Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä taaproimetyksestä? ja minkä ikäiseksi oot imettäny?

Vierailija
12.01.2008 |

En imettäisi yli 1v. Imetin 9kk ja seki tuntu pitkältä ajalta.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista imettää pitkään. On maitotuottajien propagandaa, että imetys pitäisi lopettaa yhteen vuoteen tai siitä ei olisi muka hyötyä.

Vierailija
22/56 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä. Itse imetin 10kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siihen 1-vuotissynttäriin ois pitäny saada loppumaan. Ei se lapsi sitä maitoa enää siinä vaiheessa tartte.

Vierailija
24/56 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli meillä oikee aika lopettaa - muille sopii muut ajat

Vierailija
25/56 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin minkä ikäseksi?

Vierailija
26/56 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaa imetän edelleen, nyt on 1v2kk. Tämä kakkonen ei ole niin kiinnostunut ja olisi kohtalaisen helppo vierottaakin koska syö myös tuttia, mutta toistaiseksi jatkan lapsen allergioiden vuoksi imetystä. On se rintamaito parempaa kun kauramaito!

Vierailija
27/56 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jouduin vauvan allergioiden takia karsimaan ruokavaliotani tosi paljon. Imetys oli minusta kätevämpää, mutta kyllä niihin pulloihinkin sitten totuin. Minusta saa imettää ihan niin pitkään kuin haluaa, mutta yöimetys tai tunnin välein päivällä imetys on yli 1v:lle jo turhaa hemmottelua. Paitsi jos äiti jostain syystä tykkää heräillä yöllä?!

Vierailija
28/56 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ja kuopus vieroittuivat itse, ja näistä imetyksistä jäi parhaat muistot. Tuntui, että todella " kuuntelin" lapsia. Äidinmaito on hyvää ravintoa taaperollekin, eikä äidinmaidon koostumus muutu huonoksi imetyksen edetessä. Nuorimmaista imetin viimeisen vuoden enää aamulla ja illalla, joskus harvoin ennen päiväunia, joten julkiseen imetykseen ei ollut tarvetta. Olen nähnyt 5-vuotiastakin imetettävän eikä se minua hetkauttanut mitenkään. Lasta ei todellakaan pakotettu rinnalle.

Vierailija
29/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi loppui... en olis kestänyt enempää

Vierailija
30/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan näköstä ku isot ipanat syö tissiä. imetin 5kk.

Vierailija
31/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetykset olleet 9 kk, 11 kk ja 9 kk.

Ällöttävän raja menee omalla kohdallani siinä, kun lapsi pyytää itse " äiti anna tissiä" :) Näitäkin nähnyt...

Vierailija
32/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisin voinut imettää tuonne vuoden ikään asti jos maitoa olisi riittänyt.

Mutta kysyttiin tuota rajaa... No mun mielestä 2 v on ehdoton takaraja!!

Vierailija
33/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuitenkaan imettäisi enää 2-vuotiasta.

Vierailija
34/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivista mieltä olen. Imetin kumpaakin lasta pitkään, esikoista 1v 11kk ja kuopusta 2v. 2v oli mulla tuo takaraja, mutta tunnen myös paljon pidempäänkin imettäneitä.

Vierailija
35/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten osa on aivan normaalisti imetänyt VAUVAA eikä TAAPEROA

Vierailija
36/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tallatkoon tavallaan.

Vierailija
37/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin imettää pidempäänkin, ehkä ihan maksimissaan kuitenkin 2 vuotta. Se mitä muut tekevät on minulle ihan samantekevää, en pidä taaperoimetystä mitenkään pahana eikä se minua häiritse.

Vierailija
38/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani täytti juuri vuoden ja olen lopettelemassa imetystä. Haikealta tuntuu, varsinkin kun lapsia ei enää tule.

Vierailija
39/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme imettäisi yli 1-vuotiasta? Ja se vauva on imeväisikäinen ensimmäisen elinvuotensa, eli pääasiallinen ravinto on maito. Eli 6kk ei todellakaan riitä.

Vierailija
40/56 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua häiritse muiden ratkaisut. Jokainen tekee niin kuin itse parhaakseen näkee. Oon nähnyt, kun äiti imetää 5v:ta. Siihenkin tottui ihan hyvin.

Itse imetin vain vuoden. Menin töihin lapsen ollessa vuoden ja jätin imetyksen samalla pois.

Voisin kuvitella imettäväni pidempääkin, jos olisin kotona. Työssäni joudun tekemään työmatkoja, joten ajattelin, että on parempi lopettaa imetys, niin sujuu yöt lapsella isänkin kanssa hyvin minun poissaollessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän