Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi on baarissa niin pystytkö nukahtamaan ennenkuin hän on tullut kotiin?

Vierailija
13.01.2008 |

Mun mies on harvoin ja jotenkin aina häntä tulee " odotettua" kotiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani kyllä saa mennä jos haluaa.

Vierailija
2/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko herään siihen kun ovi käy tai sitten sisälle tullessaan pälättää jonkun kaverinsa kanssa niin että siihen herää tai alkaa lässyttää mein koiralle johon herään. Mutta en voisi kuvitellakaan että valvomalla valvoisin kunnes tulee kotia, onnistuisin vaan alkaa nalkuttaa.. =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit se tulee kotio, ja haluaa kertoa miten ilta on mennyt. Neljältä :)

Vierailija
4/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teen iltatyötä, eli en nukahda ennen kun vasta aamuyöstä.. Siis ihan joka päivä, eli mies kotiutuu aina ennen kun nukahdan, jos ei sitten jatkoille päädy.

Ja kyllä, suhteen alussa oli epävarma olo kun mies oli baarissa eikä uni tullut, mutta nykyään ei sellaisia ongelmia enää ole.

Vierailija
5/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta miksi pitäs valvoa ja odottaa AIKUISTA ihmistä kotiin tai miettiä missä on/miten menee.

Riittää kun sitä tekee lapsen takia...

Ja onneksi mies ei käy baareissa

Vierailija
6/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy myös harvoin baarissa, mutta silloin kun menee, niin kyllä mä pystyn nukahtamaan. En edes jaksaisi valvoa neljään. Nimittäin vaikka mieheni ottaa harvoin, hän myös kestää viinaa hyvin. On melkein aina loppuun saakka. Kotiin se on aina tullut, herään hetkeksi kun koira haukkuu.

Vierailija
7/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Eivät koskaan voi olla yötä erossa---> tuskin edes osaa nukkua yksin

-On sairaalloisen mustasukkainen, soittelee koko illan miehen perään ja tivaa tulemaan kotiin, tuskin siinä mielentilassa saa unta...

-Vaikuttaa läheisriippuvaiselta, lähes sekoaa jos mies joutuu töiden vuoksi olemaan iltaan saakka töissä, eli tulee esim. vasta yöllä kotiin TYÖmatkalta, ei vaikuta mitään että seuraava päivä on vapaata.

Vierailija
8/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lapseni on jossain, niin en pysty nukahtamaan ennenkuin hän on kotona.

Vierailija
9/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran sinkkutyttö pitää aina silloin niin kovaa ääntä etten pysty nukkumaan.

Vierailija
10/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kyllä nukahtamaan, mutta herään viimeistään 03.30 ja jään sitten miettimään, koskakohan mies tulee kotio. Tuo on siis hassu, alitajuntainen tapa, jota mieskin aina nauraa. Ja sitten kun hän lopulta saapuu kotiin, haluaisin tietää miten ilta on mennyt, mutta toinen jo tuhisee tyytyväisenä olkapäätäni vasten. Joten lopulta: minä olen seuraavana päivänä väsyneempi kuin viihteellä ollut mies! ;) Onneks käy suht harvoin ulkona, minä vielä harvemmin.

Vierailija
11/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon miehelle, ettei saa tulla edes mun viereen, kun tulee kotiin, etten vaan herää. Mies nukkuukin aina olohuoneen lattialla tai sohvalla.

Vierailija
12/12 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan en saa unta ennen kuin toinen tuhisee siinä vieressä. Aviossakin ollaan oltu jo 15 vuotta enkä ole mielestäni kovinkaan mustasukkainen. Mistäköhän tuollainen johtuu? Ehkä siitä, että olen aina ollut huono nukkumaan. Myös lasten leirikoulut ja yökyläilyt on yhtä valvomista, siis mulle. Ei vaan uni tule kun ovat poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä