Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko ottaa kääpiömiehen eli alle 170cm pitkän?

Vierailija
13.01.2008 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kivaa jos mä olen se joka joutuu kantamaan miehen kynnyksen yli.

Vierailija
22/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 165 cm miestä ei kyllä edes luokitella lyhytkasvuiseksi.

Kaksi lyhyttä, mutta ilmeisen vetovoimaista miestä julkisuudessa, Harkimo ja L-K Taipale, molemmilla varsin pitkiä siippojaa. Onneksi kaikki ei ajattele naurettavan perinteisesti pituudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisuudesta ja rahasta.

Vierailija
24/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeisivät isoja naisiaan silmät päästään kotonakin.

Vierailija
25/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: miehekäs iso nainen

Vierailija
26/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä aika halventavaa nimittää lyhyitä miehiä kääpiömiehiksi... Ovatko sitten esim. yli 180-senttiset naiset jättiläisnaisia?

Vierailija
27/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiä naisia. Kai se on jokin valtataistelun ja kompensaation muoto sekin.

Vierailija
28/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole tarvetta nimitellä ketään jättiläiseksi sen enempää kuin kääpiöksikään. Kysyin vain, käyttääkö esim. ap tuota jättiläisnainen-nimitystä pitkistä naisista, jos kerran lyhyet miehet ovat kääpiömiehiä.

Itsekään en oikeasti ole omasta mielestäni mikään kääpiönainen, siksi tuo sana oli viestissäni lainausmerkeissä. Ihan yhtä halventavia nimityksiä kaikki, minusta kun ihmisen pituudella ei ole mitään väliä.

t. 51

Vierailija
29/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä suunnatonta vetoa pitkiin miehiin, mutta se ei todellakaan ole ensisijainen kriteeri. Ei oikeastaan kriteeri ollenkaan. Kunhan on minua (161 cm) pitempi, niin riittää. Tärkeämpää on se, että mies on mukava ja kiltti ja hyvä minulle.

(Luin muuten vuosia sitten Tieteen kuvalehdestä, että kääpiön raja naisella on 148 cm, miehellä 158 cm. Sana kääpiö kuitenkin taitaa tuntua aika halventavalta, ja nykyisin puhutaan mieluummin lyhytkasvuisista.)

Vierailija
30/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ollut näin aikuisiälläkin muutama itteeni lyhempi mies, maksimissaan varmaan 5 senttiä lyhempi. Mutta kyllä se jotenkin ankeaa on, etenkin, kun tykkään että kengässä on korkoa. Se vaan on ihanaa, että mies on isompi, en osaa sitä muutenkaan selittää.

Vierailija
31/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 178cm niin en haluaisi lyhyempää kuin itse olen.

Vierailija
32/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ihan vakavissaanko joku AIKUINEN nainen on muka sitä mieltä, että elämänkumppania etsiessä pituudella on isokin merkitys? Ihme asenteita, alkaa suorastaan puistattaa :-/ Ei käy kateeksi miestenkään elämä, jos tasa-arvo tarkoittaa sitä, että naisista on tullut sikoja...

Vierailija
33/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluution sanelema juttu, naiset haluavat pitkiä miehiä!

- mua ei yhtään kiinnosta alle 180 senttiset oikeastikaan, mä en näe niissä mitään mikä kiinnostaisi tai sytyttäisi

Vierailija
34/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sentään silti väitä, ettenkö missään nimessä voisi " huolia" pitkää miestä, jos sattuisin sellaiseen rakastumaan. Aika pinnallinen pitää ihmisen olla, jos ulkonäköjuttujen takia jättäisi sydäntään kuulematta. Ja Se Oikea saattaisi myös mennä vahingossa ohi. Silti myönnän, että etukäteen tuntuisi tosi vaikealta ajatella itseään hujopin kainaloon, kun olen itse hukkapätkä ;) Eli ymmärrän hyvin pointin toisinkinpäin, jos nainen on itse yli 170cm pitkä. Mollaamista en silti tajua, sellainen kertoo enemmän haukkujasta itsestään.

Vierailija
35/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIS IS HJUMÖR...

Vierailija
36/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäjän pressa kanssa 170 ja Al Pacino 160 cm, joten onhan noita...

Vierailija
37/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

63:

" Lyhyestä miehestä ei ole suojelijaksi!

Evoluution sanelema juttu, naiset haluavat pitkiä miehiä! "

Eipä jakseta yleistää, mua ei ainakaan pitkät miehet innosta.

On pitkillä miehillä ja naisillakin kaikenlaisia komplekseja. Oletteko huomanneet, että monet tosi pitkät ovat tosi huonoryhtisiä? Voipi johtua siitä. että ovat nuorena olleet jo kaveriporukassa päätä pidempiä ja ihan tarkoituksella lysyssä, etteivät erottuisi niin paljon porukasta.

Ja tosiaan, eihän alle 170 cm mies ole lähelläkään lyhytkasvuista. AP on ihan pönttö. Itsellä huono itsetunto selvästikin.

Vierailija
38/46 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ap:n kysymykseen lienee selvä :) Mainittakoon vielä, etten itsekään ole mikään hongankolistaja.

Vierailija
39/46 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä viitsisi päätä lyhyenpää sentään ottaa. Nytkin mieheni 5cm lyhyempi.

Vierailija
40/46 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että se sulkee pois aika ison osan maailman miehistä, mutta ei voi mitään. Mulle tulee kerta kaikkiaan epämukava olo itseäni lyhyempien miesten seurassa. Itse olen 175.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän