Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****SUURPERHEKUUMEILIJAT TAMMIKUUN LOPPU****

14.01.2008 |

Availin uutta pinoa kun edellinen oli hävinnyt niin kaus ettei jaksa ettiä sitä.

Mies yllätti eilen kun kysäisi yllättäen, että -kuumeiletko jo viidettä vauvaa? Olin niin hämilläni etten osannut kun hymähtää.

Toivoa siis on, että jossain vaiheessa se viides villahousu vielä saatais meille.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te suurperheelliset asutte?Onko kaikilla lapsilla omat huoneet?

Meillä kun muuten tilat riittää vaan makuuhuoneita liian vähän.Tällähetken ekalla on oma huone,sitten 2 seuraava yhdessä ja pienimmät 3 samassa.Pitäisi varmaan jakaa pikkuhiljaa niin että 2 per huone mutta eka ei oikeen tykkää ajatuksesta luopua omasta valtakunnastaan.Taivuttelua ja lahjontaa sekä kiristystä tarvitaan=)

Tänään tämä vanhin ilmoitti ettei halua enää yhtään pikkusisarusta taloon,kun ei tykkää niitä syöttää...Ja oli muuten ehkäpä 3:s kerta kun siihen tehtävään häntä pyysin=)

Vierailija
22/44 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ovat isommat sanoneet, ettei enää lapsia kiitos! Pienimmät taas haluaisivat, " kun sitä on sitten niin kiva pitää sylissä" . Asumme rivitalossa, 104 neliötä. Esikoisella ja toiseksi vanhimmalla on omat huoneet ja kolme pienintä samassa. Näin siirrettiin vasta pari päivää sitten. Sitä ennen toinen ja kolmas jakoivat yhteisen huoneen. Katsotaan nyt sitten tälleen jainakin jonkin aikaa. Nyt ainakin kaikki ovat oikein tyytyväisiä. Niin, vanhin on muutes poika-94, sitten tytöt -97, -99, -02, ja -05.

Perkule, että jännittää, olen kuin tulisilla hiilillä! Testi odottaa huomisaamua. Totuus on sitten kohdattava silmästä silmään...ääks... Tissit on onneksi pirun kipeät, toiveita herättelee...Miten saan nukuttua? Kuluispa aika nopeasti.

kp 29/28?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli asumisesta: meillä vanhimmalla (12v) on oma huone, kaksi keskimmäistä (9 ja 6v)jakavat huoneen, nuorin 2v nukkuu vielä makuuhuoneessamme. 9v on alkanut kiivaasti vaatia omaa huonetta, kun on niin epäreilua, kun kaikilla muilla on kuulemma jo oma huone. Jonkinlaisia remonttisuunnitelmia onkin jo mietitty " ettei olis niin epäreilua" ja kun tuo nuorinkin olisi jo ihan kiva saada muuttamaan " lastenkamariin" .

Minäkin olen kuullut kaikenlaisia loukkauksia suurperheestä vaan ehkäpä sitä on vain joidenkin niin vaikea ymmärtää kun ei ole hoksannut, että me vain toteutamme omaa unelmaamme, niinkuin ihmiset ylipäätään pyrkivät tekemään oli unelma sitten uran luominen tai mikä tahansa.

Minä olen ajatellut näin: elän vain kerran ja pyrin toteuttamaan unelmani mahdollisuuksien mukaan, miksi en tekisi näin?

Lapset ovat mielestäni ihania! Jokaikinen päivä saan jonkin upean kokemuksen kun seurailen lasteni kehitystä. Ja nimenomaan lasten, vauvat ovat ainutlaatuisia, mutta koko tämä lapsen kehityskaari vauvasta leikki-ikään ja murrosikään että joskus sitten myös aikuisuuteen on aivan mahtavaa seurattavaa. Ja tietenkin jokainen lapseni ihan omana ihanana persoonanaan. Näin " ruusuista" on olla suurperheellinen, vaikka onhan niitä huonoja päiviäkin toisinaan...

...kokonaisuutena kuitenkin pelkkää plussaa.

Eli plussaa vain kaikille kuumeilijoille!

aino-liina & neljä ihanaa elämäntarkoitusta (ja joskus vielä viides)

Vierailija
24/44 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itse ois vielä joskus tuossa samassa " jännitystilassa" .

Asumisesta. Me asutaan 105 neliön rivarissa. Tällä hetkellä kaikilla lapsilla on oma huone, mutta kun vauva kasvaa niin siirtyy todennäkösesti kakkosen kans samaan. Kakkonen on ilmottanut haluavansa vauvan samaan huoneeseen. (tyttöjä molemmat).

Esikoinen (poika 9v.) ilmoitti mulle kun kerroin odottavani neljättä, että -MÄÄ EN VAIHDA YHTÄKÄÄN VAIPPAA. Ihan kuin hän ois joutunu niitä montakin vaihtamaan. Hehe!

Vauvalla taitaa alkaa lääke puremaan kun jaksaa jo jokellella ja syö vähän paremmin.

Hyvää viikonloppua kaikille.

Vierailija
25/44 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä ilma! Ja tammikuu mukamas menossa. Tulisi nyt jo kunnolla lunta tai sitten pian kevät. Mun valinta olisi kyllä mieluummin kevät, nää tällaiset talvet on mulle ihan myrkkyä :(

Viidenmutsin tulosta täälläkin jännätään - tulehan pian kertomaan, kuinka kävi :)

Motterylle teretulemast joukkoon! Meinasin sanoa hurjaan, mutta mitäs hurjia me nyt ollaan - lapsirakkaita vaan ;) Sinullakin hieno katras jo kasassa. Meillä esikoinen (tyttö -94) ilmoitti neljännen tulosta kuullessaan, että " jos sekin on poika, niin mä muutan kotoa pois!" . Kahden pikkuveljen jälkeen ajatus kolmannesta samanlaisesta olisi kai ollut hänelle liikaa :) " Onneksi" tuli tyttö. Ja tyttö on myös nykyinen kuopus.

Asumisesta sen verran, että meillä on neliöitä 230 ja makuuhuoneita tulevaisuudessa kuusi. Tulevaisuudessa siksi, että tällä hetkellä käytössä on vain neljä, kun kaksi on remontin alla. Eli nyt esikoisella ja kakkosella on omat huoneet, kolmonen ja nelonen asuttavat yhteistä huonetta ja kuopus on luonnollisesti meidän huoneessa. Mutta koska tilaa on nytkin ihan hyvin, ei tuo remontien etenemisvauhti aina päätähuimaa. No, hiljaa hyvä tulee, eikös? :)

Meillä viimeksi tänään mies taas puhui siitä kuutosesta. Mä olen oikeesti aika äimänä, kun hänellä tuo vauvakuume on nyt ihan oikein tosissaan :) Joten katsellaan, mihin tässä vielä päädytäänkään ;)

Nyt on mnetävä, joten hyvää viikonloppua kaikille!

M ja viisikko

Vierailija
26/44 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut näitä ketjuja täällä jo jonkin aikaa..

Meillä on neljä lasta ja miehelle iski ensiksi tuo vauvakuume..

Vanhin lapsista on vasta eka luokalla ja siitä alas päin on sit loput.. Nuorin on vajaa kaksi vuotta..

Itsellä tuo kierto on ollut 32 ja tein testin tuos tasan 32 päivänä.. puhdas nega oli... tein sit tänä aamuna uuden testin kun menkat oli sen neljä päivää myöhässä ja *Haamu tuli!!!!!

Tilasin kyl eilen kaiken varulta uusia testejä.. et saa sit tehtyä vielä uudestaan jos tänään ois tullut kans nega,, Sen verran vahva tunne itsellä on ollut että olen raskaana jo toista viikkoa.. Ja karmea olo sen lisäksi + muita oireita..

En uskalla edes ajatella mitä ihmiset sanovat jos ja kun tämä raskaus etenee????

Mites viidenmutsi sun testissä kävi?

Vierailija
27/44 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikki.

Kirjoittelin pitkät lorinat tässä koneella ja nyt on koko teksti poissa!!! Blääh! Että pitikin sattua vielä sekin...

Noh, nytpä en sitten alakaan uudelleen kirjoittelemaan samoja juttuja muutosta, remontista, " pölykeuhkosta" , marimekon verhoista, pahvilaatikoista, tapeteista, lattiasta, keittiöstä, kaakeleista, klinkkereistä ja sanoista esim. " luftvärmepump" , jolle en tiennyt suomeksi sopivaa sanaa...(kaikki tämä tarina vain siksi, että se jollain tavalla veisi aikaa ja pian huomaisi jo olevansa huomisessa.) Tosin meillä on muutto edessä nyt viikon päästä joten ajateltavaa riittää muustakin, kuin vain plussista ja oireista...

Tosin minä en pahemmin oireile, ainoa oire kai on se, että menettää viimeisenkin järjen hivenen tässä hullunmyllyssä.

Ajatella, että sitä viedään viimeistä päivää kierrosta nyt. Eteenpäin sanoi mummo lumessa (täällä Ruotsissa sitä muuten nyt riittää oikein painavaa loskalunta)

Hyvää lauantai-iltaa Teille siis sinne.

Huomennapa sitä on sitten viisaampi kai.

Plussalykkyä ja laittakaahan heti viestiä aamulla, että miten on rouville käynyt!

Vierailija
28/44 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelen ' vanhoille' tutuille! Ja uusillekin!

Meilla tuo viitonen on syyskuussa 07 syntynyt ja sita ennen mahtu niin paljon kaikkea, etten ihan helpolla kuudennelle kierrokselle enaa lahtis; tai tekisin sen kylla kun olis aikakone joka ottais pois 5 vuotta omasta iasta!

Mies on jo kuumeilemassa kuutosta; ma en vaan saanu aikaseks naitten tatien aikaan laittaa kierukkaa, niin edelleen elattelee toiveita mun suostumisesta!?! Ikaa mittarissa jo 38, muttei tuokaan mitaan mutta esikko tayttaa heinakuussa jo 16- hiukan liikaa sen itsetunnolle taa mun ' poikiminen' heh hee... viidennelle antoi viela ' luvan' mutta kuudetta ei enaa halua. Ja mulla on kaikki onnellisesti tyttoja; ovat kaks aina yhteisessa huoneessaan ja viitonen sitten aikanaan menee pienempien siskojen huoneeseen... just tehtiin remonttia etta ylim makkari saatiin joten enempaan tassa omassa ei ole tilaa laajentaa, sitten olis mentava vaan vuokralle suurempaan!

Kotiaitinakin oon ollu esikosta asti, eika mitaan kiiretta toihin olis, eika kylla pakkokaan. Mutten siis sen kummemmin ala taalla roikkua, lueskelen vaan teita ja kommentoin silloin talloin...

Voikaa hyvin

-levinia ulkomailta kera 5 tyttelin-

Vierailija
29/44 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain olen samaa mieltä kanssasi. Tiedän, että jos nyt sanoisin miehelle, että haluan vielä yhden niin todennäkösesti yritys alkaisi,

MUTTA MUTTA...jotenkin en pääse eroon siitä ajatuksesta, että mitä jos jokin menee pieleen. -Tulee vaikea raskaus (edellinen oli jo selkäkipuineen ym. pikku kremppoineen), -Entä synnytys (edellisen koin aika pelottavana kun vauvan pää jo näkyi, mutta supparit ja ponnistus tarve loppuivat.)

Synnytyksen jälkeen salissa vuosin tosi paljon.

Tiedän, että ei sais tollasia aatella, mutta takapakkia on pakko ottaa nyt vauvakuume puolelta minunkin, koska muuten ei tule elämästä mitään. Pitää nautiskella nyt vielä tuosta pienestä kuopuksesta 4kk. ja muista muksuista. Sieluni syvimmässä sopukoissa kaipaan silti tänne kuumeilu puolelle ja käyn lukeen myös välillä juttujanne.

Vierailija
30/44 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa,Levinia täällä=)Onnea tyttären johdosta!Olen miettinyt usein mitä sinulle kuuluu!!

Minäkin ikuinen kuumeilija,täällä kurkkimassa.Kyllä me se seiska vielä,jossainvaiheessa,kenties=)

Mutta samoissa ajatuksissa,mitä jos käy niin ja näin...

Lykkyä kaikille odotuksen odotukseen ja odotukseen!

Ihanaa kun on näitä isoja perheitä paljon,ettei olla ainoita laatuaan!

Lähellä ei mutta netissä sentään löytyy suurperheitä ja kuumeilevia sellaisia;-)

Vierailija
31/44 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa täällähän on jo valtaisa joukkio kuumeilemassa. Tuttuja nikkejä alkaa ollaa jo vaikka kuinka paljon ja uutta kierrosta taitaa aika moni lyhyen ajan sisään taas aloitella. Me ei nyt ihan vielä aloitella, mutta toivottavasti keväällä jo päästäis varovaisesti yrittelemään. Ja tosiaan mun puolestani tervetuloa uusille kirjoittelijoille.

Meillä on tosiaan kulkenut autokuume melkein käsikädessä vauvakuumeen kanssa. Edellisen kerran kun vaihdettiin auto niin parin viikon päästä tuli vikat menkat ennen kuopuksen odotusta. Nyt on autokuume sitten saatu tyydytettyä ja reilun vuoden ehti vaan edellinen tila-auto meillä olla ja eilen haimme vielä isomman tila-auton. Nyt ei sitten tila lopu kesken. Nyt ei vaan taida vauva ihan samaan tahtia alkunsa saada, mutta toisaalta eihän sitä tiedä mitä tässä tapahtuu. Seuraavan kokoluokan auto olis sitten pikkubussi ja mä en kyl täällä pääkaupunkiseudulla halua sellasella ajella.

Ei vaan, mun piti kirjoitella noista huonejärjestelyistä ym, mutta isäntä kaipaa mua tonne kainaloonsa (ihana on siinä rentoutua kkun kaikki lapset nukkuu) joten jatkan vaikka huomenissa siitä.

Öitä toivottelee Vaahtis

Vierailija
32/44 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis eihän sitä kuitenkaan oltu raskaana, vaikka mukamas olin varma ja kokenut, PAH! Testasin la-aamuna ja seuraavana yönä alkoi menkat. Onneksi, sillä nyt pääsee heti yrittämään uudestaan:). Olikin muuten tuota negaa lukuunottamatta mielettömän hauska viikonloppu. Lapset olivat koko viikonlopun mummilla ja meillä vietettiin siis harvinaista luxusaikaa. Matkamessut ja stand upit tuli koettua ja aika kovan humalan. Ja krapulan. Mutta kyllä teki hyvää. Nyt on ihan eri mieli, varsinkin kun tietää, että muutaman viikon päästä voisi olla ihan eri tulos tikussa:). Enemmän yritystä vaan. Vähän laimeaa tuo yrittäminen olikin noiden pupuilujen suhteen viime kierrossa. Missasin oviksen kokonaan jälkikäteen tajuttuna. Arvioin oviskivut ja kierronpituuden ihan väärin. Viisaampana seuraavalle kierrokselle.

viidenmutsi kp 2/31

Vierailija
33/44 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä meillä siis lähinnä minä kuumeilen seiskaa ;)

Aina se kuume vaan nostaa päätä vaikkain sen välillä saa taltutettua.

Meillä muksut on 16,14,12, 10,6 ja 4.. 16 v jo sanoi tuossa , että ettekait te nyt enään... toki lisäten heti perään, että eihän se hänelle kuulu miten me lisäännytään. mutta hälle tämä sisarus määrä olis ihan riittävä... Niin no kait se on noitten teinien mielestä noloo jos mutsi ja faija lisääntyy kun on jo niiiiin vanhoja.. niin 40 tulee täyteen tänävuonna...

Ainakin tässä on saanut huomata, että ikä yhdistettynä ylipainoon ei tee raskautumista helpoksi, enne on tullut raskaaksi tyyliin " nyt haluan" ja siinä se jo olikin ja nyt saa vaan odottaa ja odotta.. plaah.

Mutta eikun sotaan läskiä ja tätiä vastaan....

-rölli kp 6/28-30

Vierailija
34/44 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riesa - 21.01. 22:22 vastaa tähän viestiin (8/8)

Iltaa sinne Suomeen.

Täälläkin ollaan elonperällä.

Kierto alussa, lokakuuhun mennään 1/29.

Tosin, kuten jo aikaisemmin kirjoittelin, ei minulla niitä " oireitakaan" ollut. Muuta kuin lämpöä ja äänenkäheyttä. (se viimeiseksi mainittu rakennuspölystä kiitos muuttoremontin!) :-)

Tiesin jo ilman testailuja eilen, että kyllä menee uudelleen yrityksen puolelle tämä homma, nimittäin lämmöt laskivat kerta heitolla.

Tietysti, kyllähän se kirpaisee tämä odotus plussasta, jota ei kuulu. Tai mitenkä sen nyt sanoisi...nämä hyvät yritykset alkavat tökkiä; ensin kuumeilee, sitten tulee plussaa ja sitten menee kesken niinkuin viime vuonna lokana. Hitto.

Ei kai tässä muuten näin mahdoton kuumeilu olisi päällä, mutta asian yhäkin hankalammaksi tekee mieheni kaksi vanhempaa lasta (siis vielä märkäkorvia tosin) joista se vanhempi odottaa lasta. Laskettuna kaiketi toukokuu, jolloin mekin olisimme omamme saaneet....

Niin, olen kertonut tarinaa aikaisemmin, että välimme näiden vanhempien lasten kanssa ovat todella huonot. Enkä minä heitä kyllä juuri nyt niin kauheasti elämääni kaipaa. Mutta sepä siitä.

Remontti on käynnissä ja muutto nyt viikonloppuna. Kiire on älytön ja jos Dolly Parton laulaa, että working nine to five niin minä voin laulaa, että working seven to twelve!! Tämä on ihan hitonmoinen homma, mutta ompahan jotakin muuta tekemistä kuin omaan napaansa tuijottamista.

Juuri nyt olen kyllä aika väsynyt ja suht " takakireä" kaikkeen. Takki on tyhjä, soppa on koneesta loppu, ei iske, evvk, wtf, meni kiville...etc.

Mutta eteenpäin mennään sanoi mummo lumessa. Pakko.

Täytyy vain luottavaisin mielin katsoa huomiseen. Se on vissiin sitten skorpparivauvojen aika loka lopussa ja marraksena.

Niin, minulla kun noita " elukoita" ja " nilviäisiä" riittää. Skorppari löytyy ja rapu. Sitten leijona ja kalat. Viimeisenä oinas.

(Se kuudes, joka oli jo tulossa, olisi ollut härkä.)

Mutta riittäähän näitä horoskooppeja, joka kuulle omansa...

Onnea kaikille plussille.

Mukavaa VIIDENMUTSI, että olet vielä täällä kanssani. Ja kaikki TE IHANAT MUUTKIN! Yhdessä jaksetaan.

Kiitos että sain purkaa mieltä.

Vierailija
35/44 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä loytyy näkojään kohtalotovereita. Minä haaveilen jo kuudennesta! Ikää alkaa jo olla, vaikka nuoreksi itseni vielä koenkin.. Tuntuu, että järjen kanssa ei tällä jatkuvalla vauvakuumeilulla ole mitään tekemistä. Ehkä haluan vielä kerran kokea sen raskauden, synnytyksen ja ovathan nuo lapset ihania!

Ensimmäiset kolme lasta meillä on tullut suht helposti, mutta sen jälkeen olen kokenut kolme tm-raskautta - myos siis kaksi lasta syntynyt. Nämä tm-raskaudet olivat aika rankkoja kokemuksia ja nyt vähän kyllä mietityttää jos se sama rumba alkaa taas... Gynegologini sanoi, että olen " erittäin hedelmällinen" ja ovistestin mukaan vielä ovuloin, mutta olen myos stressaavaa tyyppiä... mitäs jos en enää tulekaan raskaaksi tai se kestää tuhottoman pitkään... Mutta kiva ettV täällä on muitakin samoilla fiiliksillä. Tsemppiä kaikille!

Vierailija
36/44 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkatarhaa lainatekseni " eii oo järjen kanssa mitään tekemistä" , mutta vauvakuume vaan on. Minulla siis neljä ihanaa lasta on ja viidennestä haaveilen. Minulla on myös aivan samanlaisia tuntemuksia kuin kukkatarhalla. Olen myös stressaaja tyyppi ja on kaikenlaisia stressaavia kokemuksia edellisten raskauksien ja synnytysten tiimoilta. Mietin että voiko sitten kuitenkin vielä " onnistua ja mennä kaikki hyvin" kun minulle on jo suotu neljä lasta. Myös se että ikää on enemmän tuo omat riskinsä. Nyt kun olen vasta haaveilu vaiheessa, yritän henkisesti latautua, että sitten olisi voimia jaksaa odotus stresseineen....niin että saisin vielä yhden kullanmurun. Jotkut kuulemma rakastavat raskaana oloa???, minulle onnen täyttymys on vasta koittanut synnytyksen jälkeen.

aino-liina

Vierailija
37/44 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin raskaana olisin.Ihan kumma olo.Ei meilä ole yritystäkään vielä.Kondomi ehkäisyllä mennään ja teoriassahan olisi mahdollista että ehkäisy olisi pettänyt mutta niin kauan ollaan lasten välissä samoin ehkäisty eikä yhtään vahinkoa ole käynyt,olen epäilevä.Mutta ihan on raskaana oleva olo.Huonon olon aaltoja ja paleltaa ja sellainen jännitysolo vatsassa,kuin perhosia vatsassa.En tiedä edes mikä kiertopäivä on,olisikohan joku24 tai jotain sellaista.Vauvakuume taitaa tehdä tepposensa pikkuruisessa päässäni=)

Vierailija
38/44 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviko se vihdoin sitten tuli, toivottavasti! Ihanaa, että alkaa olla jo päivä pidentynyt, jaksaa itsekin niin paljon paremmin :)

Viidenmutsille pahoittelut negasta! Kyllä se aina hetken kirpaisee, vaikka lapsia ennestäänkin on. Onneksi olette jo suunnanneet katseet kohti seuraavaa yrityskiertoa :)

Motterylla " outoja" tuntemuksia. Vieläkö ne jatkuvat? Voihan se olla, että ehkäisystä huolimatta olet raskaana.

Mulla on myös vähän samanlaisia aatoksia kuin Risellalla ja levinialla. Eli mahdollisessa seuraavassa raskaudessa mietityttää aika moni asia. Alkaen pahoinvoinnista ja päättyen synnytyksen sujumiseen. Ja niin kuin kaikki tiedämme, siihen välillekin voi mahtua mitä vain :/ Toisaalta, se ei pelaa, joka pelkää... Mistäänhän en takeita saa, vaikka kuinka pohtisin ja pelkäisin. Ja miehellä edelleen kuumetta piisaa ;)

No, katsellaan nyt rauhassa, mitä tulevaisuus tuo.

Mukavia talvipäiviä kaikille!

M ja viisikko

Vierailija
39/44 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein tullut kirjoiteltua, vähän niin kuin taka-alalla olen ollut. Kamalan kiireiset päivätkin olleet, kun 6-ja 3-vuotispäiviä on vietelty. Miun pieninkin jo siirtyy neljännelle ikävuodelle...nyyh! Kyllä tähän jo uusi vaaveli tarvittaisiin. Vaikka ihanastihan nuo pienimmätkin vielä tykkäävät sylissä nyhjätä. Kamala flunssa-aalto iski päälle, nyt minuun. Esikoinen kävi ihan korkean kuumeenkin läpi. Laski, että viimeksi oli kipeänä vuotta aiemmin, vesirokossa. Kyllähän sitä kerran vuodessa pitää sairastaa:). Onneksi ovat niin perusterveitä lapsia.

Tajusin tuossa, että meillä juhlitaan jo rippijuhlia kesällä 2009, hertslyygeli, kylläpä aika kuluu...! Onneksi itse ei vanhene, vaikka lapset kasvavatkin;).

Vauva-asia yrittää olla taka-alalla. Sitkeästi kyllä pyrkii pinnalle. Katsotaan nyt sitten mitä tämä kierto tuottaa vaiko eikö mitään.

viidenmutsi yk 2, kp 9/31

Vierailija
40/44 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei näy niitä kerran kuukaudessa käväiseviä.Menin hulluna testin tekemään ja nega se varmaan oli.Tuli siihen sellainen haaleanvaalea juuri ja juuri lampun alla havaittava toinenkin viiva mutta..

Olisihan se ihan uskomatonta että olisin tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi.Eihän me olla harrastettu tässäkuussa kuin seyksi ainoa kerta ja jos se olisi sitten siinä.Kyllä nyt on varmaan kuume niin pahassa jamassa että saa tämän emännä sekaisin.