Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entisiä demittäjiä?

Vierailija
10.04.2014 |

Onko av-mammojen joukossa? ;-)

Itse demitin aktiivisesti vuoteen 2007 asti.

Olisi kiva jakaa muistoja :)

Ja en tosiaan viitsi sinne nykyteinien joukkoon mennä kyselemään :-D

Kommentit (255)

Vierailija
1/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demitin vuodesta 1999 alkaen. Koko teini-ikäni vietin Demissä. Parhaat nuoruusmuistoni liittyvät juuri Demiin. Alkuvuosina se oli sitä aikaa, kun ei ollut kiinteää nettiyhteyttä. Meille tuli netin käyttöni takia kauheat puhelinlaskut. Sitten piti aina mennä salaa nettiin, kun olin yksin kotona. Demitin ehkä vuoteen 2006 asti. Olen yrittänyt palata Demiin sen jälkeen (eri nimillä), mutta ei se enää ole tuntunut samalta. Jos joku innokas perustaa Facebookiin Wanhoille Demittäjille ryhmän, voin liittyä sinne. Aika harmittavaa, kun nykyään ei ole mitään samantyylistä palstaa kuin Demi silloin ennen. Joskus nostalgiahuumassa olen mennyt selaamaan nykyistä Demiä, mutta kehtaakohan tai haluaako sitä enää 29-vuotiaana alkaa aktiiviseksi demittäjäksi. Kun se on kuitenkin ihan eri paikka nykyään, kun on uudet jutut ja uudet demittäjät. :(

Vierailija
2/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shub, nekrovuohi, kalipur, damienthorn, infinite, rollari, vytautas, nada, lafanque, natashatyttö, mcpetomaani, adasxn, tupsumato, glassbird

Sukkableche.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toveri Viljanen

Vierailija
4/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin aloittaa demityksen joskus 2001-2002. Jatkoin jonnekin vuoteen 2006-2007 muistaakseni, mutta loppuvaiheessa olin aktiivisempi irkissä kuin foorumilla. Irkin lopetin joskus 4-5 vuotta sitten, kun läppäri kosahti. Katsossakin pyörin ja sen kunniaksi perustetun fb-ryhmän kautta tämän bongasin.

Ekassa miitissä olin kesällä 2002 ja Suurista Kesämiiteistä on jäänyt väliin yksi tai kaksi. Nykyään oon eniten tekemisissä Sefeksen, Kalipurin, infiniten, nakoin, Takesin ym. kanssa. Mieskin löytyi vuonna 2002 demistä ja nykään meidän demiperheeseen kuuluu kaksi lasta. 

inhimillinen kaaos (aani)

Vierailija
5/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi demittäjä lisää ilmoittautuu :) Ihmettelin kuin pitkään meni ennenkuin Pamsu alias Aleksandra mainittiin. Sen raukan piti kuvatkin laittaa kun kukaan ei uskonut kuinka kaunis hän on :)

Muistan nimimerkit Caroline la Fantastique ja se toinen mainittu samantapainen mikä se olikaan?? Niin oliko sama hlö nimimerkkiä vaan yksinkertaistettu. Ja oliko tämä(jompi kumpi) se varakkaan perheen tyttö joka osti merkkitavaraa ja kehui hiuksiaan ja ulkonäköään. Kävi kampaajalla jossain Redkenin syvähoidossa. Laittoi lopulta kuvansa eikä todellakaan ollut niin upea mitä kirjoitukset antoivat olettaa :)

Sitten topshop nimimerkki oli myös. Oliko hän vai joku varakkaista tytöistä mietti Villeroy&Borschin kaakeleita jne kaikkea kallista. En tiedä olivat kaikki feikkejä?

Joku taisi esiintyä jonkun kalusteliikeketjun miljönäärin tyttärenä. Ei ollut oikea, joku vinkkas sen oikean paikalle...

Heh, vaikka mitä keskusteluja tulee mieleen. Sitten nikki Kuminen kuolaaja jäi mieleen ja Lepe.

Vierailija
6/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Aani! T. Shubi

Vierailija
7/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, miten voi niin eri piireissä liikkua, kun itse en juurikaan viihtynyt esim. ihmissuhde, meikki, terveys, koulu yms. osastoilla. :D

Ihan muutaman mainitsemista nimimerkeistä nyt hämärästi muistan. Mm. malfoy (tosin, näitä saattoi olla useampiakin, koska itse juttelin myös HP ketjuissa) ja tupsumadon muistan nyt, kun joku sen mainitsi. Nekrovuohen muistan myös.

Eniten taisin postailla alkuperäiseen Johnny Depp ketjuun (voi elämä sitä teiniajan kuolausta, vouhkausta ja haaveilua :D ) ja nyt perkeles sillä Deppillä on minun ikänen kihlattu ;) 

Olipa kiva lukea "demiperheestä" tuossa ylempänä! 

Mutta kyllä itekki heräsin tossa todellisuudeen, että alkaahan meillä oleen demistä jääneiden kavereiden kanssa yli 10 vuotta tuttavuutta/kaveruutta ja ystävyyttä takana. 

T: viestin 80 lähettäjä.

Vierailija
8/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

DamienThorn (raitasukkatyttöfetissi jäi mieleen minullakin), tupsumato, Kuminenkuolaaja ja Pamela (sen pikkusisko oli kuulemma kuin ilmetty Britney Spears). Rosemarien tiesin irl, demitti kuvallaan ja kertoi avoimesti tekemisistään eli tuskin henkilöllisyys salaisuus olikaan. Välillä olen käynyt demissä, kun se on osunut googlen hakutuloksiin ja päätynyt sitten selailemaan keskusteluja joksikin aikaa. Yllättäen siellä on vieläkin osittain samat naamat. Minä en enää jaksaisi, tuntuu että keskustelun taso on tippunut todella alas, mutta ehkäpä minä vain olen kiinnostunut vähän eri aiheista nykyään. Meinasin kirjoittaa, että olen kehittynyt ihmisenä, mutta sitten tajusin, että olen vauvapalstalla.

Vierailija
9/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:35"]

Meinasin kirjoittaa, että olen kehittynyt ihmisenä, mutta sitten tajusin, että olen vauvapalstalla.

[/quote]

Hymyilin ääneen.

Vierailija
10/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää on herättäneet sadevesiväri ja lepe.

Vierailija
11/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shub! <3

edelleen nauran niille sun saunajutuille ja pelkään Matinkylän rantaa. 8)

Vierailija
12/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:35"]

Meinasin kirjoittaa, että olen kehittynyt ihmisenä, mutta sitten tajusin, että olen vauvapalstalla.

[/quote]

Hymyilin ääneen.

[/quote]

Luulen että moni huomaa samaistuvansa tähän :D

Demi toimi siinä mielessä pohjana paremmin että tykkäisin jos vanhat keskustelut eivät vartissa tippuisi sivulle viisi, olisivat aihealueittain ja uudet viestit näkisi ilman että tarvitsee lukea kaikkea uudestaan. :)

Vierailija
13/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:37"]

Myötähäpeää on herättäneet sadevesiväri ja lepe.

[/quote]

mikäs se joku kohukeissi lepen ympärillä oli, jonka seurauksena hän lopettei demittämisen kokonaan?

Vierailija
14/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei, yksi vanha demittäjä täälläkin. En ole erityisen ylpeä edesottamuksistani sillä keskustelupalstalla, mutta eipä ollut ikääkään kauheasti. :D Mukavan nostalgista lukea näitä juttuja, terkkuja vanhoille tutuille! 

T. Mila/Pikkuenkeli jne ;)

Vierailija
15/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foopit online ftw.. Tuli on irti juostaanko. Tosiaan oli lista sivussa kuka on milloinkin roikkunut online pisimpään ;D

Vierailija
16/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistaako kukaan Mannerkorpea?

Vierailija
17/255 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana Matinkylän rannan tapahtumat Untsin kanssa vuosituhannen alussa. Syytä pelätäkin. Monet demittäjät jäivät kavereiksi ja vielä useampi tutuiksi. Ja vieläkin jossain satunnaisessa kohtaamisessa näkee niitä. Ja demittäjän kanssa naimisissa, tietenkin... Tunnistajat tunnistaa.

Vierailija
18/255 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit oli se teinixwannabeboy ja sen tyttöystävä, jolla oli ihan hirveesti lävistyksiä, joku zedla tms.

Ja mikä se oli se makkaroiden yö, kun joku demittäjä pelkäsi yksin kotona tai mökillä ja pihalla oli joku outo tyyppi, ja se demittäjä kirjotti koko ajan ketjuun, että apua mitä teen, sit jossain vaiheessajoku ehdotti että heitä sille makkara... Jotenkin noin se meni.

Vierailija
19/255 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että lepe sai marras-joulukuussa lapsen?

Vierailija
20/255 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, mulla on vanhalla koneella wordissa pastettuna kaikkia mun mielestä hauskoja kirjoituksia sieltä. Tai sillon joskus 10 v. sitten ne nauratti, veikkaan että nyt vaan ihmettelisin että mitä hittoa. Siellä oli ainakin kun joku valitti että kun häntä aina luullaan glam rokkariksi, vaikka on "tasan tarkkaan glittergootti", sit kaikki tuli naureskelee tolle glittergootille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi