Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko ottaa kääpiömiehen eli alle 170cm pitkän?

Vierailija
13.01.2008 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo senkin takia, että en tunne yhtäkään lyhyttä miestä, jolla ei olisi jonkin sortin kompleksia koostaan. En jaksaisi paikata aikuisen ihmisen egoa koko ajan.

Vierailija
42/46 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään ulkonäköön liittyvät seikat ovat aika merkityksettömiä jos muuten pidän miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tasan keskipituinen. Voisin ottaa itseni pituisen tai vaikka lyhyemmänkin. Olisi turvallinen olo.

Oma mies on vähän yli 170 cm, ihan hyvä.

Vierailija
44/46 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-20 cm ja paksuuttakin riittävästi, mitään laihaa ruikkumunaa en halua

Vierailija
45/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla yksi tosi lyhyt mies, joka on kuitenkin naisten saunassa tehdyn äänestyksen mukaan ehdottomasti koko porukan miehekkäin ja ihanin mies (tämä vain siis teoreettisena pohdintana...). Pituutta on varmaan 165 senttiä, mutta mies ei ole mikään luipero ja on luonteeltaan tosi kiva. En edes tajunnut, että hän on niin lyhyt, ennen kuin mies puhui lapsensa pituuskehityksesta, että heidän suvussa lapset on kasvaneet lähinnä kohdussa ja lopettaneet sitten siihen... :-).

Oma ihana mieheni on 178 senttiä, muutaman sentin pidempi kuin minä. Aikaisempina vuosina olen seurustellut myös itseäni lyhyempien miesten kanssa.

Vierailija
46/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös seurustellu n. 165 cm miehen kanssa ja nykyinenkin on just jämpti 170. Ei mitään haittaa, olen huomannut että lyhyemmillä miehillä on kalu suurempi ja taidot parempia mutta ei voi tietenkään yleistää. Toinen asia mitä olen huomannut että moni lyhyempi mies harrastaa tai on harrastanut taistelulajeja ja lihaksetkin on yleensä siinä kunnossa=)! Itse olen 162 pitkä ja en kyllä lyhyempää miestä ottaisi, itsekkin olen nysä niin olis aika epämukavaa jos mies lyhyempi. J a puhumattakkaan mitä sitten lapsista tulisi. Tytöillehän se ei ole kauhea ongelma olla lyhyt mutta pojille....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi