Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****SUURPERHEKUUMEILIJAT TAMMIKUUN LOPPU****

14.01.2008 |

Availin uutta pinoa kun edellinen oli hävinnyt niin kaus ettei jaksa ettiä sitä.

Mies yllätti eilen kun kysäisi yllättäen, että -kuumeiletko jo viidettä vauvaa? Olin niin hämilläni etten osannut kun hymähtää.

Toivoa siis on, että jossain vaiheessa se viides villahousu vielä saatais meille.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkoi jännittää sun puolesta :) Ei muuta kuin uutta testiä tekemään parin päivän kuluttua.

Viidenmutsi - meillä vietetään myös esikoisen rippijuhlia kesällä -09. Ja minä sanoin miehelle kuopuksen ristiäisiä järkkäillessämme, että kyllä viimeisetkin ristiäiset pitää olla vietettynä ennen ensimmäisiä rippijuhlia! Mutta onhan tässä vielä aikaa ;)

Nyt iltapalan laittoon, tulin vasta äskettäin ekaluokkalaisen vanhempainillasta.

M kera viiden

jaa juu, niin se " talvi" sitten taas meni :(

Vierailija
42/44 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on oman pääkopan kummallisuuksia,tuskin tässä sentään raskaana.Varmasti ehkäisylaastari kokeilu aiheuttaa nämät oireet ja kuukautisten viivästymisen.Vaikka olinkin vannottanut ettei ikinä niin tammikuun alussa olin kuukautisiini niin hermostunut että hain hormoonilastarin jonka plätkäisin takapuoleen toiveissa että kuukautiset eivät olisi niin rajut.Ja tämä yksi laastari ja hormoni myrsky kävi niin että laastari repsotti reunoiltaan jo muutamassa päivässä ja kuukautisvuoto vain kohisten lisääntyi.Niimpä minä 5:n laastaripäivän päästä kiskaisin kaåpisytuksen irti ja päätin ettei enää koskaan.Järkeilyyn oli syynä että kevään olisin ehkäissyt ja kesällä antanut mennä.Nyt taitaa tämä viiden päivän annos sotkea kaiken.Että ihminen voi olla näin päätön.(sinä aikana meillä ei siis touhuiltu peitonalla vaan jälkeen päin se yksi kerta kondomin kanssa,ihan selvennykseksi tätä )mahtaako tästä ottaa selvän.Ei kuukautisia mutta en kyllä uskoa raskauteenkaan.katsellaan sitten rehellisesti kun aidosti pääse onnea koittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis IKINÄ uskonut että löydän itseni TÄÄLTÄ=)Mutta näin se elämä ja mieli muuttuu,.krooninen ku tämä kuume on,.ikää kohta 30v,.4lasta-p99,-p02,-t04,-p06,.lähihoitaja mut viimeset viisi vuotta kotiäitinä tekemässä tätä elämän SUURINTA URAA=)TÄNNE MINÄ taidan ny kuulua,.TOIVOTTAVASTI mahdun joukkoon?miehelle ilmotin tänään että kuume iski,.yritystä ei nyt heti aloteta,.jos tossa syyskesällä,.yhtään kesäVAUVAA ei meillä vielä ole,.sellane ois ihana joskus saada,.

Tässä nyt vähän taustaa,.teidän juttuja olen lukenut ahkerasti täällä taustalla=)))joulukuisissa 05 olin ennen vanhaan ,.pojupa päätti kuitenki syntyä 1.1,.

Vierailija
44/44 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain kirjoiteltua tuonne marraskuun maitonassuihin, niin ei muualle sitten tulekaan.

Meillä elellään jännitäviä aikoja. Olen TAAS aivan varma raskaudestani. Mutta ääneen en uskalla sitä sanoa, saa taas pettyä kuitenkin. Punaisia päiviä ei ole näkynyt ainakaan vielä ja oireet ovat aika selvät. Pahoinvointia(ei vielä kuitenkaan oksentelua, mutta melkein), kipeät rinnat, ruokahalumuutoksia, lisääntynyt valkovuoto, alaselkäsärkyä ja tuntemuksia vatsassa, nenä tukossa aamuisin ja nänneissä " näppylät" koholla:)). Noh, kaikkihan voi ennakoida menkkojakin. Mutta tällaista nänniarkuutta ei kyllä ole liittynyt mulla kuin raskauksiin. Pienimmän pitää saada vielä hiplata rintoja lohtuhetkillä ja väsyneenä. Ja ai hitsi, miten pahalta se tuntuu!

Tänään kerroin esikoiselle, että ensi viikolla testaan olenko raskaana. Ei tuo tuumannut oikein mitään, hymähti vain. Kysyin mitä mieltä olisi asiasta ja sanoi, että ihan kivaahan se. Toiseksi vanhin ei missään nimessä halua meille enää vauvoja. Eilen sulki äitiysvaatesivutkin mun nenän edestä h&m:n kuvastosta. Mun ei kuulema tarvitse niitä katsella=D! Kolmanneksi vanhin taas odottaa kovasti, että josko äiti vielä yhden vauvan meille tekisi. On kovin hoivaviettinen. Kysyi multa tänään, että:" pystytkö sie äiti vielä saamaan vauvan?" Vastasin, että joo, kyllä ehkä pystyisin. " Menetkö sitten vielä naimisiin?" Minä: " äitihän on jo naimisissa" " Ai niin, te ette olekaan eronnu..." " Kyllä vauva olisi kiva, haluaisin pikkuveikan, **** ja **** haluaa myös, me halutaan kaikki pikkuveikka!" =D Yhdistää jotenkin tuon naimisiinmenon ja vauvanteon???

Tein tässä kierrossa ekaa kertaa ovulaatiotestejä. Ja plussaa pärähti 9. ja 10.kiertopäivä. 9.päivä oli samanvahvuiset viivat ja 10.päivä ovisviiva kontrolliviivaa tummempi. Eli ovulaatio oli kai sitten siinä jälkimmäisenä päivänä. Siinä välissä yöllä tunsin hurjat oviskivut ja seuraavana päivänä bongasin ne kuuluisat " kananmunalimat" . Hyödynnettin nuo otollisimmat hetket, itse asiassa pupuiltiin silloin alkuyöstä juuri ennen niitä valtavia kipuja ja aamusta uudestaan, joten luulen,että aika kohdillaan on hommailtu...

Katsellaas nyt.

viidenmutsi yk3 ja kp 28/21-31 ja poika-94 sekä tytöt -97, -99, -02 ja -05