoja kiristävä tapaus. Huutaa ja räyhää muille ja sitten ihmettelee kun kukaan ei auta häntä... Oma moka, niin makaa kun petaa!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälinen työympäristö, joten myös useiden ranskalaisten kanssa olen työskennellyt.

Mun huomio on se, että ammattitaito ei kansallisuudesta riipu. Kaikkien maiden kansalaisissa on professionaaleja ja ei-professionaaleja.

Vierailija
2/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä eri maista tulevien ihmisten kanssa. Sitä on oppinut olemaan tietynlainen jokaisen kanssa itseään helpottaakseen. Latinalaisesta Amerikasta tulevien kanssa on otettava rennommin ja ei kannata menettää hermojaan, jos tulevat vartin myöhässä tms. (eivätkä he polta päreitään, kun minä olen aina etuajassa jne.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yleistykset eivät todellakaan aina päde.

Vierailija
4/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tehokas, työteliäs, ahkera ja hienotunteinen. Ja saan lisäksi nauttia tämän viehättävän pariisilaisneitokaisen aivan hurmaavasta englannin aksentista. Enchantée!

Vierailija
5/5 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole tähän mennessä huutanut eikä räyhännyt. ihan ok on mennyt. ranskalaiset on tosin vähän outoa porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi