Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*ENSIKOT UUTEEN VIIKKOON*

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osse, mä olen miettinyt kans noita Emmaljungan Scootereita. Meillä on Emmaljungan City Crossit ja matkarattaina Gracon joku malli, ja haluaisin molemmat laittaa pois ja ostaa jotkut muut rattaat tilalle. Just tollaset perus rattaat haluisin, mä olen jo jonkin aikaa noita Scootereita miettinyt...

Tervetuloa kotiin Jenni!

Mua taas vaihteeks ottaa päähän nää duunit, aamulla kun sähköpostin aukaisee niin heti rupee kasvaa sarvi otsaan... onneksi on perjantai!

NapNap

Vierailija
42/44 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla mitään asiaa, kunhan tulin narisemaan tätä " talvea" :( Maailma on aivan harmaa ja vettä sataa taas vaihteeksi. Aamupäivällä käytiin lähikaupassa ja kotiin tultua Aino olis ehdottoman välttämättä halunnut jäädä pihalle keinumaan ;) Julma ja ilkeä äitipä ei halunnut enempiä ulkoilla sateessa, mutta tahtoa tuntuu tuolta neidiltä löytyvän, etenkin jos on kyse keinumisesta :DD Tää oli jo toinen kerta tällä viikolla, pian meiän pitää tulla varmaan kiertotietä kotiin, jos ei jäädä keinumaan :DD

Tervetuloa takas Jenni ja D! Teillä tais siellä reissunpäällä olla vähän vähemmän harmaata ja sateista kuitenkin :/

Aino piti viime yönä jotain ihme elämää taas vaihteeksi, toistakymmentä kertaa ainakin piti käydä tuttia laittamassa ja silittelemässä ja peittelemässä ja ties mitä ja silti aamu koitti heti klo 7 jälkeen :/ Mikä lie taas ollu neidillä mielessä, toivottavasti ens yönä nukkuis taas " ihmisiks" ;)

Hauskaa viikonloppua enskoille!

t. Ope ja Aino 1 v 3 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita nyt äkkiä uudestaan jotain matkakuulumisia! Sun lyhyestä viestistä kyllä pystyi päättelemään, että olet ilmeisen tyytyväinen reissuun.

Vai on Osse kyllästynyt Carenoihin. Niin mäkin, oon ollut jo pitkään. Aluks ajattelin, että ne on ihan OK, mutta kyllä ne on ihan raivostuttavat! Tosi raskaat työntää, natiseen ja kitisee ja on koko ajan kääntymässä ihan väärään suuntaan. Mutta en oo kyllä ajatellut niitä vaihtaakaan enää, kun ei me kauheesti enää käytetä rattaita. Pikku-quu haluaa aina itse kävellä puistoon ja takas, ja kauppakeskuksissa se joko kävelee tai istuu ostoskärryssä. Vaan tarhaan mennessä se istuu rattaiden kyydissä, mutta haluaa useimmiten kävellä sieltäkin kotiin lähes koko matkan. Se on just sellanen tyypillinen poika vissiin, että haluaa koluta kaikki ojanpohjat läpi, ja mitä isompi ja rapaisempi lätäkkö, sitä parempi. :) Ja sit toisaalta, voihan se olla, että tosiaan päästään pian katselemaan niitä tupliksia, joten en jaksa nyt kauheesti harmitella noita romu-Carenoita.

Kiitti Kissankello, onnittelut aina lämmittää mieltä! Ens keskiviikkona meillä on sitten " tuomiopäivä" , eli se pelätty np-ultra. Nyt kun sydänäänet kuului tällä viikolla, niin olen kuitenkin edes vähän rauhallisemmalla mielellä jo.

Lasten yksin leikkimisestä oli ollut puhetta. Meillä quu leikkii aika paljon itsekseen noilla autoilla ja legoilla. Saattaa tyytyväisenä leikkiä omassa huoneessaankin jonkun aikaa yksin, kun laitan esim. pyykkejä kylppärissä. Mutta usein on kyllä sellaista, että jonkun pitäisi olla viihdyttämässä tai ainakin varmasti huomioida poika koko ajan. Jos vähänkään yritän itse vaikka oikaista sohvalle, niin johan on pikku markatti siinä päällä pomppimassa ja laittamasaa sormia mun suuhun ja nenään... Muutenkin quusta on kaikista ihaninta, jos me istutaan miehen kanssa sohvalla ja se voi sitten siinä loikkia meidän päällä ja sylistä toiseen hakemassa haleja ja pusuja. :)

Just kun pääsin manailemasta huonoa työtilannetta, niin sainkin tosi paljon töitä, jee! Tällasta tää on tää yrittäjän arki, kai... Tosin en ole vieläkään varma, haluanko olla aina yrittäjä.

Flunssakin alkaa helpottaa sekä mulla että quulla, mutta ei silti taideta huomenna vielä uintiin päästä. Kerroinko siis jo, että me aloitettiin uudelleen uinti perheuintiryhmässä? Joka tapauksessa, quu oli viime viikolla siellä ainakin ihan innoissaan, joten harmi, ettei päästä heti tokalla kerralla.

-Q- ja -q- 1v5kk ja 10+

Vierailija
44/44 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin pinoo, mutta muuta en ny jaksa kuin toivottaa JENNI JA D tervetulleiksi takasin!!! =0)

Sen verran omaa napaa, että eilen kävi doula kylässä ja juteltiin synnytysjuttuja. Ens kuussa tavataan uudelleen ja kirjotetaan juttuja ihan paperillekin. :)

Mä oon jo aika raihnainen ja vaivanen... mutta töissä silti edelleen. Saapa nähdä kauanko. Alaselkä on tosi kipee, supistelee ja on paineen tunnetta, jne.. Väsymys on aika totaalinen, eikä aivot toimi yhtään. Se jo vähän on alkanu masentaakin, kun oon ihan aivoton - oikeesti! Enkä muista läheskään puoliakaan jutuista.. ja vaikka kuin keskittyis kuuntelee, ni ei mun päässä kulje yhtäkään aivosolua jotka tekis sillä tiedolla mitään. =)

No mut.. Eipä enempää omaa napaa. Vaikka vaivoja onki, niin fiilis on muuten ollu ihan hyvä (mitä ny toi viime päivien harmitus tosta aivottomuudesta).

Palaan toiste muiden ku oman napani ääreen, nyt ei selkä kestä.

Burde, heidi 1v4kk ja viltsu 28+5