Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen nimi tatuoituna

Vierailija
15.11.2008 |

onko sulla tai miehelläsi. millainen tatuointi on ja missä kohtaa kehoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja lasten nimet tatuoituna käsivarren sisäsyrjälle sellaisella koristeellisella kaunokirjoituksella

Vierailija
2/10 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen nimet on tatuoitu rintaan, siinä on sellainen kuva keskellä ja sen alapuolella nimet sellaisissa " kirjoituskääröissä" Lapsiluku on kuulema täynnä, kun siihen ei mahdu kolmatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin. Paikkaa en oo vielä keksiny. Toinen lapsi tulos.

Vierailija
4/10 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi joskus haluaa muuttaa nimeään, on siinä sitten naurussa pitelemistä. :D Itse en voisi ottaa tatuointia, koska en keksi mitään sellaista, jota voisin haluta katsella koko elämääni.

Vierailija
5/10 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi joskus haluaa muuttaa nimeään, on siinä sitten naurussa pitelemistä. :D Itse en voisi ottaa tatuointia, koska en keksi mitään sellaista, jota voisin haluta katsella koko elämääni.

Vierailija
6/10 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiinkö sun mielipidettäsi?

Mutta ihan sinun iloksesi kerroin.

Vierailija
7/10 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten nimet sydämien sisällä ja alla syntymävuodet. Tatuoinnin ottamisen jälkeen on tullut/tulossa lisää lapsia, joten taitaa olla uuden tatskan paikka myöhemmin :-) Varmaankin toiseen käsivarteen.

Vierailija
8/10 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen nimi nilkassa tuossa jänteen ja kantapän välissä...oisin ottanut kiinalaisilla kirjaimilla,mut siellä ei tunneta r-kirjainta.joten otin ihan suomeksi...

Vierailija
9/10 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jossain vaiheessa kyllä.2 lasta,tyttö ja poika.

Mies ottaa nimet käsivarteensa ulkosyrjään,itse haluan niskaan yhden kuvan,jossa molempien nimet (ehkä myös vuosiluvut?)

Vierailija
10/10 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on käännetty japaniksi ja minulla se on ihan omana kuvanaan niskassa ja miehellä toisen tatuoinnin sisällä käsivarressa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi