Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään hyviä puolia siinä, että harrastaa seksiä vasta avioliitossa?

Vierailija
12.01.2008 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksi on " vain teidän" välinen juttu.

Itse en kyllä ymmärrä pidättäytymistä avioliittoon asti (varsinkin jos sen oikean löytää vasta kolmikymppisenä;) MUTTA ihailtavaa jos ja kun joku siihen pystyy!!!=)

Tavallaan onhan se kaunis asia, että seksi olisi vain rakastuneen avioparin juttu:) Ei olisi ollut ketään muita, yhdessä opeteltaisiin askel askeleelta rakkauden kieltä, eikä tarvisi miettiä " kukahan sen on opettanu ottaan noin hyvin suihin?" " Tekikö se tätä entisensänkin kanssa" jne. jne.

Vierailija
2/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tietää, että suhteen pitää kasassa jokin muu kuin seksihalut tai niiden puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t yksi joka odotti.

Vierailija
4/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. se että seksi on " uutta ja kiihkeää" , ja toista on oppinut rakastamaan ilman seksiä!

Vierailija
5/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täysin väärästä päästä. Ensin pitäisi tutustua kumppaniin ja oppia tuntemaan tämä kunnolla. Vasta viimeisenä pitäisi seksin astua kuvaan.

Itse en voisi kuvitellakaan hyppääväni sänkyyn miehen kanssa, josta tiedän korkeintaan etunimen. Jotain moraalia sentään täytyy olla.

Vierailija
6/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silloin tietää, että suhteen pitää kasassa jokin muu kuin seksihalut tai niiden puute.

Siis eikö juuri silloin, kun avioituu ilman muita seksikokemuksia ole SUUREMPI riski, että suhde hajoaa seksihalujen takia, kun halutaan maistaa naapurinkin nurmea.

Ei pahalla, mutta kyllä se mies miettii, että miltäköhän seksi olisi tuntunt jonkun muun kanssa ja nainen samoin. Kun suhteessa ollut seksiä ennen muiden kanssa, niin tietää jo mitä seksistä haluaa, ei tarvitse mennä maistamaan naapurin nurmea

Vierailija
7/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen suuntaisia ajatuksia tulee jossain vaiheessa parisuhdetta varmasti kaikille ihmisille, mutta so what?! Enpä usko, että kovin moni avioliittoonsa vakavissaan suhtautuva kokeilee vierasta lihaa _pelkästä uteliaisuudesta_.

Sitä paitsi niissä piireissä joissa seksi kuuluu vain avioliittoon, koko parisuhteeseen satsataan keskimäärin enemmän kuin muualla. Kaiken pohjalla on molemminpuolienn kunnioitus ja rakkauden vaaliminen, ja se on erittäin hyvä pohja myös seksielämälle.

4

Vierailija
8/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla on vain yksi kumppani elämässä... Ei me ainakaan säästetty.

Vierailija
9/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan siinä ei ole mitään taka-ajatusta tyyliin " nyt kun säästin, mua arvostetaan enemmän!"

Silloin voi nimittäin pettyä pahemman kerran...

Siksi jos säästää itteään, ettei seksi kiinnosta, ok. Mutta jos taustalla jotain syvempää, että haluaisi kumppanin arvostavan enemmän. No, siinähän saa sitten mietittävää kun niitä ongelmia tulee ihan samalla lailla kun niille syntisillekin.

Vierailija
10/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avioliitto tähän kaatuu, niin eipä siinä ovin vakaalla pohjalla ole alun alkaenkaan oltu!?

Mun kanssa on ainakin menty naimisiin ihan muista syistä kuin seksin takia. Tarkoitus olis olla naimisissa elämän loppuun saakka, ennen sitä voi vielä tapahtua vaikka mitä... esim. toinen meistä halvaantua kokonaan tai muuta vastaavaa. Siinä tapauksessa taitaa jäädä toisen taidot/kokemus sängyssä aika lailla vähälle huomiolle?

Ei varmaan. Mitä jos naimisiin mentyä sitten huomaisi, ettei koko hommasta tule mitään esim. liian suuren sukuelinten kokoeron vuoksi?

Vierailija
11/15 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli useampi suhde ennen miestäni, mutta miehelleni minä olin ensimmäinen ja hän halusi odottaa avioliittoon.

Vasta naimisissa ollessa siis paljastui että mies on käytännössä totaalisen kyvytön sängyssä - vehje on siis mitättömän pieni, ei seiso kunnolla (siis roikkuu alaspäin " seisoessaankin" ) ja hän laukeaa heti ensimmäisellä työnnöllä - aina. Lisäksi kun olin hänelle kerran ensimmäinen niin ensimmäiset vuosi, pari menivät uskotellessa itselle että kyse on vain " aloittelijan ongelmista" , jännityksestä, rutiinin puutteesta ja ties mistä.

Ja sitten olikin myöhäistä. Siinä vaiheessa kun minulle oikeasti selvisi että ongelma on ja pysyy eikä sille ole tehtävissä mitään oli meillä jo pari lasta, talo rakenteilla jne. Siinä vaiheessa on enää paha vaihtaa miestä " vain" siksi että seksi ei tyydytä. Niinpä liittomme natisee liitoksissaan, seksiä ei ole harrastettu melkein kolmeen vuoteen lainkaan jne... Minä nimittäin olen sitä tyyppiä että en oikeasti pysty elämään ilman tyydyttävää seksiä, tai ainakaan en halua elää ilman sitä lopun ikääni. Mutta jos tästä lähtisin niin minun syykseni ja viaksenihan se menisi kaikkien silmissä.

En todellakaan voi suositella kenellekään pidättäytymistä avioliittoon asti ellei seksi sitten ole molemmille osapuolille täysin merkityksetön asia jonka sujumisella ei ole mitään väliä.

Vierailija
12/15 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan vaan tyydyttävää seksielämää voi olla vaikka ihan ilman yhdystää, puhumattakaan siitä, että peniksen koolla tai seisomisasennolla on aika vähän väliä ja nainen voi vaikuttaa laukeamiseen itsein erilaisilla keinoilla.

Mun mielestä ei ole merkitystä sille, odottaako vai ei tai onko muita kumppaneita vai ei. Merkitystä on sillä kuinka paljon vaivaa on valmis näkemään saadakseen TÄMÄN suhteen toimimaan myös seksipuolella.

Vierailija
13/15 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tiesi nakkinsa koon ja toiminnan heikkouden siksi ei uskaltautunut kanssasi harrastamaan seksiä koska tiesi että se olisi suhteenne loppu.

Kait se äijä oli joskus nähnyt edes kuvissa muiden vehkeitä tai uimahallissa yms.

Surullinen tarina sinulla. Tuossa olisi syytä jo ottaa rakastaja joka huolehtisi seksuaalisista tarpeistasi.

Vierailija
14/15 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen näitä kommentteja kuullut ennenkin, tyyliin " naisen tyydyttämiseenhän tarvitaan vain etusormi" ja " sen puutteessa riittää joku muu sormi tai vaikka varvas" . Samat ihmiset ovat sitten vaatimassa naisia pukeutumaan seksikkäästi ja tekemään vaikka mitä temppuja jotta mies tulisi tyydytetyksi, mutta naisella ei saisi olla mitään tarpeita tai haluja vaan pitäisi tyydyttyä vaikka puolikkaasta herneestä.

Totuus, ihan tutkittu sellainen, on kuitenkin se, että osa naisista saa kunnon orgasmin vain emätinärsytyksestä ja koolla ja tekniikalla oikeasti on merkitystä. Toki osa ei tarvitse seksiä ollenkaan ja osalle riittää se etusormi, sellainen nainen olisi varmaan sopinut miehelleni ihan hyvin.

Ihan välittömästi en osta teoriaasi siitä että vika olisi minussa. Minulla oli viisi suhteellisen pitkäkestoista miessuhdetta ennen nykyistä miestäni ja seksi oli kutakuinkin ainoa alue jolla minulla ei noissa suhteissa ollut ongelmia - seksi oli aina ihanaa ja täyttymyksellistä, olin miesten mielestä " hyvä sängyssä" , onnistuin saamaan orgasmin aina jne. Ehkäpä tästä syystä en osannutkaan aavistaa etukäteen että seksissä olisi edes voinut olla jotain ongelmia, eihän minulla ollut koskaan sellaisia ollut.

Mutta juu, pidä mielipiteesi. Naisen halujen ja tarpeiden vähättely ja naisen syyllistäminen parisuhteen ja erityisesti seksuaalisuuden ongelmista on vanha tabu, johon eritoten naiset itse nykyäänkin syyllistyvät valitettavan paljon. Mieshän on aina täydellinen ja jos ei ole niin vika on naisessa.

Vierailija
15/15 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan