Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan alussa raskaana ja turvottaa?

Vierailija
13.01.2008 |

Mä olen plussannut ihan äskettäin ja jo ennen plussausta huomasin viikolla, että mun mahaa turvottaa ihan älyttömästi! Työ housut puristaa tosi inhottavasti ja tänään varsinkin tuntuu tyhmälle, joten avasin napit. Onko tällaista ollut muilla? Rv on jotain himpun yli 4..

Muuten oireina on tunteita alamahassa (oisko nyt niitä nippailuja) ja selässä kipua (sellasta, kun olisi nukkunut yön huonossa asennossa). Mun edellisestä raskaudesta on viisi vuotta aikaa ja silloin ei ollu kuvotuksen lisäksi mitään oireita ja normaaleja housujakin käytin rv 15 asti.. Nyt tietysti joulu alla ja sekin ehkä toi pari lisäkiloa, mutta olen kyllä näitä housuja käyttänyt, vaikka olen ollut vielä noin kolme kiloa pulleampi. Pituus on 163 ja paino tänä aamuna 62,4, jos tuolla jotain merkitystä.

Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvotus häipyy yleensä rv 10-11

Vierailija
2/7 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aamulla kauhuissani, että oon lihonu varmaan kuus kiloa, kun niin kauheasti puristi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olin aamulla kauhuissani, että oon lihonu varmaan kuus kiloa, kun niin kauheasti puristi.

Vierailija
4/7 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo turvotus ja lienee hormonaalista. Jotkuthan turpoavat menkkojenkin aikana. Se kyllä häviää, ainakin mulla jo ennen tuota rv kymmentä.

Vierailija
5/7 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä varmaan joskus keväästä rupee kilot kertymään, mutta yritän kuitenkin syödä ja liikkua siten, ettei ihan älyttömiä tulis. Tosi ihanaa olisi, jos selviäisi 12 kilolla. Ekassa tuli noin 16 kiloa.

Vierailija
6/7 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö keskenmenoa?

t se joka on rv5

Vierailija
7/7 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pelkää keskenmenoa. Jos niin tapahtuu, niin sitten se tapahtuu ja mä en sille mitään voi.