Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen suuresti sellaisia naisia..

Vierailija
13.01.2008 |

Jotka ihan pokkana uhraavat oman elämänsä miehelle. Asettaa miehensä menot, työt, harrastukset ja yleensä ihan kaikki omiensa edelle. Kuvittelevat että he ovat viimekädessä vastuussa lapsista ja heidän tulee perua menonsa, jos miehelle tuleekin yllättäen meno. Koskaan i ole miehen velvollisuus hommata hoitajaa... HUOH. Ja näuitä naisia on paljon....... mihin ne itsenäiset naiset katoaa ku menevät yhteen miehen kanssa????

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ellei mene niin lapset saa tuntea nahoissaan? Ja jos tuo olis eron ainoa syy, niin huono sekin lasten kannalta. Minä ainakin rakastan lapsiani, ja sen takia " uhraudun" , en mieheni takia.

Sitä paitsi lapset on pienia vain lyhyen aikaa, en viitisi käyttää sitä omista oikeuksistani taistelemiseen. Mutta kerrotko mkä sun ratkaisu meille on?

Vierailija
2/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että myös vaimolla on elämä. Tai sitten on turha itkee 20 vuoden päästä sitä, kun ei koskaan saanu tehdä sitä tai tota, ja mieskin lähti jonku harakan perään, koska piti itsestään selvänä, ja sanoi vielä lähteissään, hanki akka elämä ettei tarvii elää muiden elämää....

Vierailija
4/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mun tuttavapiiriin. Yksi nainen on vähän outo, ei antaisi miehensä harrastaa mitään, eikä muutenkaan oikein käydä yksin missään, muualla kuin töissä. Mutta se on ainoa tuntemani nainen, joka käyttäytyy parisuhteessaan " oudosti" .

Vierailija
5/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuu, yleensä kyllä. Mutta jos näitä yllättäviä menoja tulee, että ainiin, Keke pyys katoon matsia illaks, moro! niin en mä nyt pakota perumaan. Itse en häivy 5 min varoitusajalla, vaan sovin menot etukäteen ja usein jää sopimatta, koska miehelle tulee näitä menoja... No voin olla tyhmä joo. 3

Vierailija
6/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ihmetelkää lisää... 3

Vierailija
7/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osallistuu, yleensä kyllä. Mutta jos näitä yllättäviä menoja tulee, että ainiin, Keke pyys katoon matsia illaks, moro! niin en mä nyt pakota perumaan. Itse en häivy 5 min varoitusajalla, vaan sovin menot etukäteen ja usein jää sopimatta, koska miehelle tulee näitä menoja... No voin olla tyhmä joo. 3

Miksi sinun menosi olisivat vähäpätöisempiä? Jos sinä olet sopinut jotain niin ei se miehen meno mene siitä ohi, jollei nyt joku lääkärinaika ole kyseessä. Miksi menette miehen pillin mukaan?

Kyllä kummallakin pitäisi olla sama oikeus mennä.

Vierailija
8/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En voi edes kuvitella että meillä toimittaisiin noin. Jos joku yllättävä meno on miehelle tai itselleni tullut tyyliin työporukka päättää lähteä yllättäen lasilliselle, on se tottakai ihan ok jos ei ole sovittuna muuta, mutta ikinä koskaan missään olosuhteissa mies ei sopisi mitään päällekkäin mun menon kanssa tai päinvastoin. Koskee myös esim. lasten harrastusiltoja, toinen vie ja toinen on kotona muiden lasten kanssa ettei sen viejän tarvitse raahata koko joukkoa mukanaan.

Vierailija
9/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole kiva tulla illalla myöhään kotiin kun lapset vielä hilluu eikä ole tietoakaan iltatoimista. 3

Vierailija
10/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrosikäisen neuvo?

Ei kai se tyhmyys poistu sillä, että itse alkaa myös olla tyhmä! " Joo, potut pottuina" , en ole ikinä kestänyt tuollaista kehittymätöntä tyyliä.

Jos mies käyttäytyy veemäisesti, niin tuskin se auttaa, että täällä vielä haukutaan naiset päälle. Yksi mitä mä en ole ikinä kestänyt on tollainen toisten naisten syyttely! Pahimpia ei ole edes ne typerät äijät vaan tollaset muijat, jotka ei " tajua" mitään.

Minulla kolme lasta ja mies joka joustaa (molemmilla vapaata tarvittaessa, vie nuorimman hoitoon ja minä haen, isommat jo koulussajne.). Mutta kyllä se jokaisen parisuhde notkahtaa jossain, ei täydellisiä kai ole missään.

Meilläkin minä teen omasta mielestäni enemmän, mutta varmaan myös mies omasta mielestään jotain enemmän. Mene ja tiedä!

Vierailija
11/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on siis työmenot, liikunta, kaverit. Samalla viikolla 5päivänä eri syy, mutta menee silti. Kiellänkö työn, liikunnan vai kaverit? 3

Vierailija
12/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa miehen havahtumaan tilanteen järjettömyyteen, ja siihen miten epäreilua sellainen on. Mies ei ehkä edes tiedosta näkökantaasi, jos vaan jatkat samaa rataa ja annat miehen juosta.

T. kokeillut ja toimivaksi tavaksi havainnut

Vierailija
13/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä minä joustan useasti, mutten aina, mieskin joustaa, jos ei ole tärkeämpi meno.

On kaveripiirissä sellaisia, joissa mies kyselemättä menee ja sopii menojaan ja nainen joutuu paljon enemmän miettimään, jos jonnekin aikoo mennä. Mut on sellaistakin, että mies ei voi mennä minnekään, kun nainen tarvii sen apua aina kotona ja on mustasukkainen sen omasta ajasta, naisell on kyllä omia menoja.

Vierailija
14/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinäkin saisit tietää kuvitteleeko miehesi tekevänsä enemmän?

Tietysti jokaisessa parisuhteessa on ylä- ja alamäkiä. Ei kuitenkaan ole ok, jos esim. lasten hoito jää ainoastaan toisen vastuulle.

Vierailija
15/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai aiotko olla marttyyrina koko ikäsi? Ei mitään tekosyitä ja itsellesi selittelyitä, vaan kunnolla nostat kissan pöydälle. Ole rehellinen itsellesi: oletko tyytyväinen tilanteeseen/asemaasi?

ps. en tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta viesteistäs vaan välittyy sellanen asenne, että et uskalla tarttua asioihin.

Vierailija
16/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hänellä on siis työmenot, liikunta, kaverit. Samalla viikolla 5päivänä eri syy, mutta menee silti. Kiellänkö työn, liikunnan vai kaverit? 3

Miksi miehen pitäisi joka ilta päästä lenkille tai tavata kavereita viikottain jossain kodin ulkopuolella?

Jos on sellainen työ joka sisältää paljon iltamenoja, on tingittävä jostain muusta - kaikkea kun ei voi saada.

Ihan oikeasti kolmonen, tajuaako miehesi itse miten toimii? Ihan kaikella ystävyydellä tuo ole kohtuullista ja mitä pitemmälle se menee, sen vaikeampaa on asioita enää muuttaa.

Vierailija
17/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, en halua riidella lasten kustannuksella ja antaa heidän kokea että he ovat se ongelma. Siltä se helposti kuulostaa ja sehän se itseasiassa se ongelma onkin...

No, oletetaan että häivyn kun mies tulee. Jos ruoka ei ole valmiina niin ne ei syö mitään ennen iltapuuroa (se on ainoa jonka mies muistaa), mies pahalla tuulella, lapset hilluu kunnes tulen kotiin. Miehellä on lasten rutiinit ihan hukassa. Olen kylä sanonu että tehköön tavallaan, kunhan pysyvät hengissä. Koti sotkuinen ja mulla kamala työ seuraavana päivänä sen selvittämisessä. Mä en jaksa " maksaa" näistä menoistani näin, siksi ajattelen että se on oma valintani... 3

Vierailija
18/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä terapiassa sitten terapeutti sanoi miehelleni, " että Annen on otettava ainakin 1 oma ilta viikossa. Miehelläni on myös yksi oma ilta.

Meillä tämä toimii hyvin. En ole enää uupunut.

Vierailija
19/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuten sanoin, en halua riidella lasten kustannuksella ja antaa heidän kokea että he ovat se ongelma. Siltä se helposti kuulostaa ja sehän se itseasiassa se ongelma onkin...

No, oletetaan että häivyn kun mies tulee. Jos ruoka ei ole valmiina niin ne ei syö mitään ennen iltapuuroa (se on ainoa jonka mies muistaa), mies pahalla tuulella, lapset hilluu kunnes tulen kotiin. Miehellä on lasten rutiinit ihan hukassa. Olen kylä sanonu että tehköön tavallaan, kunhan pysyvät hengissä. Koti sotkuinen ja mulla kamala työ seuraavana päivänä sen selvittämisessä. Mä en jaksa " maksaa" näistä menoistani näin, siksi ajattelen että se on oma valintani... 3

Eihän sunkaan nyt heti tarvitse alkaa joka ilta jossain hyppäämään, mutta jos olet esim. 45 minuuttia jossain kävelemässä tai käyt kahvilla kaverin kanssa, niin oikeasti normaalin aikuisen ihmisen pitää selvitä sellainen aika lasten kanssa, meidän naapurin 13-vuotiaskin selviää. Ja kun kyseessä on vielä lasten isä. Jos et haluakaan käydä missään niin ongelma on tietenkin pienempi, mutta sain sen käsityksen että sun sovittu meno peruuntuu jos joku Jamppa keksii pyytää hänet matsiin.

Jotenkin kuulostaa että miehesi tahallaan käyttää valtaa tuolla tavalla ettei muka osaa tai muista tehdä yhtään mitään.

Vierailija
20/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus soittanut lähdettyäni, että siellä on ruokatarvikkeita jääkaapissa teethän ruuan. Sotku meilläkin on, kun palaan ja esim. lautaset pöydillä, tavarat hujan hajan, mutta jaksan sitäkin paremmin, kunhan saan omaa aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi