Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~ELOKUISET ja viikko 3~~~

14.01.2008 |

Pakkanen paukkuu täällä apaut -17 asteen tietämissä, mutta huomiseksi on taas luvattu nollakelejä, plääh!

Ummaliini kyselit noista närästyslääkkeistä: Mulla itellä ei ollut mitään vaikutusta Renniestä, vaan parhaimman avun toi Multitabsin raskausajan närästystabut, joita saa apteekista. Suosittelen niitä :)

Jahhans, en kerkee enempää, ko aukaseen pinon. Palajan paremmalla aikaa....

AJ & natiainen tasan 8+0

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkas se mun viesti mahtoi havita? Tuleekohan nyt tuplana?

Kivaa, etta taalla on nain paljon meita elokuun odottajia! On ihanaa lukea kaikkien viesteja. Itse en ole kirjoitellut pitkaan aikaan, silla unohdin salasanani...

Taalla menee nyt hyvin. Olen n. viikolla 11 (ensimmainen laakarinkaynti - taalla ei ole neuvolaa - on vasta maanantaina) ja nyt vihdoin pahoinvointi loppui. Aamuisin on nena vuotanut verta. Sita ei ole aiemmissa raskauksissa tapahtunut (tama on nyt 3.). Ja vasyttaa koko ajan, kuten naemma muitakin.

Joku lahetti sen pyytamani listan kielletyista ruoka-aineista. Kiitos. Taalla vakuutusyhtion terveydenhoitaja soitti (voi tata byrokratiaa!) ja han mainitsi ainoastaan, etta ala syo sushia, ala kay kuumassa suihkussa, juo paljon vetta ja syo All Bran flakeseja (ummetusta valttaakseni). Nyt taytyy kanssa viela kehua, etta kylla me suomalaiset tiedetaan!!! Terveydenhoitaja sanoi, etta mun pitaisi pyytaa laakaria informormoimaan sellaisista seikoista kuten: veriryhmani, ja onko matala vai korkea verenpaine, rhesustekija jne. Ma sanoin, etta kylla ma ne tiedan (satun olemaan A-, ja osasin kertoa edellisten raskauksien verenpaineet ja hemoglobiiniarvot). Ma luulen, etta taalla ei tallaisia tietoja edes anneta potilaille.

Voi ei. Nyt tytto itkee ja kaipaa syliin. Kirjoittelen maanantaisen laakarikaynnin jalkeen. Eivat tee muuten sita NP-tutkimusta :( On kylla yleistymassa taallakin, mutta Suomi on paljon edella.

Terkkuja USA:sta. Ulkomaan_mamma

Vierailija
62/65 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mukava aina lueskella teidän muiden kuulumisia - varsinkin nyt kun raskaus ei vielä ole ihan julkista tietoa, niin on kiva kun siitä voi jutella toisten kanssa. Voimia myös niille, joilla mieltä vaivaavia juttuja on ollut. Eiköhän kaikki järjesty ihan parhain päin!

Aika monelle ollaan kyllä kerrottu, hiukan epäloogisesti olen kertonut joillekin työkavereille sekä parille muulle kaverille, kummatkaan isovanhemmat eikä sisaruksistakaan tiedä kun mun sisko, joka on maailmalla reissaamassa eikä sieltä kamalasti juoruile :) Esikoiselle muuten kerrottiin torstai-iltana ja raukka on ihan tuskissaan kun ei pääse uutista toitottamaan koko maailmalle.

Voikohan olla, että jo näillä viikoilla vauvan liikkeet voisi tuntua? Ihan sen kaltaista hipsuttelua on eilen ja tänään tuntunut alavatsalla - oikeastaan aiemman kokemuksen mukaan olen aika varmakin, että vauva se siellä liikkuu :)

Mies lähti lasten kanssa hetkeksi ulos jotta saan hengähtää - heräsin aamulla karseassa flunssassa ja olo on aika kehno. Etova olokin palasi muutaman päivän tauolta kaiken kukkuraksi. Mutta nyt pitää varmaan lähteä lämmittämään sapuskaa, mukavaa iltaa kaikille!

anna ja rv 11+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on ollut kyllä niin kurja päivä...väsyttää, huono olo,lapset kitisee...huoh. tuntuu ettei mikään huvita =/ ulkonikin kauhee myräkkä, ei huvita lähtee kävelylle ..se yleensä piristää..no kaipa tämä täsät huomiseen mennessä..

huonovointinen peetu 7+4

Vierailija
64/65 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas muutaman rivin saisi kirjoitettua..

Huono olo ja väsy vaivaa täälläkin. Ja ton esikoisen kanssa touhuaminen vaatii myös veronsa, eli eipä ole kovin paljon tullut koneella istuskeltua..

Monella oli ollut tuhruttelua ja ihan vuotojakin. Jaksamista niiden kanssa! Toivottavasti ei ole kuitenkaan vaarallista!

Iselläni ei tuhrua toistaiseksi ole keskiviikon jälkeen ollut ja toivottavasti pysyykin pois! On se vaan niin ärsyttävää ja hermoja raastavaa, että ei sitä kenellekään toivoisi!!

Mukava tosiaan lueskella muiden kuulumisia, kun kuitenkin melko samoissa viikoissa mennään:) Ja mielenkiintoista miten muualla kuin Suomessa hoidetaan raskauden seuranta. Ainoo, mikä ihmetytti, että ulkomaan_mamman vakuutusyhtiöstä kehoitettiin välttämään kuumaa suihkua? Miksihän? Jotenkin suomalaisena " saunojana" tuo tuntuu oudolta.. Tietenkin raskaana ollessa olen välttänyt ihan mahdottomia löylyjä ja näin alkuraskauden pahoivoinnin keskellä ei sauna ole käynyt mielessäkään.. Mutta valistakaahan tyhmää mistä moinen suositus:)

Nyt täytyy lähteä, että riittää muillekin tilaa;)

Voikaa hyvin!

Kamomilla rv 8+6

Vierailija
65/65 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt vko 4 pinoa niin tulin infoamaan tänne:)kättärillä kun olin viime to kaikki oli hyvin,hematooma on vielä jonkin verran jäljellä=(eilen alkoi runsas ja kirkas vuoto...tänään uusinta tarkistus,eli kättärille taas...on tämä hermoja raastavaa...loppuisi vuodot niin saisi mielenrauhan.

Noista raskausviikoista,eli kun minulla on nyt rv 9+2 niin olen viikolla 10,näin ainakin neuvolatäti sanoi edellisessä odotuksessa.

Minulla oireet vaihtelee,tisut on välillä kipeät ja satunnaista pahoinvointia on,Huolettaa kun aina ei oireita ole niin heti pelkää että kaikki ei ole ok.Esikoista odottaessa oksensin joka aamu ja nukuin vaan.Masu on kasvanut kivasti,ostin ekat mama pöksytkin kun kaikki puristi niin että masuun sattui.Palailen myöhemmin nyt alkoi masussa nälkä kurnimaan!