Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi, että yli 170cm naiset ovat kamalia amatsoneja!

Vierailija
14.01.2008 |

Hän on itse 191cm pitkä ja lihaksikas, ei vain voi sietää pitkiä naisia. Minä olen kuulemma naisellisuuden perikuva 160cm ja kurvikkaan hoikka:)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi vaan sun mieliksi

Vierailija
2/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta onneksi sitten on paljon niitä, jotka ovat sitä mieltä, että minä olen 178cm pituudessani upeuden huippu :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas pitää pitkistä ja hoikista naisista

t.170cm

Vierailija
4/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 174cm ja siroluinen. En todellakaan ole mikään amatsooni!

Vierailija
5/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt ainoa oikea totuus, kun se tuli sun miehen suusta?

T:170 cm, ja korkokengät jalassa vielä vähän pidempi :)

Niin, ja niitä kurvejakin löytyy, se ei ole vain " pienten" naisten ominaisuus!

Vierailija
6/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkät naiset pelottaa!

Vierailija
7/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pätkät naiset pönkittävät hänen itsetuntoaan, koska hän näyttää entistä pidemmältä sellaisten seurassa. Oletteko muuten huomanneet, että isoilla karpaaseilla on aina pikkuriikkinen nainen, kun taas usein keskimittaista hieman pidemmät " pariutuvat" useimmiten keskenään. Se on lyhyillä ja pitkillä siis egon pönkitystä molemmin puolin..

Vierailija
8/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi on kyllä itsellään sitten huonot geenit, kun hänen perimällään tulee taatusti pitkiä amatsoneja tyttäristäänkin:( Hän ei varmaan sitten heitä rakasta.

Vierailija
9/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen, ihan liian pitkä, jopa mieheksi. Varmasti kömpelö ja rumaluinen.

Liika pituus ei kaunista miestä yhtään sen paremmin kuin naistakaan.

Vierailija
10/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka täällä haukkuvat lyhyitä miehiä kääpiöiksi, vaikka sitä eivät oikeasti ole!!!

Eli olisko niin, että se pitkä nainen, joka miestä haukkuu kääpiöksi ei oikeasti olekaan ihan niin sinut pituutensa kanssa ja yrittää kompensoida sitä haukkumalla lyhyempiä miehiä?????

Vierailija
11/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa saa oikein hätistellä naisia pois. Lisäksi hän on akateeminen. Itsekin toki olen, olen myös kaunis ja siro.

Vierailija
12/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluonnollisia. Tuskin voisi kukaan harkitakaan puolisokseen, kun on liian pitkä naiseksi !

Vierailija
13/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näyttää tosi hauskalta kun joku 2-metrinen kulkee 160 senttisen kanssa. Mutta jokainen tietysti taplaa tyylillään.

Itse olen tyytyväinen jokaikiseen senttiin omassa 176cm pitkässä kropassani ja eipä ole miehenikään (188 cm) koskaan valittanut. Päin vastoin.

Vierailija:

kaikki pätkät naiset pönkittävät hänen itsetuntoaan, koska hän näyttää entistä pidemmältä sellaisten seurassa. Oletteko muuten huomanneet, että isoilla karpaaseilla on aina pikkuriikkinen nainen, kun taas usein keskimittaista hieman pidemmät " pariutuvat" useimmiten keskenään. Se on lyhyillä ja pitkillä siis egon pönkitystä molemmin puolin..

Vierailija
14/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan kuolaa mallien perään, jotka ovat pääsääntöisesti vähintään 175cm pitkiä. Miehesi ihailee varmaan Madonnaa ja Salma Hayekia.

Vierailija
15/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tosin tykkää toisesta ja toiset jostain muusta.

Vierailija
16/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehellä olla mielessa vaan sotanorsut eli noin 180cm ja 90kg naiset. Muistuta et on naisia jotka on esim 174cm ja 55kg joilla on vielä suuret rinnat niin miehesi todenäköisesti sanoo et no joo kyllähän sellainen nainen on tosi sexy

Vierailija
17/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä miehisyyttään. Minä olen pitkä nainen ja minulla on yleensä keskimittaisia miehiä. Yleensä vaatii mieheltä myös itsetuntoa lähestyä pitkää naista. Minulle kelpaa vain fiksu ja fyysisesti miehekäs ei pelkkä fyysinen mies. Mutta hei eikö ole ihanaa, että miehesi pitää sinusta.

Veikkaan kyllä, että kun hyvin muodostuneet pitkät sääret kulkee kenen tahansa miehen ohi, niin kyllä pää kääntyy.

Vierailija
18/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte te sekasin

Vierailija
19/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 170 cm, ei todellakaan ole liian pitkä, tai mikään amatsoni, jos on muuten hoikka.

Itse olen ihan keskipituinen, 167 cm. Hyvä ystäväni on 174 cm, ja todella upea näky. Ei ole edes mielestäni niin pitkä, että hän jotain kummajaiselta näyttäisi, eikä todellakaan amatsooni. Siro ja muutenkin nätti, vaikka on jo 2 lastakin synnyttänyt.

Mä olen suorastaan " kateellinen" ystävälleni.

Vierailija
20/32 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi ettei pidä lyhyistä naisista kun niillä on patukkajalat ja paksut pohkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä